Jag kanske kommer in efter 12 o jagar dig lite doodle
Jag tycker vi bör inför krav på mic för o va med och köra?
Jag stör mig iaf rejält på o köra med folk som inte har mic...
Haha. Var rätt svettigt och stressigt igår, dock jävligt roligt. Du e en skillad förare
Ja, jag håller med dig om det där med mic. Det underlättar väldigt mycket för alla. Så spring och köp i närmsta radio/tv-butik. Ligger väl på 100-200 kr för ett headset.
Alla har ju inte råd med en mic. O hade jag vart med så hade jag inte haft mic. Vad spelar det för roll? :S
Inte för att var nedlåtande, men 100 kr är väl egentligen ingen speciell summa. Ett headset kostar ungefär som en pizza och en meny på donken. Tycker nog allt att det spelar roll. Lättare att kommunicera, det blir mer socialt och roligare, även om man kanske inte vill prata så finns iaf möjligheten om det skulle vara något. Många som spelar online idag, på likväl konsol använder sig av mic. Just för att allt blir så mycket lättare.
Alla har ju inte råd med en mic. O hade jag vart med så hade jag inte haft mic. Vad spelar det för roll? :S
Inte för att var nedlåtande, men 100 kr är väl egentligen ingen speciell summa. Ett headset kostar ungefär som en pizza och en meny på donken. Tycker nog allt att det spelar roll. Lättare att kommunicera, det blir mer socialt och roligare, även om man kanske inte vill prata så finns iaf möjligheten om det skulle vara något. Många som spelar online idag, på likväl konsol använder sig av mic. Just för att allt blir så mycket lättare.
Det finns ju dom som är arbetslösa och har så dom precis klarar sig varje månad. Just sayin. Sverige är inte så rikt och lyckligt som det ser ut o vara .
Det finns ju dom som är arbetslösa och har så dom precis klarar sig varje månad. Just sayin. Sverige är inte så rikt och lyckligt som det ser ut o vara .
Nu lägger vi ner detta snack. Det har inte med forza att göra. Allt handlar om vad man prioriterar i livet.
Bara ett exemel. Någon kommer fram till mig och säger, ååh vilken fin bil du har, hur har du råd? Jadu, intresse och hur jag prioriterar saker. Finns dom som lägger fler tusen i månaden på krogen och frågar sig själva varför de inte har råd att göra eller köpa saker. Just sayin