22.30 IKVÄLL tänkte jag och _Johannes/GTI Carlsson köra lite drift. För att spexa till det så kör vi på temat "Sleeper" & Klass S 650. FWD, AWD & RWD är tillåtet.
Vad är då en så kallad "sleeper"? Det avgör du, men somsagt S 650 är taket för "effekt osv".
22.30 IKVÄLL tänkte jag och _Johannes/GTI Carlsson köra lite drift. För att spexa till det så kör vi på temat "Sleeper" & Klass S 650. FWD, AWD & RWD är tillåtet.
Vad är då en så kallad "sleeper"? Det avgör du, men somsagt S 650 är taket för "effekt osv".
Sleeper, menar du då typ orginalhöjd,bodykit,fälgar, ingen bur osv?
ja, typ. det ska se ut som en originalbil (inte någon fräsig sportbil alltså) om du hittar ett par fälgar som ser mer "sunkiga/original ut" än de som sitter på, typ plåtfälgar eller nått så är det väl bara ett "plus" Du kan ju lätta, men ändå ha två stolar osv.
EDIT: Sen så är det väl vissa saker man "bör/måste" göra för att göra bilen till en så kallad optimal driftbil. men det ska ju inte vara till överdrift. t.ex. forza- kit på en toksänkt nissan micra.