Den är ju underbar som backup. med syncback så synkar den alla utvalda mappar några gånger om dagen så den har säkerhetskopia ifrån alla burkar här hemma. Billig försäkring mot diskkrash mm. Fast bara brännt en hårddisk ännu, på den tiden hade man cd-kopia iofs.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Hmm. Vilken hörna? Ligger i sängen med min bärbara dator just nu. Min stationära dator ligger ner på min sekretär, medan mina 19" skärmar delar plats med 2 tangentbord och 4 möss på mitt stora skrivbord. (Allt inkopplat till en och samma dator)
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Datorn är en PowerMac G4 med en 20 tums widescreen skräm självklart har jag en iPod Nano, palm, Apple's Airport Extreme, scanner o allt annat sånt där skräp man bara måste ha som mac junkie...
Senast redigerat av Founder (27 juni 2006)
in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Samsungs 205BW 20" TFT Wide har tillkommit med nya datorn, Riktigt bra skärm som jag kan rekomendera. Sen en till dator med Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 4GB DDR2, 7950GX2-grafik samt 1740GB utrymme.
Så nu har alla vanliga och äckligt tunga skärmar kastats ut
Senast redigerat av Martin 9-3 (25 augusti 2006)
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"