CarCass skrev:
SupraJEZZICA skrev:
Ha ha, så sant!

Vissa beter sig nästintill så iaf!
Blir dumt när folk inte är öppna utan mer eller mindre insnöade på sin egen bil. Klart supran är en bra bil. Det var du som startade "tjaffset" och det verkar du tyvärr inte förstå.
MEN GE ER!

Har, ni som är så anti, läst Rubriken????
Har nån fattat att inlägget handlar om KÖÖÖÖPRÅD?
Blir dumt när folk inte är öppna utan mer eller mindre insnöade på sin egen bil. Klart supran är en bra bil.
Ja är öppen för alla japs, älskar japs bilar överlag!
DOCK så satt jag för 3 år sedan och kikade på Evo 6 och Evo 8, Skylines R32 och R33 samt Toyota Supra!
Jag tog kontakt med en av Sveriges bästa japs trimmare Supramannen Racing!
(Byggt sveriges snabbaste supra 8.76 på strippen samt Time Attack Evo vinnare)
Valet föll på en Supra, av dem argumenten han förklarade för mig så för min del så passade en supra bäst!
Jag provkörde en hel del evosar, skylines samt supror och enligt MIG så tycker jag att supran inte alls är "bekväm" i sig, klonkig, låter mkt osv men stabil som fan, går som en gocart på vägen, underbar i höga hastigheter mm!
Du behöver inte trycka upp det i ansiktet på alla.
Det trycks inte upp ett skit nånstans! Blir fan förbannad!
Alla ger väl för i helvete sin syn på saker och ting och vad man själv har för erfarenheter.
El hur?
TS ber om köpråd, vill höra för och nackdelar osv!Eftersom jag själv har en supra så ja, vill du kalla det insnöad så får du väl göra det, jag kallar det att jag kan tyvärr bara ge mina personliga erfarenheter av just supra då jag ägt 2 st under 3 år!
Har du ägt en supra? Ska jag kalla dig insnöad bara för att du tycker evo är bättre?
Jag gillar supran skarpt!
Valde den före både evo och sky, ägde dock en skyline R34 GTR-01 under 5 mån i slutet av förra året.
Kostar det dubbla av inköp än vad supran kostar, supran är 4 år äldre, ÄNDÅ tycker jag att supran är första valet alla gånger! Vissa tycker jag är galen som valde bort sky men det är MIN åsikt!
Har ingen aning om hur det är att äga en evo, jag har bara provkört bilen ifråga.
Och evosen kanske är långt mkt bättre än supran på ALLT, men så har inte jag upplevt det!
Sånt här gnäll som får en att hålla käften på forum. Kanske för att jag är tjej, inte fan vet jag, men ja tänkte jag skulle berätta mina synpunkter i tråden.
Tycker fortf:
Att köp evo om du vill åka bana el året om.
Köp supra om du vill åka strip och bara på sommaren.
Köp evo om du tycker den är snygg som den är.
Köp supra om du tycker det är kul att styla bilen med kjolpaket osv!
Vill du köra 4 hjuls drift så köp evo
Vill du köra bakhjuls drift köp supra
DET ÄR MINA SYNPUNKTER och jag gnäller inte på andra som skriver i tråden att dem tycker evon är bättre. Kommentera inte varandras åsikter med negativ ton tack utan ge TS det han vill ha i tråden...KÖPRÅD!
Tycker du att supran är en skitbil, ja men skriv det och berätta varför.
Hoppa inte på nån som istället tycker tvärtom!
Jävla sandlåde nivå!
Jag brukar va väldigt lugn och snäll så jag ber om ursäkt för alla mina svordomar!