Inför: Quattro 30 , Halmstad, 11/9-2010 , Största Auditräffen i sydSverige

90q20v quattroambassadör
2 september 2010 · 69 Inlägg

Man kanske ska förklara lite mer ingåendes...
ALLA Audi som kommer till träffen skall parkeras på utställarparkeringen.
Meningen är just bredden.

Det finns Ett pris att tävla om , och det är folkets röst på träffen snyggaste bil, alla besökare och utställare får rösta en gång.
De andra priserna är "Längsta körning" , den som kan bevisa att han kört längst för att komma till träffen får ett pris.

Annars är det till att förlita sig på sina kunskaper om Audi och quattro , då kan man vinna priser i en tipsrunda.

Som avrundning på träffen lottar vi ut priser baserat på en dragning bland utställarnummer, alla får varsitt till bilen vid incheck , och dessa dras och man får gå till ett prisbord och välja.

Är man inte på plats när dragningen görs , dras ett nytt nr, detta tills bordet är tömt.

Vi har redan nu ett stort prisbord.
Är det någon som vill bidra till detta , så välkomnas era gåvor.

Ang aktiviteter under dagen , så välkomnas fler ideer.
Om någon vill visa upp något , berätta om sin bil , dema billjud eller hålla i något annat kul , hör av er till oss.

Vi kommer visa filmer , grilla korv , och allt annat som står i mina inlägg om träffen.

Hjälp oss sprida info om träffen till andra !

Lofvis
3 september 2010 · 143 Inlägg

Intressant... Blir det bra väder så cool

June 2011 - Imagine sitting in a deckchair in your garden on a summer’s day. It’s quiet and peaceful and you are enjoying the birdsong. Then you are hit from behind by a Boeing 747. That’s what the acceleration feels like in a GT-R. Absolutely unbefrigginglievable.
Move Over Veyron, There’s A New King In Town.
Nissan GT-R "Alpha 9" (2012)
dj_padde
3 september 2010 · 1 813 Inlägg

bevisa att man kört längst för att komma till träffen .. hum om jag kör en lång omväg för att köra dit räknas det då tongue hehe   lite skoj bara tongue

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
3 september 2010 · 2 972 Inlägg

Jag kör från Malmö, vilka kommer längre ifrån? Räknar inte med att få pris för ca 20 mil?

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
90q20v quattroambassadör
6 september 2010 · 69 Inlägg

Hejsan alla Audivänner!

Vi har fått ihop ett rejält prisbord , tack vare MotorHalland, Audi Club Sport och Audi Sverige.
Detta ska delas ut blad er som ställer ut eller deltager i tipsrundan och röstningen på "Bästa bil" .

Intresset är på topp inför träffen , och Vi hoppas på massor av nya bekantskaper.
Vi hoppas på strålande sol, massor av fina bilar och mängder av trevliga besökare.

Det kommer förutom Team MotorHalland vara representanter från nordicaudi.com, gtcoupe.se samt Audi Club Sport för att hjälpa Er som kommer.

Lite info för "medresenärer" , Halmstad City ligger ca 10min promenad bort, med ett stort utbud av butiker och shopping.

Väl mött på Lördag!

ECO_Astra
7 september 2010 · 173 Inlägg

matteeee skrev:
Jag kör från Malmö, vilka kommer längre ifrån? Räknar inte med att få pris för ca 20 mil?

Jag har 23mil isånafall wink kör från Trelleborg

Toyota Supra mk4 "2JZ E85" (1996)
s-tcc
7 september 2010 ·

Har 26mil:D Åker från tranås.

Tigerofsweden
7 september 2010 · 1 231 Inlägg

Jag Kommer :d

patrick_90
7 september 2010 · 347 Inlägg

jag och en polare kommer med våra audis vi kör från stenungsund 5 mil norr om GBG.

Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
Tigerofsweden
7 september 2010 · 1 231 Inlägg

kommer nog bli en del folk , då håller vi tummarna för att vädret är likabra som det vart i 2 veckor nu , inte en droppe regn , soligt o varmt smile

patrick_90
7 september 2010 · 347 Inlägg

malaguti_fabbe skrev:
Saknar en Facebook-grupp big_smile

JA! fixa en du smile

Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
patrick_90
7 september 2010 · 347 Inlägg

malaguti_fabbe skrev:
Hur gör man?

Okej jag kan mecka det.

Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
7 september 2010 · 2 972 Inlägg

ECO_Astra skrev:

matteeee skrev:
Jag kör från Malmö, vilka kommer längre ifrån? Räknar inte med att få pris för ca 20 mil?

Jag har 23mil isånafall wink kör från Trelleborg

Kika in i min tråd i Skåne-delen angående samåkning/körning!! big_smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
patrick_90
7 september 2010 · 347 Inlägg
Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
quattro
9 september 2010 · 86 Inlägg

Hur bevisar man längsta körsträcka? smile
Om bilen startar så åker jag!

Audi Coupe quattro "20v Turbo" (1987)
90q20v quattroambassadör
9 september 2010 · 69 Inlägg

Long distance , vi kollar isf vilken adress du är skriven på om det skulle bli tveksamheter , och så slår vi detta på ett kartprogram.
Annars litar vi på erat omdömme , nolla mätaren , blir det snack kör vi närmaste vägen enligt ovan!
Men Du kör längst hittills isf..

Mvh Emil

Rallytobbe
10 september 2010 · 34 Inlägg

Självklart att man kommer

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang