Eftersnack: streetblock meet 29/5

Denniz-B
30 maj 2010 · 161 Inlägg
Svaniis
30 maj 2010 · 7 Inlägg

Förbannade idioter som börnar bland bilar. Min är inne på omlack av hela fronten just pga det, även byte av ruta.

fembot
30 maj 2010 · 58 Inlägg

Jag hade lite att göra igår så jag kunde inte stanna men jag var nere och kikade en sväng iafl. Jätte kul att så mycket personer kom och när kl var nästan 11 var det fortfarande mycket folk på parkeringen.

road_runner Team Midnight Racing
30 maj 2010 · 65 Inlägg

tyckte det vart en bra första träff i enköping visst kanske inge jätte drag men som sagt det var första gången.

sen så håller jag med om att dom som burnade och åkte runt kunde gjort det nån annastans för sånna dom kan fan inte ha nått gedigert bil intresse.

men racet blev lyckat sen på kvällen, dom fick bra rull på det och så.

jag hoppas på fler träffar så kanske det blir störra med tiden.

T.M.R
Team Midnight Racing
Nissan Skyline R33 GTS25T "svarten" (1994)
Crusty69
30 maj 2010 ·

Trodde faktiskt att det skulle vara mycket mer bilar än så smile

Nafets86
30 maj 2010 · 821 Inlägg

eLf0nzie skrev:
Trodde faktiskt att det skulle vara mycket mer bilar än så smile

det kom iaf över 100 st. tycker det är ganska mycket för att vara första träffen smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Tommy_Enk Toyota-Frälst
30 maj 2010 · 310 Inlägg

Redigerat inlägg: olagliga streetrace är inget som får förekomma i forumet.

/Hamilton

Conclusion ~~PVM~~
30 maj 2010 · 106 Inlägg

måste säga att allt gick skit bra träffen, racet, afetermeet, max hamburgare, men sluta med en punka på väg in till statoil som inte gick att laga och o samarbetsvilliga personal på statoil i Enköping, vart tvungen att skicka residence till Stockholm o plocka vinterdäcken för att kunna komma iväg från Enköping. men stor tack till er alla som stannade för äns skuld och hjälpte till, kan inte alla namn men uppskattar verkligen er tid, hjälp & sällskap




https://www1.garaget.org/gallery/archive/136967/940559_37881o.jpg
hålet som spräckte däcket




https://www1.garaget.org/gallery/archive/136967/940562_q492i3.jpg
skrapade fälgen, däcken verkar inte kunna gå att laga, plus att framvagns inställningen verkar åxå ha tagit skada,,, inte glad

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
Nafets86
30 maj 2010 · 821 Inlägg

Det där hålet har jag pratat med statoil om tidigare. Men de säger typ att det inte är deras mark.. hmm så jag vet inte. Synd att din bil tog så mycket stryk utav det. !!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Rock-Star
30 maj 2010 · 2 982 Inlägg

@Thunderbird88: satanstråkigt att få sin bil blästrad. sad

@Lilla_tingeling: Dåligt med folk? jag tycker att det var bra med folk, för mycket blir för grötigt. ang lackskador, ytterst tråkigt. både för den som drabbar och den drabbade.

@TTscarface: nice träff! nästa gång så perkerar jag i mitten från början, ja sthlmsgrabbarna hittade till mitten dock försent.

@DarKMaNs: trävligt trävligt // En av sthlms-grabbarna

@_Tony_: fan missade din bil, hade velat se den.
vissa människor vet inte vad "respekt gentemot andra" innebär... såna personer skall fanimej inte ha nån respekt tillbaka.

@Conclusion: mackägaren kommer få ta sitt ansvar! smile hehe... ska vi till stadsbyggnadskontoret på måndag och se vem som är verklig ägare till marken ?

Sengstr: jag misstänker att macken arrenderar marken, vilket innebär att statoil inte kommer kunnas hållas som ansvarig då de tydligen själva klagat på det. Finns ett fall på www.autopower.se ganska nyligen där killen fått ersättning för nytt däck och fälg. men vi alla kom hem runt kl 0430 från enköping och vi var en hel del bilar där. skulle uppskatta till kanske 20-25 pers och 5-6 bilar.


Ni som nu har fått era bilar blästrade, jag hoppas att ni tar tag i det och låter dem ta sitt ansvar. markera en gång för alla.

Senast redigerat av Residence (30 maj 2010)

Quartermile-man
30 maj 2010 · 37 Inlägg

Grattis till korna! Fick ni iaf.nån positiv upplevelse *ASG*

Turbo-Danne skrev:
Trodde faktiskt att det skulle varit bättre än så. Lät väldigt bra i Inför/angående tråden. Vi åkte ändå från Södertälje men vi fick ju en roadtrip med massa kossor på vägen tillbaka som stoppade upp allt. En hel jävla kohage som hade rymt och blockerat vägen. hahah

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
_Tony_ ???
30 maj 2010 · 661 Inlägg

Residence skrev:
@_Tony_: fan missade din bil, hade velat se den.
vissa människor vet inte vad "respekt gentemot andra" innebär... såna personer skall fanimej inte ha nån respekt tillbaka.
markera en gång för alla.

den dog som sagt efter vägen så den kom inte med sad

TFkarlsson Varningar. 36
30 maj 2010 · 1 200 Inlägg

Jag såg huuuuuur mycket folk som helst som sprang runt och fotade, vart fan tog alla bilder vägen? UPP med skiten smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

Conclusion skrev:
måste säga att allt gick skit bra träffen, racet, afetermeet, max hamburgare, men sluta med en punka på väg in till statoil som inte gick att laga och o samarbetsvilliga personal på statoil i Enköping, vart tvungen att skicka residence till Stockholm o plocka vinterdäcken för att kunna komma iväg från Enköping. men stor tack till er alla som stannade för äns skuld och hjälpte till, kan inte alla namn men uppskattar verkligen er tid, hjälp & sällskap




http://www1.garaget.org/gallery/archive/136967/940559_37881o.jpg
hålet som spräckte däcket




http://www1.garaget.org/gallery/archive/136967/940562_q492i3.jpg
skrapade fälgen, däcken verkar inte kunna gå att laga, plus att framvagns inställningen verkar åxå ha tagit skada,,, inte glad

Fy fan sånt gör en förbannad att höra eller värre råka ut för det själv, hoppas att det ordnar upp sig med ersättning osv, vet att vissa har fått upprättelse men krångligt skall det visst vara, just såna här stunder man önskar att man undrar var fan skulle jag in här för och skänker tanken .... varför skulle jag in här för!!!!......

Hoppas på det bästa!! ses på en annan träff i sommar..vem vet kankse tittar upp till sthlm träff : )

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
_Tony_ ???
30 maj 2010 · 661 Inlägg

Quartermile-man skrev:
Grattis till korna! Fick ni iaf.nån positiv upplevelse *ASG*

Turbo-Danne skrev:
Trodde faktiskt att det skulle varit bättre än så. Lät väldigt bra i Inför/angående tråden. Vi åkte ändå från Södertälje men vi fick ju en roadtrip med massa kossor på vägen tillbaka som stoppade upp allt. En hel jävla kohage som hade rymt och blockerat vägen. hahah

fick en halvbra bild på kossorna där mitt i vägen haha.. tongue


https://www1.garaget.org/gallery/archive/29805/940602_gmnopj.jpg

Rock-Star
30 maj 2010 · 2 982 Inlägg

hahaha @_Tony_ : hittat nya vänner? tongue
hoppas de inte driftade och blästrade tongue

ja vart fan är alla bilder? jag tog med mig kameran och stativet, men lämnade batterierna i laddaren hemma. VERY SMART! smile

Senast redigerat av Residence (30 maj 2010)

_Tony_ ???
30 maj 2010 · 661 Inlägg

Residence skrev:
hahaha @_Tony_ : hittat nya vänner? tongue
hoppas de inte driftade och blästrade tongue

hahaha jajamen.... riktigt trevliga krabater haha

Windzor Touch by U
30 maj 2010 · 145 Inlägg

Conclusion skrev:
måste säga att allt gick skit bra träffen, racet, afetermeet, max hamburgare, men sluta med en punka på väg in till statoil som inte gick att laga och o samarbetsvilliga personal på statoil i Enköping, vart tvungen att skicka residence till Stockholm o plocka vinterdäcken för att kunna komma iväg från Enköping. men stor tack till er alla som stannade för äns skuld och hjälpte till, kan inte alla namn men uppskattar verkligen er tid, hjälp & sällskap


[/i]

Va bara kul att få vara me o hjälpa till även om jag kanske inte va till så stor nytta än att stå där big_smilebig_smile
tack för en annars trevlig kväll, och alltid kul att träffa nytt folk big_smilebig_smilebig_smile

Nafets86
30 maj 2010 · 821 Inlägg

Windzor skrev:

Conclusion skrev:
måste säga att allt gick skit bra träffen, racet, afetermeet, max hamburgare, men sluta med en punka på väg in till statoil som inte gick att laga och o samarbetsvilliga personal på statoil i Enköping, vart tvungen att skicka residence till Stockholm o plocka vinterdäcken för att kunna komma iväg från Enköping. men stor tack till er alla som stannade för äns skuld och hjälpte till, kan inte alla namn men uppskattar verkligen er tid, hjälp & sällskap


[/i]

Va bara kul att få vara me o hjälpa till även om jag kanske inte va till så stor nytta än att stå där big_smilebig_smile
tack för en annars trevlig kväll, och alltid kul att träffa nytt folk big_smilebig_smilebig_smile

att stå och titta är ju sällskap. Det är ju stor nytta?

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Tycker också vi gör igen! Va riktigt kul, efter mongo'na försvann tongue Men då får man ju hoppas på bättre väder, blir det varmare och finare dagen och lite innan träffen kommer det nog fler bilar. Va liksom svårt o tvätta o putsa i regnet!

Massa cred till TTScarface som fixa iordning, och höll ordning!

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang