Vi Kommer att lufta Golfen 2015 igen. Men vi kommer inte jaga DB! De blir demo our way!! Så vi syns i SOMMAR! Start sidan 113
Kalle_Finnen skrev:Inte dåligt!
Obx skrev:Kalle_Finnen skrev:Inte dåligt! Funkar
skoda104 skrev:Gött! har du provat 28Hz ?
eriksson84 skrev:aa du hittade annat att låna.. vågade mig inte på att sitta och köra dit med mina sommar däck som inte äns är lagliga på sommaren..
Kalle_Finnen skrev:Obx skrev:Kalle_Finnen skrev:Inte dåligt! Funkar Ja fan! Men du har inte kommit över 155 db ännu? Eller har jag missat detta?
Obx skrev:skoda104 skrev:Gött! har du provat 28Hz ? FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!
racer-putte skrev:Obx skrev:skoda104 skrev:Gött! har du provat 28Hz ? FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!å ja e fan bara kåt ja aja högre kommer det att bli
skoda104 skrev:Obx skrev:skoda104 skrev:Gött! har du provat 28Hz ? FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!ja blir jämt kåt när de pratas djupbas
Obx skrev:skoda104 skrev:Obx skrev:FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!ja blir jämt kåt när de pratas djupbas Mmmmm i 28 hz verkar de som
skoda104 skrev:Obx skrev:FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!ja blir jämt kåt när de pratas djupbas
Obx skrev:FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!
Obx skrev:eriksson84 skrev:aa du hittade annat att låna.. vågade mig inte på att sitta och köra dit med mina sommar däck som inte äns är lagliga på sommaren.. Japp vart så trissad så
eriksson84 skrev:Obx skrev:skoda104 skrev:Gött! har du provat 28Hz ? FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!snittade i psyclonen 142 något i 23hz... men sanny du gör nog oxå 140 plus i 28..
racer-putte skrev:eriksson84 skrev:Obx skrev:FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!snittade i psyclonen 142 något i 23hz... men sanny du gör nog oxå 140 plus i 28.. ÅÅÅÅÅ där gick det för filippa
eriksson84 skrev:Obx skrev:FAN VA KÅT DU ÄR PÅ DINA 28HZ Tror jag i jimmy provade 140+ nånting UNGE!!snittade i psyclonen 142 något i 23hz... men sanny du gör nog oxå 140 plus i 28..
skoda104 skrev:racer-putte skrev:eriksson84 skrev:snittade i psyclonen 142 något i 23hz... men sanny du gör nog oxå 140 plus i 28.. ÅÅÅÅÅ där gick det för filippa fan också, nu blev de kladdigt
racer-putte skrev:eriksson84 skrev:snittade i psyclonen 142 något i 23hz... men sanny du gör nog oxå 140 plus i 28.. ÅÅÅÅÅ där gick det för filippa
eriksson84 skrev:snittade i psyclonen 142 något i 23hz... men sanny du gör nog oxå 140 plus i 28..
Obx skrev:Kalle_Finnen skrev:Obx skrev:Funkar Ja fan! Men du har inte kommit över 155 db ännu? Eller har jag missat detta? 155,5 satt vi i höstas med 2st Så de ska väl förhoppnings vis sitta nu också med 4st
Kalle_Finnen skrev:Obx skrev:Funkar Ja fan! Men du har inte kommit över 155 db ännu? Eller har jag missat detta?
Obx skrev:Funkar