"en bil utan stereo är som en cykel utan trampor"
tujbo skrev:Vad är det för steg som ligger där i bagaget... Är inte ett SPL vad jag kan se
tujbo skrev:Säg som det är istället , du vänstrar
evilaudio skrev:racer-putte skrev:evilaudio skrev:jo man kommer nog "se" bra på den har ju en massa tv-skärmar som bara ligger å skräpar så nu kommer dom till nytta har nån ja å som ligger ska stoppa i den ja å.. å min gas dvd jo de e ju lika bra å stoppa in de i bilen/bilarna för man får ju iaf inget för de när man försöker sälja de.
racer-putte skrev:evilaudio skrev:jo man kommer nog "se" bra på den har ju en massa tv-skärmar som bara ligger å skräpar så nu kommer dom till nytta har nån ja å som ligger ska stoppa i den ja å.. å min gas dvd
evilaudio skrev:jo man kommer nog "se" bra på den har ju en massa tv-skärmar som bara ligger å skräpar så nu kommer dom till nytta
evilaudio skrev:tujbo skrev:Säg som det är istället , du vänstrar elle hur dom stegen e rätt gamla men e riktigt bra.. tidskomp å annat kul inbyggt i stegen men som sagt, dom e inte mina.
Lonefox skrev:evilaudio skrev:tujbo skrev:Säg som det är istället , du vänstrar elle hur dom stegen e rätt gamla men e riktigt bra.. tidskomp å annat kul inbyggt i stegen men som sagt, dom e inte mina.Det var ju för fasen deras top notch när de fanns. Svinigt dyra
evilaudio skrev:Lonefox skrev:evilaudio skrev:elle hur dom stegen e rätt gamla men e riktigt bra.. tidskomp å annat kul inbyggt i stegen men som sagt, dom e inte mina.Det var ju för fasen deras top notch när de fanns. Svinigt dyra jo men dom e fortfarande bra
Lonefox skrev:evilaudio skrev:elle hur dom stegen e rätt gamla men e riktigt bra.. tidskomp å annat kul inbyggt i stegen men som sagt, dom e inte mina.Det var ju för fasen deras top notch när de fanns. Svinigt dyra
evilaudio skrev:elle hur dom stegen e rätt gamla men e riktigt bra.. tidskomp å annat kul inbyggt i stegen men som sagt, dom e inte mina.
Lonefox skrev:evilaudio skrev:Lonefox skrev:Det var ju för fasen deras top notch när de fanns. Svinigt dyra jo men dom e fortfarande bra Har jag sagt ngt annat då? Hmmmmmmm?
evilaudio skrev:Lonefox skrev:Det var ju för fasen deras top notch när de fanns. Svinigt dyra jo men dom e fortfarande bra
Lonefox skrev:Det var ju för fasen deras top notch när de fanns. Svinigt dyra
evilaudio skrev:Lonefox skrev:evilaudio skrev:jo men dom e fortfarande bra Har jag sagt ngt annat då? Hmmmmmmm? nope ;-) måste bara få han att bygga nåt seriöst Me dom. Hehe
Lonefox skrev:evilaudio skrev:jo men dom e fortfarande bra Har jag sagt ngt annat då? Hmmmmmmm?
evilaudio skrev:jo men dom e fortfarande bra
Lonefox skrev:evilaudio skrev:Lonefox skrev:Har jag sagt ngt annat då? Hmmmmmmm? nope ;-) måste bara få han att bygga nåt seriöst Me dom. HeheÄr det monoblocken eller?
evilaudio skrev:Lonefox skrev:Har jag sagt ngt annat då? Hmmmmmmm? nope ;-) måste bara få han att bygga nåt seriöst Me dom. Hehe
Lonefox skrev:Har jag sagt ngt annat då? Hmmmmmmm?
evilaudio skrev:Lonefox skrev:evilaudio skrev:nope ;-) måste bara få han att bygga nåt seriöst Me dom. HeheÄr det monoblocken eller?Ett monoblock, ett 2 kanals å sen hade han tydligen ett 4 kanals . ;-)
Lonefox skrev:evilaudio skrev:nope ;-) måste bara få han att bygga nåt seriöst Me dom. HeheÄr det monoblocken eller?
evilaudio skrev:nope ;-) måste bara få han att bygga nåt seriöst Me dom. Hehe
Futopia skrev:evilaudio skrev:Lonefox skrev:Är det monoblocken eller?Ett monoblock, ett 2 kanals å sen hade han tydligen ett 4 kanals . ;-)Ge fan i mina RF steg din klåfingriga jävel!
evilaudio skrev:Lonefox skrev:Är det monoblocken eller?Ett monoblock, ett 2 kanals å sen hade han tydligen ett 4 kanals . ;-)
Lonefox skrev:Är det monoblocken eller?
Holst skrev:Futopia skrev:evilaudio skrev:Ett monoblock, ett 2 kanals å sen hade han tydligen ett 4 kanals . ;-)Ge fan i mina RF steg din klåfingriga jävel!De e alldeles nyollade nu peter hahaha
Futopia skrev:evilaudio skrev:Ett monoblock, ett 2 kanals å sen hade han tydligen ett 4 kanals . ;-)Ge fan i mina RF steg din klåfingriga jävel!
evilaudio skrev:Ett monoblock, ett 2 kanals å sen hade han tydligen ett 4 kanals . ;-)
ExtraKim skrev:Har Thomas spacklat?