okok, var det inte roligare med saab:en som brukis då?
Det har suttit kompressorkit på min vr6a, så det är typ förberett för det. bara att slänga på och byta chip, montera tryckrör och ic

men nej, jag tror inte det blir nåt sånt.. har säkert hunnit byta bil tills dess, haha.
Har pulat med el idag.. fan va segt det är.. fick ju klippa min fina härva vid kontaktstycket för att få in allt på reläkortet.. var några frågetecken som jag tror är utredda nu. Reläkortet är inte tänkt för hallgivare verkar det som, så fick bygla en kabel på baksidan av kortet för att få med triggersignal på kabel mellan reläkort och box.
Sen lödde jag dit ett pull-upp motstånd (återstår att se om det räcker eller om jag behöver större motstånd).
En annan konstig sak som dök upp var att vattentemp visade 80 grader.. mkt märkligt, måste kolla upp det imorn. Måste även bygla strömmen så jag får kräm i crankläget, eftersom det inte räckte med batteriström på ena.. kändes ju som att switched 12v skulle räcka, men det gjorde det inte.. ms:et går offline när jag crankar.
Well well, några småsaker att bita, men ska nog snart vara lösta.