A550 drifting är dock mer för dem som kan tuna osv, då jag själv inte tunar tycker jag det är bättre med S klass och uppåt, känns som att det saknas kraft i bilen vid 550 oftast iaf
Tkr det är kul med a550 då det är lite mer som "vanliga" gatbilar som man ser. men det är ju som sagt svårt på vissa banor
Jag (gti carlsson) driftmaster och cossiemoberg kommer nog drifta lite ikväll för dom som vill va med
Sant har också märkt att det passar mer dem mindre banorna.
Är det nån som ska köra ikväll så är jag på! Gamertag som alltid är EnForceR ManiaC
A550 drifting är dock mer för dem som kan tuna osv, då jag själv inte tunar tycker jag det är bättre med S klass och uppåt, känns som att det saknas kraft i bilen vid 550 oftast iaf
Tkr det är kul med a550 då det är lite mer som "vanliga" gatbilar som man ser. men det är ju som sagt svårt på vissa banor
Jag (gti carlsson) driftmaster och cossiemoberg kommer nog drifta lite ikväll för dom som vill va med
Sant har också märkt att det passar mer dem mindre banorna.
Är det nån som ska köra ikväll så är jag på! Gamertag som alltid är EnForceR ManiaC
Addar dig när jag fixat live igen
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Vi lär köra ikväll. börjar väl mellan 18 och 19 skulle jag tro.
Får slänga ihop nån bil då får se bara vad som är bäst att satsa på
Fixa några banbilar. S-klass, R3-klass. De är dom klasserna vi oftast kör.
Som guten säger så blandar vi lite. Vi brukar börja med att köra nån timme eller två med drift, sen blir det bana, som jag personligen tycker är lite roligare.
Helt värdelös på tuning för banbilar så jag är med på drifitingen å spectater när ni kör banracing!
Du behöver inte lägga ner nån själ i att tuna för bana. Inte lika mycket som för drift iaf. Så jag tycker allt att du kan vara med på bana också, roligare då
Det finns ju tuning-verktyg för excel/android/ios där man verkligen inte behöver kunna nånting för att få en helt okey setup. Varför använder ni inte sånna?
Jag använder själv en för att få en bra grund, sen att jag kan spendera timmar åt att tweaka dom inställningarna sen för att tjäna varje sekund är ju mitt eget val.
Det finns ju tuning-verktyg för excel/android/ios där man verkligen inte behöver kunna nånting för att få en helt okey setup. Varför använder ni inte sånna?
Jag använder själv en för att få en bra grund, sen att jag kan spendera timmar åt att tweaka dom inställningarna sen för att tjäna varje sekund är ju mitt eget val.
Denna kör jag med just nu, kostar typ 15:- spänn. Men det finns såklart vägar att ta sej förbi det om man vill, dock inget jag tänker lära ut här direkt. Google is your friend. https://play.google.com/store/apps/deta … rch_result
Ios vet jag inte vad dom heter, men jag vet att det finns.
Och till PC finns det på Forzas forum, tror tom det finns en webb-baserad version. Men som sagt, google is da shit