Inför: Lagligt Streetrace/VSC Cup 2, 3/7 kl: 18.00 Västerås

Galompa_
16 juni 2010 · 9 Inlägg

http://www.vsc.nu/flyer_legalt_streetrace_3Juli2010.jpg

Det krävs ingen licens, endast heltäckande klädsel samt moped/mc hjälm.
Anmälan sker på plats.
Bilen behöver inte vara godkänd av SBP, utan en enklare besiktning görs på plats där ett antal punkter kikas av så bilen är okej.

Klasser är
FWD
RWD
4WD

Välkomna!!!!

Senast redigerat av Galompa_ (16 juni 2010)

Nissan Skyline R33 GTR -95 - 13,15 @ 163,55km/h
Crew StreetRace.se
Crew Stadskampen
Crew VSC Cup
robba4262
16 juni 2010 · 14 Inlägg

Faan va skojj kommer å kollar:D

CarpeDiem German Engineering
16 juni 2010 · 9 082 Inlägg

Vad roligt big_smile Ska försöka komma smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
BoBo Truckdriver
17 juni 2010 · 258 Inlägg

Då är frågan vilket av dom två lagliga racen man ska åka på.
Dom har ju ett lagligt i Eskilstuna oxå.
Lite dumt att dom är på samma dag och nästan samma tider.

Senast redigerat av BoBo84 (18 juni 2010)

Pain heals, chicks dig scars, and glory lasts forever.
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
http://www.alive.se/images/banners/forum.jpg
Volkswagen Passat 3c B7 "The grey pearl" (2012)
Najs
17 juni 2010 ·

synd att de båda krockar me årets största event Gatebil...

Photo4fun Fotograf
17 juni 2010 · 77 Inlägg

Tyvärr har komunikationen varit dålig mellan oss denna gång men det måste vi förbättra i framtiden.

Galompa_
17 juni 2010 · 9 Inlägg

Photo4fun skrev:
Tyvärr har komunikationen varit dålig mellan oss denna gång men det måste vi förbättra i framtiden.

Kommunikationen har varit bra.... Han som har hand om det i E-tuna var med på mötet med Västerås kommun och bad oss att köra på lördagen för att han skulle köra på söndagen... Vet inte riktigt vad som har hänt...

Senast redigerat av Galompa_ (17 juni 2010)

Nissan Skyline R33 GTR -95 - 13,15 @ 163,55km/h
Crew StreetRace.se
Crew Stadskampen
Crew VSC Cup
Photo4fun Fotograf
17 juni 2010 · 77 Inlägg

Galompa_ skrev:

Photo4fun skrev:
Tyvärr har komunikationen varit dålig mellan oss denna gång men det måste vi förbättra i framtiden.

Kommunikationen har varit bra.... Han som har hand om det i E-tuna var med på mötet med Västerås kommun och bad oss att köra på lördagen för att han skulle köra på söndagen... Vet inte riktigt vad som har hänt...

på senaste mötet 8 juni diskuterades 4 juli som datum för ert race, vi tog då den 3:e och vårat datum har varit ute ett tag nu så det visste ni innan ni la ut infon.
Detta är inget som vi behöver diskutera här och nu, vi kan väl istället sattsa på att kommunicera framöver?

Galompa_
17 juni 2010 · 9 Inlägg

Photo4fun skrev:

Galompa_ skrev:

Photo4fun skrev:
Tyvärr har komunikationen varit dålig mellan oss denna gång men det måste vi förbättra i framtiden.

Kommunikationen har varit bra.... Han som har hand om det i E-tuna var med på mötet med Västerås kommun och bad oss att köra på lördagen för att han skulle köra på söndagen... Vet inte riktigt vad som har hänt...

på senaste mötet 8 juni diskuterades 4 juli som datum för ert race, vi tog då den 3:e och vårat datum har varit ute ett tag nu så det visste ni innan ni la ut infon.
Detta är inget som vi behöver diskutera här och nu, vi kan väl istället sattsa på att kommunicera framöver?

Lite fel där tror jag. Den 8 juni var jag på möte med kommunen i Västerås. Johan bad då att vi skulle ha vårat race på lördagen för att ni hade sökt för söndagen. Vi vänatde med att lägga ut våran info tills vi hade fått klart polistillståndet... Vet inte om Johan fattade fel men han sa iaf att han skulle ha på söndagen.
När Glenn var med på mötet innan så sa han att ni ville ha en pubikfest på söndagar.

Nissan Skyline R33 GTR -95 - 13,15 @ 163,55km/h
Crew StreetRace.se
Crew Stadskampen
Crew VSC Cup
PorscheJezzica
17 juni 2010 · 415 Inlägg

Jag kommer till Västerås och kör! Hittade denna topic nu! Jäkligt skoj! smile Vi ses!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
RacingTobbe
17 juni 2010 · 85 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:
Jag kommer till Västerås och kör! Hittade denna topic nu! Jäkligt skoj! smile Vi ses!

Kom till E-tuna ist ! smile

Senast redigerat av RacingTobbe (18 juni 2010)

*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FreddeK
18 juni 2010 ·

RacingTobbe skrev:

SupraJEZZICA skrev:
Jag kommer till Västerås och kör! Hittade denna topic nu! Jäkligt skoj! smile Vi ses!

Kom till E-tuna ist ! smile

Tråden anbelangar lagligt streetrace/VSC cup2, 3/7 18:00 västerås!

Senast redigerat av FreddeK (18 juni 2010)

TTScarface
18 juni 2010 · 221 Inlägg

Jag kommer och kör om TT'n Blir klar enligt mina planeringar wink

JDM
Ya hurr'd!!
M0onLight
18 juni 2010 · 83 Inlägg

Jag måste säga att det är väldigt fult knep och gå in och rapea andras trådar om erat race, när ni har en egen tråd.

Senast redigerat av M0onLight (18 juni 2010)

Photo4fun Fotograf
18 juni 2010 · 77 Inlägg

M0onLight skrev:
Jag måste säga att det är väldigt fult knep och gå in och rapea andras trådar om erat race, när ni har en egen tråd.

Att andra går in kan vi inte hjälpa (inga vi känner) jag kommenterade bara vad som hade hänt och är det fel ber jag om ursäkt.

men nu har vi flyttat på andra evenemang i vår kalender så att vi kan köra på söndagen den 4:e juli så slipper vi krocka med er, vi ska inte konkurera på något sätt!!

BoBo Truckdriver
18 juni 2010 · 258 Inlägg

Photo4fun skrev:

M0onLight skrev:
Jag måste säga att det är väldigt fult knep och gå in och rapea andras trådar om erat race, när ni har en egen tråd.

Att andra går in kan vi inte hjälpa (inga vi känner) jag kommenterade bara vad som hade hänt och är det fel ber jag om ursäkt.

men nu har vi flyttat på andra evenemang i vår kalender så att vi kan köra på söndagen den 4:e juli så slipper vi krocka med er, vi ska inte konkurera på något sätt!!

Härligt då kan man åka och kolla på båda.

Pain heals, chicks dig scars, and glory lasts forever.
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
http://www.alive.se/images/banners/forum.jpg
Volkswagen Passat 3c B7 "The grey pearl" (2012)
Kulpahjul
18 juni 2010 · 205 Inlägg

Då kanske man kommer och kör någon repa, men hur blir det där utanför. Antagligen kommer flygande bussen stå redo...

Trying is the first step towards failure
Photo4fun Fotograf
18 juni 2010 · 77 Inlägg

Frågor om vårat besvaras i våran tråd!

Galompa_
19 juni 2010 · 9 Inlägg

Riktigt bra gjort att ni flyttar på erat race. Vi ska inte konkurera med varandra.

Nissan Skyline R33 GTR -95 - 13,15 @ 163,55km/h
Crew StreetRace.se
Crew Stadskampen
Crew VSC Cup
Samuel_mkiv
19 juni 2010 · 51 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:
Jag kommer till Västerås och kör! Hittade denna topic nu! Jäkligt skoj! smile Vi ses!

roligt att du kommer..
var länge sen man  träffade på dig.. mantorp förra året sistan.
skulle vara roligt att köra mot din BPU,

Senast redigerat av Samuel_mkiv (19 juni 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang