3406
Sök

Eftersnack: En Dag på Racerbanan med RALPHS DÄCK - Kinnekulle Ring, Fredag 3:e Sept

OEM <3
6 957 Inlägg
5 september 2010
peegee skrev:
Bjork skrev:
Men "peegee ", din S2a stod still för mkt tyckte jag wink tongue

roll joo ja kanske borde skämmas... roll va upptagen med besiktning + flaggvakt hela förmiddagen sen gick bilen tyvärr inte problemfritt på eftermiddagen... men sen är det mer än att köra, jag gillar med sånt här big_smile

Nån ska ju göra "sketgörat" också tongue Tyckte det var bra orginisation på sakerna och framför allt = Det var inte knökat i depån eller med åskådare, ändå fanns det än korvmoj tongue

Ne, antingen får man väl köpa däcken i Sjuntorp nästa gång eller hålla ögonen öppna här, för det här
fick mig att bli sugen, kanske inte har värst å bäst bil men satan så sköj det såg ut big_smile

2 frågor: Bilder/info på den svarta evo x:en med orangea fälgar och den där turbomatade super-seven-saken, finns det nånstans?
Senast redigerat av Bjork (5 september 2010)

OEM <3

Kloak dykare ;))
51 Inlägg
5 september 2010
Bjork skrev:
peegee skrev:
Bjork skrev:
Men "peegee ", din S2a stod still för mkt tyckte jag wink tongue

roll joo ja kanske borde skämmas... roll va upptagen med besiktning + flaggvakt hela förmiddagen sen gick bilen tyvärr inte problemfritt på eftermiddagen... men sen är det mer än att köra, jag gillar med sånt här big_smile

Nån ska ju göra "sketgörat" också tongue Tyckte det var bra orginisation på sakerna och framför allt = Det var inte knökat i depån eller med åskådare, ändå fanns det än korvmoj tongue

Ne, antingen får man väl köpa däcken i Sjuntorp nästa gång eller hålla ögonen öppna här, för det här
fick mig att bli sugen, kanske inte har värst å bäst bil men satan så sköj det såg ut big_smile

2 frågor: Bilder/info på den svarta evo x:en med orangea fälgar och den där turbomatade super-seven-saken, finns det nånstans?

Förmodar att det e denna Svarta "vita" wink EvoX du menar
http://www.blocket.se/alvsborg/Mitsubis … 16&w=1

Hårt arbete har aldrig skadat någon,
men jag tänker inte ta risken!!!

OEM <3
6 957 Inlägg
5 september 2010
BlackT5 skrev:
Bjork skrev:
peegee skrev:

Förmodar att det e denna Svarta "vita" wink EvoX du menar
http://www.blocket.se/alvsborg/Mitsubis … 16&w=1

Jepp, såg annonsen tidigare idag big_smile den hade man ju kunnat tänka sig tongue

OEM <3

Egen företagare
10 Inlägg
6 september 2010
Vill bara rikta ett start tack till alla som var med och hjälpte till att på Min bandag på Kinnekulle, allt från flaggvakter,ambulans, fotografer, depåkillarna och framför allt ni som var där och körde. Härligt att se en sådan schysst blandning på bilar och folk och vi hade riktigt trevligt. Vädret kan man ju inte klaga på heller. Ett stort tack även till Gunnar på Bilsport som var där och plåta hela dagen(tror han var riktigt nöjd). Vill ni veta när nästa event är så håll koll på våran hemsida www.ralphsdack.com till höger i marginalen och givetvis under detta forum. Nästa år är det 10-års jubiluem och då kan tänkas att det blir ett 2-dagars event(vi får se hur stort intresset är då).

Ha en "skön" vinter så syns vi till våren på banorna igen.

MVH Ralph med personal.

2 924 Inlägg
6 september 2010
Trådstartare
Det var flera personer i Inför-tråden som skrev de skulle dit och fota... Var är era bilder? wink

~ Life is short, have FUN! ~

Zzzz
937 Inlägg
6 september 2010
På min hdd ;P

gött med mos pajjka
181 Inlägg
6 september 2010
vore kul och få se lite bilder på sin egna bil ev, men alltid så lyckas jag ej fastna på bild utan får bara med alla andra bilar på bild och film smile fattar inte detta fenomen,så jag blir glad för varje liten bild man kan spara från denna träffen både på sin egen och andras bilar //M

276 Inlägg
6 september 2010
coffe.dk skrev:
På min hdd ;P

Där ligger dom ju inge bra för oss som vill se dom sålänge du inte bjuder hem oss på kaffe och bildvisning... Upp med dom nu tongue

Zzzz
937 Inlägg
6 september 2010
Henjer skrev:
coffe.dk skrev:
På min hdd ;P

Där ligger dom ju inge bra för oss som vill se dom sålänge du inte bjuder hem oss på kaffe och bildvisning... Upp med dom nu tongue

Att ta en kik i bildforumet kan va en idé tongue

KHRacing
6 september 2010
Verkar som ni haft en kul dag, inget tvivel om detta.

Men så tittar man på bilderna:
flera som kör i kortärmat, minst en utan hjälm & minst en med förarrutan helt nere...
Hur tänker dessa personerna ?

/ K
Senast redigerat av KHRacing (6 september 2010)

1 059 Inlägg
6 september 2010
utan hjälm?  Såg jag ingen men rutor nere påpekade vi till flera.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Zzzz
937 Inlägg
6 september 2010
KHRacing skrev:

flera som kör i kortärmat, minst en utan hjälm & minst en med förarrutan helt nere...

/ K

Utan hjälm?
Tja, gissa vad de höll på med då...

Ledtråd: http://www.coffe.dk/gallery/cars10/1009 … G_3563.jpg

1 059 Inlägg
6 september 2010
wink rutan nere också,dumt av mig som kör passaten.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

KHRacing
6 september 2010
coffe.dk skrev:
KHRacing skrev:

/ K

Utan hjälm?
Tja, gissa vad de höll på med då...

Ledtråd: http://www.coffe.dk/gallery/cars10/1009 … G_3563.jpg

Inte den bilen/bilden Coffe... Ursäkta då.. har jag inte rätt att påpeka detta när det inte syns
eller kommenterats till bilderna ? roll

Zzzz
937 Inlägg
6 september 2010
racefan skrev:
wink rutan nere också,dumt av mig som kör passaten.

Och du kan ju inte åka runt med en person i bagaget heller fattar du väl wink

Trodde inte att det behövdes kommenteras. Utgick ifrån att alla förstod att det iafall inte är ngn som åker runt utan hjälm.

KHRacing
6 september 2010
Menar fortfarande inte den bilden du :-)

menar en annan,, där syns inten kamerabil, o bilden syns det inte direkt om den heller är tagen vid sidan av banan eller från en baklucka.

tyvärr är det inte införstått då det ju klart o tydligt syns folk i kortärmat & med rutan nere... var liknande på flertalet event på Knutan iår... INTE BRA för våran hobby/sport att synas på det sättet, eller hur :-)

Zzzz
937 Inlägg
6 september 2010
Nej jag antar att du menade denna? http://www.coffe.dk/gallery/cars10/1009 … G_3565.jpg

Det var den jag syftade på med "Trodde inte att det behövdes kommenteras. Utgick ifrån att alla förstod att det iafall inte är ngn som åker runt utan hjälm."

Dock är det nog aningen mer sällsynt att folk tar av sig hjälmen efter de har kört förbi utsläppet än att de tar ner rutorna efter de åkt ut.
Men visst håller jag med dig om att det är onödigt att folk drar ner rutorna så fort ingen tittar.

KHRacing
6 september 2010
coffe.dk skrev:
Nej jag antar att du menade denna? http://www.coffe.dk/gallery/cars10/1009 … G_3565.jpg

Det var den jag syftade på med "Trodde inte att det behövdes kommenteras. Utgick ifrån att alla förstod att det iafall inte är ngn som åker runt utan hjälm."

Dock är det nog aningen mer sällsynt att folk tar av sig hjälmen efter de har kört förbi utsläppet än att de tar ner rutorna efter de åkt ut.
Men visst håller jag med dig om att det är onödigt att folk drar ner rutorna så fort ingen tittar.

Japps. Den bilden, eftersom den rullar en bil i bakgrunden på samma banan så förutsätter man att det körs på banan liksom.

tro mig,,, folk fattar inte sånt med regler... de är med på förarmötet, men hur mkt tror de lyssnar egentligen ?

men nu är detta utrangerad, bra det med sjyssta förklaringar till läget :-)

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
6 september 2010
Låter bra med 2 dagars då jag känner stark för att börja bojkotta Gatebil. Det börjar balla ur nått kopiöst.

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

gött med mos pajjka
181 Inlägg

Sök