Inför: Gatebil @ Rudskogen i Norge 9-11 Juli

Kribban92 Saabmeck
12 juni 2010 · 233 Inlägg

Äntligen! Nu närmar sig! Årets höjdpunkten för tusentals Street Car entusiaster från hela Skandinavien! Och i år är Gatebil tillbaka på Rudskogen! Förberedelserna är i full gång. Och alla har rätt i att årets festival kommer att bli den allra bästa!

På banan!
Scenariot är som vanligt åka snålskjuts där alla kan delta med sina egna Gatebilar. Njut också massor av  däckrök, mer än någonsin, med Skandinaviens bästa driftare och friåkning och tävlingar i Gatebil Extreme. Fredag kväll kör drag racing, och söndag kör norska mästaren i bredsladd. Med andra ord - full fart från början till slut med alla typer av gat- och tävlingsbilar!

Show!
På utställningen kommer det att finnas som alltid stora skillnader! Allt från klassiska retro bilar nya sportbilar. Här har alla en speciell bil att delta. Ingen förhandsregistrering. Bara dyka upp! Om du har frågor kontakta Gatebil. Juryn kommer att bestå av extra mycket personal för att kunna ta sin tid för att bedöma varje bil noggrant. Mer information om de olika klasserna kommer senare.

After track - Levande musik och Gatebil Babes!
När motorerna är kalla och däckrök har bosatt är den höga temperaturen på lägret! Svenska ’Bad Influence’ med dunkande party låtar, och den norska "Plumbo" skapar alltid processuella vilda humör och sjunger tillsammans med sin unika blandning av egna och välkända covers. På scenen blir det också djärvare och mer vackra flickor än någonsin! Och vem som helst kan delta i blöt t-shirt tävling! Både pojkar och flickor. Registrering på utställningen!


Priser:
Dagsbiljett träffar. NoK. 200, -
Körning på banan. NoK. 550, - (Ingen förhandsbokning. Diarieföring vid ankomsten)
Utställning. NoK. 250, -
Parkering. NoK. 50, -
Barn under 12 gratis tillsammans med vuxna.

Camping, efter spår. (Priset är med fri tillgång till hela festival området).
Torsdag till söndag. NoK 850, -
Fredag till söndag. NoK 750, -
Lördag till söndag. NoK 550, -
Bil + tält / husvagn. NoK 400, -
Buss / lastbil. NoK 800, -


Så vilka ska dit? smile
Själv ska jag vara där från den 8 när campingen öppnar till den 11 och hoppas på att jag inte är den enda svensken wink

Senast redigerat av Kribban92 (12 juni 2010)

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
TheMan89 MR Andersson
18 juni 2010 · 1 229 Inlägg

Jag och några polare funderar på o ta oss dit. Dock är vi inte sugna på o campa så söker boende med ljus o lykta nu tongue

BMW 318i "Alpinan" (1991)
BMW 320i "Finbilen" (1988)
Volkswagen Amarok "3.0 v6 Aventura" (2018)
JaggaChafen Tesla Senior Technician
19 juni 2010 · 2 307 Inlägg

Jag kommer att vara där å jag lovar dig det finns inte en chans i helvete att du blir den enda svensken

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Kribban92 Saabmeck
19 juni 2010 · 233 Inlägg

JaggaChafen skrev:
Jag kommer att vara där å jag lovar dig det finns inte en chans i helvete att du blir den enda svensken

Hahaha, de hoppas vi på iaf wink

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
alexxe En gång till nu
19 juni 2010 · 760 Inlägg

Kribban92 skrev:

JaggaChafen skrev:
Jag kommer att vara där å jag lovar dig det finns inte en chans i helvete att du blir den enda svensken

Hahaha, de hoppas vi på iaf wink

Det har varit invaderat av svenskar där sens jesus gick i kortbyxer, no worries cool.
ska dock på bankörning kinnekulle på söndagen den 11e så hoppas man kommer iväg iaf på en dagsbiljett på lördan smile.

Chafen, ska du dit me några kända ansikten i år?

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
mixez
20 juni 2010 · 38 Inlägg

Bor i närheten så klart man kommer big_smile

JaggaChafen Tesla Senior Technician
21 juni 2010 · 2 307 Inlägg

alexxe skrev:

Kribban92 skrev:

JaggaChafen skrev:
Jag kommer att vara där å jag lovar dig det finns inte en chans i helvete att du blir den enda svensken

Hahaha, de hoppas vi på iaf wink

Det har varit invaderat av svenskar där sens jesus gick i kortbyxer, no worries cool.
ska dock på bankörning kinnekulle på söndagen den 11e så hoppas man kommer iväg iaf på en dagsbiljett på lördan smile.

Chafen, ska du dit me några kända ansikten i år?

Nej du Alex inte några kända för dig iaf vad jag tror, Kommer bo hos Hallenborg tror jag

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
hyperion
21 juni 2010 · 305 Inlägg

Givetvis ska vi dit. Hela helgen! SÅ jävla kul vi ska ha! big_smile

Kanske skulle rasta bilen på banan nån dag också. Får se vad det blir.

BMW 330XD (2009)
Honda S2000 (2000)
JaggaChafen Tesla Senior Technician
24 juni 2010 · 2 307 Inlägg

Bara 2v kvar nu smile)

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Kribban92 Saabmeck
25 juni 2010 · 233 Inlägg

Jajjemensan! smile och de e nu man börjar tagga till rejält! smile

Men, alltså en liten fråga.. Som jag förstår det så börjar eventet på fredagen den 9e medans campingen öppnar torsdagen den 8e klockan 09.00? Har ja rätt? tongue

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
JaggaChafen Tesla Senior Technician
25 juni 2010 · 2 307 Inlägg

Japp "Aftertracken" å campingen öppnar torsdagen men de e inget på Banan förräns på Fredag

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Kribban92 Saabmeck
27 juni 2010 · 233 Inlägg

Ah okej, va bra smile

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
lelleal
27 juni 2010 · 1 150 Inlägg

finns de nått schema för dagarna att få tag i? mvh

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Kribban92 Saabmeck
27 juni 2010 · 233 Inlägg

lelleal skrev:
finns de nått schema för dagarna att få tag i? mvh

På deras hemsida står det att info kommer, men ja tycker d borde va dags o släppa den infon snart :S

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
Bjork OEM <3
28 juni 2010 · 6 957 Inlägg

Klart man ska dit big_smile Åker upp i en flåådig husbil big_smile

Men hur är det med el till husbilar, finns det att tillgå? Och vi planerar att åka den 8 juli, men
är det nån sista tid för när man kan komma in??

Mvh

OEM <3
JaggaChafen Tesla Senior Technician
28 juni 2010 · 2 307 Inlägg

Bjork skrev:
Klart man ska dit big_smile Åker upp i en flåådig husbil big_smile

Men hur är det med el till husbilar, finns det att tillgå? Och vi planerar att åka den 8 juli, men
är det nån sista tid för när man kan komma in??

Mvh

ström har jag aldrig vart med om att det har funnits på campen. Elverk e nog det som gäller. Om ni vill stå på Camp som e nära rekomderar jag att ni ankommer onsdag kväll å ställer er i kö för att komma in eller väldigt tidigt torsdag morgon. Fullt blir det nog inte. Men det kan hända att ni kommer låååångt från banan.

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Bjork OEM <3
28 juni 2010 · 6 957 Inlägg

JaggaChafen skrev:

Bjork skrev:
Klart man ska dit big_smile Åker upp i en flåådig husbil big_smile

Men hur är det med el till husbilar, finns det att tillgå? Och vi planerar att åka den 8 juli, men
är det nån sista tid för när man kan komma in??

Mvh

ström har jag aldrig vart med om att det har funnits på campen. Elverk e nog det som gäller. Om ni vill stå på Camp som e nära rekomderar jag att ni ankommer onsdag kväll å ställer er i kö för att komma in eller väldigt tidigt torsdag morgon. Fullt blir det nog inte. Men det kan hända att ni kommer låååångt från banan.

Okej, den har dubbla batterier å dubbla gastuber så vi klarar oss nog big_smile förhoppningsvis ska vi bara
sova där tongue Vi har ingen som helst möjlighet att åka förrän tors.middag, aja lite motion dör ingen av tongue

OEM <3
laggey
28 juni 2010 · 335 Inlägg

tur att ja såg den här tråden, börjar bli dags att ragga husbil / vagn x)

Orangebullit Servicetekniker ventilation
28 juni 2010 · 191 Inlägg

2 husvagnar 1 tält och 10 pers i drar vi dit med:p I år blir det större stereo än 2008:p

Toyota Supra Mk4 "AbFlug delete" (1994)
Kribban92 Saabmeck
28 juni 2010 · 233 Inlägg

Orangebullit skrev:
2 husvagnar 1 tält och 10 pers i drar vi dit med:p I år blir det större stereo än 2008:p

Låter fett! smile och dyrt... xD

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang