5323
Sök

Får man lägga upp samma bil som "version 2"

451 Inlägg
21 juni 2010
Trådstartare
Har fixat med bilen hela vintern och den är ju i princip en helt ny bil så nu vill jag lägga upp den som en helt ny bil men skriva typ version 2 eller så. Mest bara för att kolla betygs skillnaden å så. Får man göra de?

"Unloaded"
1 557 Inlägg
21 juni 2010
Min kvalificerade gissning, baserat på garaget.org's reglemente lyder; Nej, det får du inte. Men det kanske finns undantag, inget jag sett än iaf.

"When innovation meets passion!"

VD
643 Inlägg
21 juni 2010
Har ju sett andra som gjort det.. Vissa tar bort bilen och lägget till den igen så nollas allt.. Men vad man får vet jag inte big_smile

3 354 Inlägg
21 juni 2010
Jag ser inga problem förutsatt att du ta bort den gamla uppladdningen.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
21 juni 2010
Det är ju bara att göra "version 1" offline

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

566 Inlägg
21 juni 2010
Varför inte bara lägga in nya bilder, betyget är väl skit samma.

7 283 Inlägg
21 juni 2010
81an skrev:

Betyg på garaget är ju allt!!!1111 big_smile

I got Dubs!
2 423 Inlägg
21 juni 2010
Brains skrev:
81an skrev:

Alla sitter o bölar för någon har lagt en etta på deras risiga volvo!!! cool

Forummoderator
10 576 Inlägg
21 juni 2010
Dubs skrev:
Brains skrev:
81an skrev:

Alla sitter o bölar för någon har lagt en etta på deras risiga volvo!!! cool

Forumet är ingen chat.  svaret på frågan står tydligt i reglerna.

§1 Generellt
•Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.
•Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna, vilket gäller även gamla (sålda) bilar. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna.
•Bilar som laddas upp måste ägas eller framföras av den som publicerar, alternativt någon närstående (sambo, släkting, förälder osv). Sålda bilar är OK så länge man väljer att man sålt bilen och när. Det är absolut inte tillåtet att lägga upp bilar man aldrig ägt. Att göra så kan leda till avstängning.
•Totala renoveringsprojekt / -objekt (med få undantag) är inte tillåtna.
•Dubbletter är inte tillåtna som "aktuella bilar". Har tidigare ägaren kvar bilen på sidan så måste du be respektive ange att bilen är såld innan du lägger upp den.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök