Inför: Vallåkraträffen 21-22 augusti 2010

Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
13 augusti 2010 · 1 035 Inlägg

Kmr Nog Bli Enbra Träff I År :d

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Skaune
14 augusti 2010 ·

Ställer ut på NordicR´s område med t-gulen! cool söndagen den 22/8, ska bli kul o komma till vallåkra igen!

Volvo-lollungen
14 augusti 2010 · 602 Inlägg

S_Henjer skrev:

Volvo-lollungen skrev:
Kom med på Show n Shine big_smile ses där. vet någon vilken camping i närheten av området som är billigast? tänkte stanna hela helgen

Jag vart inbjuden till det med wink Skitkul.. Det ska finnas en bilbyggarcamping som den lokala idrottsföreningen har hand om. Men om det är endast för utställare eller om det är för alla vet jag inte. Kan tänka mig att de är det sistnämnda, så för bl.a. mig som kommer dit på lördagseftermiddagen är de nog omöjligt att få en plats där.

oki smile låter som man får åka o kolla runt lite allstå. de jag letar efter e ju ett ställe även rätt tryggt för bilen. för man orkar ju inte va uppe på nätterna och vakta bilen direkt som jag har fått göra dem senaste gångerna:P man e ju fan helt slut på dagen sen ju.

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
S_Henjer
14 augusti 2010 · 1 150 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

S_Henjer skrev:

Volvo-lollungen skrev:
Kom med på Show n Shine big_smile ses där. vet någon vilken camping i närheten av området som är billigast? tänkte stanna hela helgen

Jag vart inbjuden till det med wink Skitkul.. Det ska finnas en bilbyggarcamping som den lokala idrottsföreningen har hand om. Men om det är endast för utställare eller om det är för alla vet jag inte. Kan tänka mig att de är det sistnämnda, så för bl.a. mig som kommer dit på lördagseftermiddagen är de nog omöjligt att få en plats där.

oki smile låter som man får åka o kolla runt lite allstå. de jag letar efter e ju ett ställe även rätt tryggt för bilen. för man orkar ju inte va uppe på nätterna och vakta bilen direkt som jag har fått göra dem senaste gångerna:P man e ju fan helt slut på dagen sen ju.

Häh, precis så den campingen är utesluten för min del, då de känns osäkert för bilen. De va något hotell som hade låst garage på nätterna i Helsingborg, men då ska man betala det också. De blir nog att lita på moder natur och slå upp ett tält någonstans.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
14 augusti 2010 · 1 035 Inlägg

hoppas vädret blirbra big_smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Nitrometanskada Gött mos
14 augusti 2010 · 1 096 Inlägg

Jag och brorsan Rasmus_94 kommer röra oss i stan fredag och lördag kväll, Lördag blir det till o ställa ut inne på träffen. På söndag drifting.. maxad helg. Speciellt med tanke på att jag jobbar mellan 0200 och 1600 på fredag..

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
stevett
14 augusti 2010 · 298 Inlägg

kommer ner på fredag ska bli riktigt kuuuuuullllllll:D

Senast redigerat av stevett (14 augusti 2010)

Black widow
Puttejohnsson Adlig
15 augusti 2010 · 412 Inlägg

S_Henjer skrev:

olagbg skrev:
bilbyggarcampingen är för alla.. har bott där nått år men det är bara massa fulla raggarjävlar där som för ett jävlans liv.

Kan tänka mig de. Kanske inte är så smart att ha bil och allt där då med andra ord. Njae vet inte riktigt hur jag gör.. Alternativt ställer jag ut redan från Lördagen och hoppas på att kunna ta mig fram och tillbaka med kompisar eller nåtwink

Varit medlem i den lokala idrottsföreningen som har hand om campingen i dryga 10 år, dock inte längre, och om jag känner de som har hand om vart bilarna ska parkera så ska det inte vara några problem att säga "Jag har en utställningsbil som jag är väldigt rädd om, finns det någon mer lugn plats som jag kan stå på". De fixar det, OM det finns plats vill säga! Om de funderar lite så fråga om du kan ställa dig ovanför gräsplanen vid flaggstången eller nere vid avbytarbåsen, allra lugnast där! Kan jag försäkra dig om!

Hur du gör är upp till dig, men jag har skrivit några tips i alla fall smile

En häst har en hästkraft! Eller..?!
turbokrille
15 augusti 2010 · 122 Inlägg

kommer tyvärr inte:( men satsar stort i vinter nu såbig_smile

Allways four wheels drive
Erico_4 Mekaniker
15 augusti 2010 · 181 Inlägg

Kommer ner på torsdag kväll smile blir fett grymt i år känner ja på mig big_smile

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
S_Henjer
15 augusti 2010 · 1 150 Inlägg

Puttejohnsson skrev:

S_Henjer skrev:

olagbg skrev:
bilbyggarcampingen är för alla.. har bott där nått år men det är bara massa fulla raggarjävlar där som för ett jävlans liv.

Kan tänka mig de. Kanske inte är så smart att ha bil och allt där då med andra ord. Njae vet inte riktigt hur jag gör.. Alternativt ställer jag ut redan från Lördagen och hoppas på att kunna ta mig fram och tillbaka med kompisar eller nåtwink

Varit medlem i den lokala idrottsföreningen som har hand om campingen i dryga 10 år, dock inte längre, och om jag känner de som har hand om vart bilarna ska parkera så ska det inte vara några problem att säga "Jag har en utställningsbil som jag är väldigt rädd om, finns det någon mer lugn plats som jag kan stå på". De fixar det, OM det finns plats vill säga! Om de funderar lite så fråga om du kan ställa dig ovanför gräsplanen vid flaggstången eller nere vid avbytarbåsen, allra lugnast där! Kan jag försäkra dig om!

Hur du gör är upp till dig, men jag har skrivit några tips i alla fall smile

Låter bra. Får väl se, chanserna för att de finns några platser kvar efter lunch på Lördagen kanske inte är så stora. Men finns det inte där är det väl bara att leta vidare.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
envision
15 augusti 2010 · 146 Inlägg

Kommer i år igen smile hoppas där är lite folk som kommer och kollar in bmw's med, är ju alltid kul big_smile

Min Bil Är Inte Din Bil
BMW 525i "Blue Diamond" (1994)
jisses Kosmangyl
16 augusti 2010 · 167 Inlägg

busfabror skrev:
Enligt ryktena så händer det massa skoj på Berga Industriområde i HBG, både Fredagkväll och Lördagkväll....Race 4 Fun håller ju till vid Bilprovningen om jag inte har helt fel för mig och Ljudbyggaren som ligger vid infarten till samma gata(från ena hållet) har ju sin årliga Ljudtävling där både ljudbilar och stylade bilar visar upp sig...

Det kommer att bli en riktig höjdar helg !!!

Mer info angående Ljudbyggarens tillställning http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=185609

A4 TSQ-00 Bsr Steg 3 Usa-Blinkers
Plymouth Satellite-68
Kör Scania R500 på jobb med många röda lampor i hytten å snart med fler ljus ute med, linje HBG-Kumla.
ESTRANDBERG88 Hojmek
16 augusti 2010 · 748 Inlägg

FenixxLasse skrev:
Någon från norröver som ska ner som man kanske kan stöta på där nere? Vi ska mest troligt åka veckan innan å ha lite semester före. smile

Jaaa för fan, Råå vallar camping! Där är det drag veckan innan träffen wink

Mattias.C.O
16 augusti 2010 · 159 Inlägg

Vilken dag händer där mest? Vad jag har kollat och fått reda på så verkar det bli roligast på söndagen, Eller vad säger ni?

Technican
Tekniker/Mekaniker Sverige
Autoropa AB
FERRARI MASERATI BENTLEY LANDROVER JAGUAR MERCEDES-BENZ MCLAREN
Nissan Silvia PS13 "Instagram - BAM Garage" (1992)
BMW 635 CSI "S38B36 Turbo Projekt" (1983)
Andreas79
16 augusti 2010 · 3 968 Inlägg

Mattias.C.O skrev:
Vilken dag händer där mest? Vad jag har kollat och fått reda på så verkar det bli roligast på söndagen, Eller vad säger ni?

När det gäller just Vallåkraträffen tycker jag söndagen är den bästa dagen.

Jag har alltid kört på söndagar dit varje år iallafall.

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
16 augusti 2010 · 3 968 Inlägg

Jag kommer att fotografera på Vallåkraträffen under söndagen (www.FotografAndreas.se)

Kommer även att ställa ut min Honda Civic bland de japanska bilarna på söndagen smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Mattias.C.O
16 augusti 2010 · 159 Inlägg

Andreas79 skrev:

Mattias.C.O skrev:
Vilken dag händer där mest? Vad jag har kollat och fått reda på så verkar det bli roligast på söndagen, Eller vad säger ni?

När det gäller just Vallåkraträffen tycker jag söndagen är den bästa dagen.

Jag har alltid kört på söndagar dit varje år iallafall.

Okej, Låter bra! Då drar jag mig dit på söndagen då big_smile

Technican
Tekniker/Mekaniker Sverige
Autoropa AB
FERRARI MASERATI BENTLEY LANDROVER JAGUAR MERCEDES-BENZ MCLAREN
TaGzOr 200SX POWER
16 augusti 2010 · 42 Inlägg

självklart kommer man dit ska ställa ut smile

nismo power =)
Nissan 200sx RS13 "GRINCHEN" (1991)
Bonne_MazdaSpeed MazdaSpeed.se
16 augusti 2010 · 174 Inlägg

Hoppas de kommer bli en grym helg big_smile, går de att ha cruising på "genomfartsgatan" i år förra året va de vägbygge typ hela vägen såg knappt en ända bil där på hela kvällen smile

Senast redigerat av Bonne_MazdaSpeed (16 augusti 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang