Inför: STREET CARS FEST - lördag 7 augusti SUNDSVALL

Bilgalningen Bildelsskruvare
4 augusti 2010 · 255 Inlägg

Jag hoppas att detta blir kanon så SCF vågare sej oppöver i framtiden åxå!
Så kom igen nu ALLA biltokstollar runtomkring. KOM Å KOLLA LÄGET I HELGEN!!!

My life, My mess
Znurf
4 augusti 2010 · 207 Inlägg

Robban57 skrev:
Znurf Då har du inte varit på parkeringen vid Mekonomen på länge.. Är nyasfalterat och fint här utanför!

Robert Mekonomen Birsta

Nej man är inte där och snurrar så ofta tongue Åkte förbi där för ett tag sen och då var det ju faktiskt helt okej, iallafall på framsidan? Men i övrigt så försöker man ju hålla sig borta från birsta ;P Det är farligt där tongue

Jag ska försöka ta mig dit, jag jobbar på lördag dock hmm Ska se om det finns tid, vore ju synd att missa, om inte annat så blir det ju iaf birstaträffen efteråt, om inte vädret är dåligt, min bil är ju gjord av sockervadd så om det regnar får den inte gå ut ;P

coffa Sundsvall
5 augusti 2010 · 285 Inlägg

Kan man anmäla sig där? Eller måste man gö det i förväg?

Åker just nu GTO 67,
vwracing
6 augusti 2010 · 58 Inlägg

coffa skrev:
Kan man anmäla sig där? Eller måste man gö det i förväg?

Det går att anmäla sig på plats men det är ingen garanti för att man kommer med, beroende på hur många bilar det blir!
Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan, eller chansar och anmäler dig på plats.

Jensi
6 augusti 2010 · 394 Inlägg

Nu sticker vi från Stockholm mot Sundsvall. Hoppas på mycket folk och många bilar på morgondagens träff. Vi ses!

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
tjarniz
7 augusti 2010 · 361 Inlägg

fasen man kanske borde ställa klockan endå på en efter längtad sovmorron tongue attans hehe

Braweheart braweheartsfoto.se
7 augusti 2010 · 494 Inlägg

tjarniz skrev:
fasen man kanske borde ställa klockan endå på en efter längtad sovmorron tongue attans hehe

Klart du skall det..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Braweheart braweheartsfoto.se
8 augusti 2010 · 494 Inlägg

Tack för en KANON träff..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
_Nille_ Patrik
10 augusti 2010 · 124 Inlägg

det hära hände efter 22.00 på birsta träffen för dom som ville se!

Bergerstahl Glad fåne
10 augusti 2010 · 103 Inlägg

kan ingen slänga upp en eftersnackstråd o samla alla bilder o filmer från birsta?

WeDo
10 augusti 2010 · 3 390 Inlägg

Låser här då träffen varit.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang