@Thunderbird88: satanstråkigt att få sin bil blästrad.

@Lilla_tingeling: Dåligt med folk? jag tycker att det var bra med folk, för mycket blir för grötigt. ang lackskador, ytterst tråkigt. både för den som drabbar och den drabbade.
@TTscarface: nice träff! nästa gång så perkerar jag i mitten från början, ja sthlmsgrabbarna hittade till mitten dock försent.
@DarKMaNs: trävligt trävligt // En av sthlms-grabbarna
@_Tony_: fan missade din bil, hade velat se den.
vissa människor vet inte vad "respekt gentemot andra" innebär... såna personer skall fanimej inte ha nån respekt tillbaka.
@Conclusion: mackägaren kommer få ta sitt ansvar!

hehe... ska vi till stadsbyggnadskontoret på måndag och se vem som är verklig ägare till marken ?
Sengstr: jag misstänker att macken arrenderar marken, vilket innebär att statoil inte kommer kunnas hållas som ansvarig då de tydligen själva klagat på det. Finns ett fall på
www.autopower.se ganska nyligen där killen fått ersättning för nytt däck och fälg. men vi alla kom hem runt kl 0430 från enköping och vi var en hel del bilar där. skulle uppskatta till kanske 20-25 pers och 5-6 bilar.
Ni som nu har fått era bilar blästrade, jag hoppas att ni tar tag i det och låter dem ta sitt ansvar.
markera en gång för alla.