Någon som känner till TP speed??!

playb0y
16 september 2010 · 66 Inlägg

Hej!

Beställde en växellåda från Tp speed för cirka 2 veckor sen, förskottsbetalade.

Har inte fått någon låda ännu.

Nu verkar han ha sagt upp nummret, har detta hänt någon annan????

Tacksam för svar!!

RPYK
24 september 2010 · 10 Inlägg

Ja det hände mig också. Jag beställde en zf låda den 23 aug och skulle fått den för två veckor sedan. Numret låg nere ett tag men sen fungerade det.
Jag har nu pratat med toffe på tpspeed och säger att han har skickat den ena gången och sedan nästa gång man ringer säger han att han sitter i möte bl.a. Han har många ursäkter.

kingen85
24 september 2010 · 146 Inlägg

Hehe ja när man försöker gå in på hemsidan så får man en varning..känns inte som ett bra ställe att handla ifrån.

Mvh

"Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt vrid . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen så och på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag, och förlåt oss våra böter, såsom och vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten I evighet. Amen.......
Nissan 200sx S13 "Lowrider" (1989)
tobias_740
30 september 2010 · 8 Inlägg

bara att vänta tyvärr:S jag o en polare beställde saker av han på elmia i påsk och alla saker har inte kommit änsad han skyller på att en kolega hade blåst han på sakerna, att han ha varit på semester, ibland säger han att sakerna är skickade o ibland att han ska skicka dom imon bara massa dåliga bortförklaringar. har väntat i snart 5 månader på våra saker så ni som bara väntat några veckor kommer att få vänta ett tag till. bara att ringa o tjata o tjata eller säga att man ska komma o hällsapå men det tolkar han som hot:D

RPYK
1 oktober 2010 · 10 Inlägg

Har du betalat i förskott? Jag ringde nu i veckan igen och då lät det som han skulle skicka min låda.

Senast redigerat av RPYK (1 oktober 2010)

A-Rickardsson
1 oktober 2010 · 31 Inlägg

hahah ja hoppas ni inte är stressade med att få ihop bilen för jag och tobias_740 som skrivit ovan har ju väntat ett tag , sedan påsk och sen när han väl skickat grejerna , ja då var det väl fel grejer..och skickade fel igen och eftersom vi förskottsbetalt så är vi ju sugna på en roadtrip till torsåker!

playb0y
1 oktober 2010 · 66 Inlägg

Okej, alla som är sugna på att åka dit, skicka pm till mig!

RPYK
1 oktober 2010 · 10 Inlägg

Han heter ToFFe- här på garaget för den som vill försöka att ta kontakt med honom här.

A-Rickardsson
2 oktober 2010 · 31 Inlägg

ja är på road tripp !

RPYK
9 oktober 2010 · 10 Inlägg

Jag fick min låda i onsdags äntligen. Lådan såg bra svetsad ut också. Är det någon annan som har fått något än?

playb0y
9 oktober 2010 · 66 Inlägg

Jag skickade ett mail till honom i veckan och skrev att jag ville ha min låda skickad till mig, han har sagt att han skulle ta med den till stockholm. han svarade, ring mig på torsdag då jag är på semester.
ska ringa igen

Sv_Valkyria
23 november 2010 · 3 Inlägg

Vi har samma problem här. Vi beställde våran låda för ca 3 månader sen, vi har fortfarande inte fått den. Kommer med en massa olika ursäkter både via mail och via telefon. Han säger att han har skickat lådan me ingen har kommit fram (säger att han skickat 4 st) :s. Undra igentligen om han har några lådor???

A-Rickardsson
24 november 2010 · 31 Inlägg

fått vårat 2:a autronic iaf.. men saknas fortfarande 9st tändspolar och en manual , det är nog bäst att åka upp och knacka på dörren?

Nilssons
5 december 2010 · 80 Inlägg

han har sagt samma till mig, och jag har väntar i ett snart ett år på lådan, ska vi går ihop och anmäla den fan!!! jag e så jävla trött på den fan!

360Tic
Volvo 360 turbo "--Inga problem att krita iaf--" (1988)
Volvo 940 M60B40 Turbo "Driftnigs bil 2015" (1990)
A-Rickardsson
6 december 2010 · 31 Inlägg

ja för fan ja är på !! man kan fan inte ha företag om man ska hålla på som han gör...

Carlsson79
8 december 2010 · 1 Inlägg

Låter skumt detta, han har byggt en massa delar till mig och de har aldrig krånglat ett dugg! visst nångång är det lite försenat med inte som ni beskriver det!

Ta kontakt med honom igen per telefon och lös detta, han är en person med otroligt många järn i elden, och har alldeles för lite tid för att göra allt själv.Ja är ny här som gamal gubbe om jag jämför med er grabbar men ska föröksa se till att ladda upp lite bilder på de han gjort till mig.

Om ni inte får tag på honom så ska ja hjälpa er med detta, ja bor inte alls långt i från. har även ringt honom nu och talat om för honom det som står på denna sajt och han lova mig att han skulle lösa det nu


Mvh Peter

Burnout89 Överladdad!
8 december 2010 · 530 Inlägg

Inredningen jag har i 960in köpte jag av han. men han har väldigt mkt att göra, så de är nog många ggr han glömmer bort saker.

Hellre en mekaniker i köket än en kock i garaget :)
Audi Q7 "Brunbjörnen" (2011)
Volvo 965 "T6" (1995)
sleepyoh
8 december 2010 · 1 319 Inlägg

Carlsson79 skrev:
Låter skumt detta, han har byggt en massa delar till mig och de har aldrig krånglat ett dugg! visst nångång är det lite försenat med inte som ni beskriver det!

Ta kontakt med honom igen per telefon och lös detta, han är en person med otroligt många järn i elden, och har alldeles för lite tid för att göra allt själv.Ja är ny här som gamal gubbe om jag jämför med er grabbar men ska föröksa se till att ladda upp lite bilder på de han gjort till mig.

Om ni inte får tag på honom så ska ja hjälpa er med detta, ja bor inte alls långt i från. har även ringt honom nu och talat om för honom det som står på denna sajt och han lova mig att han skulle lösa det nu


Mvh Peter

jajo. att komma med ett inlägg i en sådan här tråd där det snackas skit känns ju inte lite roll
Registrerad idag och skriver ett inlägg här roll

Senast redigerat av sleepyoh (8 december 2010)

_----------'
turbovolvo740
16 december 2010 · 1 Inlägg

har hört att han hänger på http://savarturbo.se/ det kanske är någon som har erfarenhet av honom där?

g-skruvracing
16 januari 2011 · 3 Inlägg

hej jo jag har också bestält en växellåda från tp speed  har sama broblem som ni har väntat en månad nu har ni fått era grejor änu?är det någon som har polisanmält honom? ska göra det i slutet av veckan om han inte skicka växellådan eller skicka tillbaka pengarna. är det någon som har någott annat telefon nummer till han?
tacksam för svar

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang