Michkijn skrev:AnnaMattias skrev:Doodle skrev:Doodle du tog bort mitt namn Han är väl rädd för att du ska vinna.Jag ska iväg och grilla vid sju, så jag kommer kanske in efteråt, men det blir typ vid... 22 snåret kanske..
AnnaMattias skrev:Doodle skrev:Doodle du tog bort mitt namn
Doodle skrev:
TheMan89 skrev:Lär bli drift/lek efteråt för den som vill.Jag kan bli lite sen ska köra en till flyget nu snart och lär inte va hemma förends halv åtta och ska då ha i mig nått o käka...
Malheus skrev:Lägger upp servern nu.Kommer dock komma in runt 19:50 och diskutera livet med er.Länk till förra sidan för er som inte orkar kolla själva:http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3259789
_Johannes skrev:TheMan89 skrev:Lär bli drift/lek efteråt för den som vill.Jag kan bli lite sen ska köra en till flyget nu snart och lär inte va hemma förends halv åtta och ska då ha i mig nått o käka...Jag är en av dom som vill alla fall;)
JDMCRAZE skrev:_Johannes skrev:TheMan89 skrev:Lär bli drift/lek efteråt för den som vill.Jag kan bli lite sen ska köra en till flyget nu snart och lär inte va hemma förends halv åtta och ska då ha i mig nått o käka...Jag är en av dom som vill alla fall;)me2 S klass drifting e jag med på E alla A klassarna FWD? then I'm out
Malheus skrev:Och sen när Leafbox drar, blir min 360 så ledsen att den hänger sig.
TheMan89 skrev:Nån som är sugen på lite dorifto ikväll? kanske runt 21.00?