Inför: STREET CARS FEST söndag 22 augusti VÄSTERÅS

Jensi
22 juli 2010 · 394 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/967690_lqx25w.jpg

Söndag den 22 augusti arrangerar vi årets tjugoförsta BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Kom och upplev en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar.

Datum  Söndag den 22 augusti 2010
Ort  VÄSTERÅS
Plats  Hälla (vid Mekonomen)
Adress  Fältmätargatan 20
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen  Deltagaravgift: 80 kronor (inkl. tvätt, infoskylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

Alla bilar är välkomna till träffen. ORIGINALARE, CUSTOMBILAR, RODDAR, MUSKELBILAR, GATBILAR, RACE- och SPORTBILAR. På träffen ordnar vi en utställning som det är frivilligt att vara med på, men det är absolut inget krav - du är lika välkommen ändå. Kom och träffa massor av människor som delar ditt intresse. Kom och var med på träffen och möt likasinnade och låt dig inspireras av alla fina bilbyggen. Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan (länken ovan), eller chansar och anmäler dig på plats.

Priser delas ut till: Ten Outstanding Cars, Special Award, People's Choice och Best In Show.

Tvätt och inskrivning (bilutställningen)  från klockan 10.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

VÄLKOMMEN! /SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (22 juli 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Unknown_Orebro
2 augusti 2010 ·

Nu är man anmäld och hoppas man blir uttagen!!

Piratstikin 2015 Dbakuten.
11 augusti 2010 · 5 092 Inlägg

har försökt anmäla hela veckan. men nu ska jag prova igen smile tog tydligen lite för lång tid på mig att fylla i tongue

Hoppas man kommer med. kan ju vara lite kul smile

Nafets86
12 augusti 2010 · 821 Inlägg

anmäld sedan länge och antagen smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
15 augusti 2010 · 5 092 Inlägg

äntligen lyckades jag få in ansökan smile bara hoppas nu då. kom på att bilderna var 5 mb istället för max 1 och därför gick det inte att skicka in ansökan tongue

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
16 augusti 2010 · 271 Inlägg

Vi är anmälda sen en tid tillbaka. Så nu hoppas vi bara på fint väder så vi kan åka...  smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
TripleC
16 augusti 2010 · 222 Inlägg

Är ej anmäld men kommer o kollar på samma bilar som ställs ut på alla scf big_smile hehe

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
Unknown_Orebro
17 augusti 2010 ·

Antagen och ser fram emot Västerås och SCF! Grymt skoj, detta blir sista utställningen 2010 för Smiley sen väntar ljudbyggnation.

joelimmo
17 augusti 2010 · 1 380 Inlägg

på min födelsedag då måste jag ju komma tongue ..

BMW E28 (1982)
Nafets86
18 augusti 2010 · 821 Inlägg

TripleC skrev:
Är ej anmäld men kommer o kollar på samma bilar som ställs ut på alla scf big_smile hehe

kan man vara mer negativ?? Då det är vallåkra lär de "stora" bilbyggarna dra sig dit.. så det blir nog mer blandat nu än någonsin!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Fet_intercooler
18 augusti 2010 · 169 Inlägg

Jag kommer garanterat..får hoppas på bra väder bara wink

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 augusti 2010 · 5 092 Inlägg

jaha, då vart man antagen då. var ganska osäker på om det skulle bli godkänt men japp. fick mail i natt, så då ses vi i västerås på söndag då smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang