Eftersnack: streetblock meet 29/5

Volvoragga
29 maj 2010 · 6 Inlägg

Jaha nu har man
kommit hem från Enköping. sämsta träff i år?
Gud tyckte folk försvann lika fort som dom kom
dom som
arr kanske ska gå runt lite än stå
vid sin bil?
Är jag ensam att tycka illa om den här träffen?

ronngren
29 maj 2010 · 14 Inlägg

Enköpings träffen är den sämsta som jag varit på !!

Hittar jag idioten som sprutar gamla jävla dubb på med sin fula volvo på min bil
så sätter jag upp hans huvve på en påle!

Alla bilar som spinner på ett gamalt jävla däck åk någon annanstans !

Saab 9-3 Viggen "Bossen" (2000)
Nissan Skyline r32 gtr "FVK Engineering" (1992)
BLUES40T5
29 maj 2010 · 38 Inlägg

Kan hålla med...puckon som burnar runt...gör det ngn annanstans...inte ens min 10åriga son tyckte det var ballt..bara onödigt....Detta var min första träff jag åkte på...drog eft ca 1tim...vet inte hur det blev eft 21
Såg att han som anordnade träffen ttscarface?..han var iaf och snacka med dem två röda sunk volvosarna som burna i början....cred för det...men tyvärr dyker det ju upp andra sedan.. ja lite reflektion från min sida

Volvoragga
29 maj 2010 · 6 Inlägg

Hade delar av däck på mina skor :o

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
29 maj 2010 · 271 Inlägg

Hur jävla dum kan folk vara??? Sätter sig och burnar runt mitt inne bland bilar. Sprätter grus och stänker annat skit vida omkring sig. Tänk för fan på bilarna!!! Hur kul tror ni att det är att få bilen blästrad??? madmadmad
Vi ställde bilen på tryggt avstånd eftersom vi förstod hur det skulle bli... Känns som att vi inte kommer åka på några mer sånna där träffar. Håller oss nog till bilutställningar i fortsättningen... Där riskerar vi inte att få bilen förstörd.

Synd att det dök upp så dåligt med folk

// En besviken Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
BLUES40T5
29 maj 2010 · 38 Inlägg

Ja lite trist med lite folk...blev ju trots allt schysst väder lagom till träffen....och som sagt tidigare....sista puckot är inte fött än....

Danjul
30 maj 2010 · 107 Inlägg

usch ja.. vi var där en halvtimme för att hälsa på dom bekanta sen vart det hemgång, värdelöst!

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
Dennan900GL Finntrollet
30 maj 2010 · 640 Inlägg

jag och frugan tyckte stället var riktigt bra.
inga som kunde bli störda av musik/motorer, stor parkering som kunde ha blivit överfull iofs smile

hade vi parkerat ordentligt från början, så hade det ju inte blivit något sumobörnisring där i mitten.
till nästa gång, fixa två-tre skyltar med "INGEN BURNIS/SLADDIS/DRIFTIS HÄR" och sätt dom vid infartnerna till parkeringen. smile

näe, hade det varit varmare så hade jag fan stannat längre. haha

well.. tummen upp från oss!


kan nämna bara för att; polarn fick ett stenskott på sin Cobra av någon som snurrade där. sad

Senast redigerat av Dennan900GL (30 maj 2010)

Jo vars.
Turbo-Danne
30 maj 2010 · 157 Inlägg

Trodde faktiskt att det skulle varit bättre än så. Lät väldigt bra i Inför/angående tråden. Vi åkte ändå från Södertälje men vi fick ju en roadtrip med massa kossor på vägen tillbaka som stoppade upp allt. En hel jävla kohage som hade rymt och blockerat vägen. hahah

Denniz-B
30 maj 2010 · 161 Inlägg

Synd med så lite folk. Men här kommer lite bilder från kvällen!

Klicka på galleri - sen på Evenemang!

http://www.dbfoto.se/

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
30 maj 2010 · 3 929 Inlägg

Riktigt bra gjort utav dig Scarface må jag säga!
Du försökte så hårt men ändå så kommer idioter och ska vara "tuffa" och visa sina jävla sunkna bilar genom att sladda.

Din jävel som gjorde stenskottet på cobran, KOM hit och fixa det åt mig!
Jag skiter fullständigt i att det inte är så stort, DU ska för i helvete fixa det och jag är nästan 100% säker på att det är den röda västerås Evon som snurra och sprätte som en jävla gödselmaskin!
Du har inte långt till mig, jag har grejjor, bara att börja fixa.

Vad är det för jävla idioti att hålla på sådär!?
Och du med den där sunkna jävla svarta MDS volvon, synd att du inte krockade där i den andra volvon, hade garvat så riktigt hårt åt dig!

Vart bättre sen när folk ställde sig i mitten.
Blir nog bättre med tiden men som Dennan9000GL sade, sätt skyltar vid infarten om burnouter.
Ren idioti att hålla på sådär.

Var det fler som fick sina bilar blästrade?


EDIT: Ett tips när ni ska börna och vara tuffa. Skaffa diff.

Senast redigerat av Thunderbird88 (30 maj 2010)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
30 maj 2010 · 5 650 Inlägg

tyckte de va helt ok för och va i den här stan  och ni som gnäller på stenskott varför ställde alla sig runt om hela parkeringen och inte på hela parkeringen då kan folk inte åka runt sladda o ha sig ju om ni nu stör er på de men men folk tänker ju inte och stor öppen plan då får nån för sig nått ju.

va ju ingen som sladdade runt och hade sig när de stog bilar i mitten ju!

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
30 maj 2010 · 271 Inlägg

En liten fråga:
Ni som sitter och svinar och burnar runt bland en massa bilar... Vad rör sig i skallen på er??? Vad tänker ni med???  mad


// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
TTScarface
30 maj 2010 · 221 Inlägg

Jag e hemskt ledsen för alla idioter som börnade runt och skottade era bilar. Tog lite tid att få stop på det men vi ställde sedan bilar i mitten och då löste det sig. Vi skrev i tråden att om man skulle leka så var det utanför träffen men nej folk ska leka tuffa!

Tack alla som kom...

Ha det gott!

JDM
Ya hurr'd!!
TTScarface
30 maj 2010 · 221 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Riktigt bra gjort utav dig Scarface må jag säga!
Du försökte så hårt men ändå så kommer idioter och ska vara "tuffa" och visa sina jävla sunkna bilar genom att sladda.

Din jävel som gjorde stenskottet på cobran, KOM hit och fixa det åt mig!
Jag skiter fullständigt i att det inte är så stort, DU ska för i helvete fixa det och jag är nästan 100% säker på att det är den röda västerås Evon som snurra och sprätte som en jävla gödselmaskin!
Du har inte långt till mig, jag har grejjor, bara att börja fixa.

Vad är det för jävla idioti att hålla på sådär!?
Och du med den där sunkna jävla svarta MDS volvon, synd att du inte krockade där i den andra volvon, hade garvat så riktigt hårt åt dig!

Vart bättre sen när folk ställde sig i mitten.
Blir nog bättre med tiden men som Dennan9000GL sade, sätt skyltar vid infarten om burnouter.
Ren idioti att hålla på sådär.

Var det fler som fick sina bilar blästrade?


EDIT: Ett tips när ni ska börna och vara tuffa. Skaffa diff.

Tack ska du ha!

JDM
Ya hurr'd!!
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
30 maj 2010 · 3 929 Inlägg

Ingenting du kan rå för!
Du försökte så gott du kunde.
Synd att ni var tvugna att möblera om er för att få stopp på det.
Ush för sånt folk...

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

Jahupp kom precis iväg innan polisen dök upp, mötte dom på vägen till motorvägen, jaja hoppas ni inte fick panik ; )
För övrigt så var träffen rätt så lyckad förutom dessa som var tvungna att drifta men sånt uppstår alltid och idén med att parkera i mitten kom ju försent men men och folk som fick sina bilar skjutna av dubbar högst beklagligt att sånt skall få inträffa, har inte synat våran än, kommer göra det i morrn.

Till TTscarface du gjorde allt vad som stod i din makt att förhindra idioterna som var tvungna att visa upp sig men men tummen upp för dig!

Och detta kalla vädret fan stod och frös som en skolpojke som väntade på bussen en kall höstdag, fel skor och fel kläder var misstaget.

Och ni som var från Stockholm som jag ej minns namnet kul o bekanta med er, fick lite nya kontakter i kväll och sånt är förbannat kul!

Tills nästa gång, kör lugnt i trafiken!

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
_Tony_ ???
30 maj 2010 · 661 Inlägg

MrEricsson skrev:
tyckte de va helt ok för och va i den här stan  och ni som gnäller på stenskott varför ställde alla sig runt om hela parkeringen och inte på hela parkeringen då kan folk inte åka runt sladda o ha sig ju om ni nu stör er på de men men folk tänker ju inte och stor öppen plan då får nån för sig nått ju.

va ju ingen som sladdade runt och hade sig när de stog bilar i mitten ju!

Har man en gnutta sunt förnuft så fattar man att man inte sladdar i närheten av andra bilar oavsett hur dom är parkerade.
Det handlar om respekt för andras grejer, vilket dessa människor tydligen inte hade.

Tur i oturen att min bil pajade påvägen till enköping så ja inte hade den med mig.
Hade ja fått ett enda stenskott på min nya lack hade ja blivit minst sagt vansinnig....

Drift-is-the-shit
30 maj 2010 · 548 Inlägg

Detta med att burna mitt bland bilarna är så himla onödigt! Och den där parkeringen är allt annat än ren, så det spelar ingen roll om man har gamla dubbdäck eller ej...

Tyvärr är det ju dem som oftast har "skrothögarna" som ställer till detta bekymmer...

Annars tycker jag träffen var stor för att vara första gången och är nöjd med att något kommit igång i Enköping!

Hoppas verkligen det blir bättre nästa gång : )

Tack till dem som arrangerar för engagemanget!

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
Nafets86
30 maj 2010 · 821 Inlägg

Håller med som de ovanstående skrivit.

Var riktigt mycket bilar, det är alltid trevligt. Dock känns det som det skulle varit lite mer "organiserad" parkering omgående. för som det blev nu så stod alla i varsit hörn och pratade. Sen när första bilen kom och burna och hade sig då gick man omgående till bilen. När den röda kom och svängde runt som en vante där inne åkte jag därifrån. All cred till TTScarface som gav den där röda volvon en ordentlig känga direkt.

Trodde folk var klokare än så. Finns ju hur mycket vägar utanför som helst. bara att leka runt där..
Kul med det som hände efteråt smile Kände igen många av dom som anordnade det så det kändes riktigt bra. Läste något om polisbesök??

Anordna gärna träffen igen tycker jag. Men att tänka på då är att rada upp bilarna i mitten som många sagt smile Enda plumpen i protokollet enligt mig.  Jag kommer iaf smile Kanske är man med denna gång också.
Stor cred till er som ställde upp sen efteråt också och körde osv vilken bil ni hade. Gammal saab som sköt avgasknallar till någon evo som vi tror hade runt 700 hk osv..

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang