2862
Sök

Inför: Volvoträff i Kristianstad 7 augusti 2010

Greasemonkey
189 Inlägg
8 augusti 2010
mycket bra träff tycker jag, kul med seriösa träffar där folk verkligen tar tag i de:D om man ska komma me lite negativt åsså så tyckte ja körningen mellan bilprovningen och kosmorama elr va de heter va lite hipp som happ, vet att det är svårt att få med alla om man e många men man kanske kan testa sakta ner till 30 typ för man fick gasa på för att hinna ikapp emellanåt :S

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!

60 Inlägg
8 augusti 2010
Trådstartare
GandalfNilsson skrev:
mycket bra träff tycker jag, kul med seriösa träffar där folk verkligen tar tag i de:D om man ska komma me lite negativt åsså så tyckte ja körningen mellan bilprovningen och kosmorama elr va de heter va lite hipp som happ, vet att det är svårt att få med alla om man e många men man kanske kan testa sakta ner till 30 typ för man fick gasa på för att hinna ikapp emellanåt :S

jag körde i 2an 30kmh hela tiden.  Iofs låg jag som 6 i kön.  Det är skitsvårt för det blir alltid dragspel av det pga stoppljus med meda

och kräver väldigt mycket för de ska släcka ner stolpar o dirigera trafiken för volvoträffen.

det fina är ju sen i stan när alla står på led genom hela stan o väntar på att parkera.. Då ser man hur många det blev

165 st blev det.

lite bilder finns på www.kristianstadstraffen.tk

143 Inlägg
8 augusti 2010
Mycket trevlig träff, mycket folk trots att jag kom sent big_smile Trevligt att folk ställer upp och folk kommer..
Någon som råkade fota min bil när dom gick förbi ? big_smile

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..

Team T-Röd Racing
507 Inlägg
9 augusti 2010
Ingen som har några filmer på Körningen in till stan? big_smile

...........Team T-Röd Racing.............

Team Carkings
2 300 Inlägg
60 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
CarbonLoader skrev:
Är det Kristianstads Streetracers som håller i Volvoträffen???

nepp. Volvoträffen har inget med KSR o göra. Träffen är mellan 17-21. 

Inga nattliga evenemang anordnas av Volvoträffen

// Jocke

Team Carkings
2 300 Inlägg
11 augusti 2010
Ok. Bara undrade eftersom du är kontaktperson, ser inte så snyggt ut wink

54 Inlägg
16 augusti 2010
vi som kom in lite sent från stenungssunds volvoträff tyckte det såg bra ut.
många volvos, fler än i stenungssund...

Sök