Fick tillskott till enhörningssamlingen idag. En Subaru Impreza S204 -06 med 5 hästar mer än den vanliga STi' -05an. Annan vinge, 18"bbsfälgar, Recarostolar, s204 märket fram och bak och större läpp i fronten.
Fick tillskott till enhörningssamlingen idag. En Subaru Impreza S204 -06 med 5 hästar mer än den vanliga STi' -05an. Annan vinge, 18"bbsfälgar, Recarostolar, s204 märket fram och bak och större läpp i fronten.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Nja, just av S204an var de lite kul att ha dubbletter
Jag har dubbletter av Camaron och jag använder aldrig någon av dom :-/
Skulle vilja ha rx7an, båda Mugen Hondorna och Top secret Supran mest nu, får hoppas de trillar in till slut.
Jag har dubbletter av Camaron, Ferrari CS, S204an och TsS15.. Visst använder aldrig någon av Camaros eller Ferraris.. Kör båda S204orna jämt med olika designer samma med TsS15 Kan jag säga att RX7an och Ts Supran inte är så speciella egentligen...
Tjena, tråkigt med så dålig fart i tråden. Det lär väl bli bättre senare i höst.
Hursomhelst så går jag i tankarna om att köpa ratt, hur många är det som kör med ratt och vilken kör ni med isf? Det stora problemet är att jag inte tänkt lägga ut nå mycket mera än 500kr och då finns det inte så många olika att välja mellan.
Har funderat på den "officiella" Xbox ratten eller Madcatz wireless ratt, vilken skulle ni satsat på och är det värt att köpa en såpass billig ratt eller äre bara rent skräp? Blir det så stor skillnad i körupplevelsen att det är värt investeringen?
Tjena, tråkigt med så dålig fart i tråden. Det lär väl bli bättre senare i höst.
Hursomhelst så går jag i tankarna om att köpa ratt, hur många är det som kör med ratt och vilken kör ni med isf? Det stora problemet är att jag inte tänkt lägga ut nå mycket mera än 500kr och då finns det inte så många olika att välja mellan.
Har funderat på den "officiella" Xbox ratten eller Madcatz wireless ratt, vilken skulle ni satsat på och är det värt att köpa en såpass billig ratt eller äre bara rent skräp? Blir det så stor skillnad i körupplevelsen att det är värt investeringen?
Tjenare.
Jag spelar med Fanatecs grejer. Hög kvalitet men kostar en del. Kör med CSR-ratten, CSR-Elite-pedalerna och har satt grejerna i deras wheelstand. Fungerar alldeles utmärkt. Är du en riktig gamer eller bara casualspelare? Priset sätts ju lite hur mycket man känner att det är värt, hur mycket man spelar osv. Men Fanatecs grejer fungerar ju även till PC, (ägde en g25 innan men sålde den) för jag väntar även på Simbins GTR 3. Känner du att du inte vill lägga för mycket pengar så kan du ju köpa nått för en femhundring, men jag garanetar dig ingen kvalitet eller närvarokänsla i den prisklassen tyvärr. Men alla har olika krav, hoppas du får bättre svar från någon annan. Lycka till MVH Andreas
Jag köpte madcatz förra modell och jag använder den aldrig. saknar force feedback som nästan är ett måste med rattar. Sen skulle jag vilja ha H-låda också men då får man fan punga ut.