Angående:Adrenalin-Rundan på lördag den 2:e Oktober 11.00 Jägersro Parkering (Malmö)

Tegulen Pro Street Driver
27 september 2010 · 82 Inlägg

På Lördag samlas vi 11.00 på Jägersro parkering (travbanan). Det blir en testrunda inför nästa års körningar. Tempot kommer vara högt. Många sköna kurvor och snabba raksträckor smile
Vi åker prick 11.30. Liten paus i Blentarp. Sen vänder vi tillbaka mot Malmö, men en annan väg.
Vi avslutar på McD Midhem.

Omkörningar av varandra får inte ske. Avstånd ska hållas.
Vi vänta inte på bilar som inte kan hänga med i tempot. Detta kommer bara att förstöra för oss andra.
Skulle någon få problem med bilen, stannar vi så klart!
Syftet med rundan är att få pressa sin bil på högre nivå vilket kan ge en adrenalinkick.

Hoppas på fint väder. Vi ses wink

Senast redigerat av Tegulen (27 september 2010)

Mk-supra
27 september 2010 · 91 Inlägg

Men fan Raju smile så klart det ska hända lördagen då jag inte är hemma sad.. Tyvärr hade gärna hängt med. Hoppas ni har lika kul som vi hade i lördags (fast utan nån poliskontroll) big_smile Men med ett litet omtanke till alla andra som försöker hänga med tänk på att du kör en 4WD de flesta andra köra 2WD ta det lite lugnt hehe. Lycka till alla.....

Toyota Supra MKIV "White Beauty" (1995)
Clintan66
27 september 2010 · 2 011 Inlägg

Låter bra detta. Kommer smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Transporter89
27 september 2010 · 957 Inlägg

jag  hade  gärna  kommit  men  mina framdäck e nästan slut  efter  den  rundan hahahah  bilen fick kämpa som fan  och de  var  inte värst bra heller inan vi började  så  att    någon  hög tempo kan  jag inte  hänga med tyvärr:( men hoppas att ni  har det kul:d

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Transporter89
27 september 2010 · 957 Inlägg

Clintan66 skrev:

BadBoy89 skrev:
jag  hade  gärna  kommit  men  mina framdäck e nästan slut  efter  den  rundan hahahah  bilen fick kämpa som fan  och de  var  inte värst bra heller inan vi började  så  att    någon  hög tempo kan  jag inte  hänga med tyvärr:( men hoppas att ni  har det kul:d

Klart du ska med... Du har ju minst 1 mm smile. Skifta bak och fram nu i veckan, så är det lugnt.

Ska du med till driftingen på söndagen?

heheh när  tyvärr  clintan men akn  inte göra det  då är det ganska  smämre grep där bak  occh  den där  däcken vågar jag inte pressa hårt mera 
Jaså  vart e driftningen någonstans?
Jag e troligen på om jag  inte  jobbar  för nästa lördag ska ajg  till mantorp  park    komm på det nu:D

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Transporter89
27 september 2010 · 957 Inlägg

Clintan66 skrev:
Utanför Hässleholm ska det vara

jag är kanske på  vi  få hörs p lördag och se  hrud et blir  e jag ledig och så e jag  på

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Tegulen Pro Street Driver
27 september 2010 · 82 Inlägg

BadBoy89 skrev:

Clintan66 skrev:
Utanför Hässleholm ska det vara

jag är kanske på  vi  få hörs p lördag och se  hrud et blir  e jag ledig och så e jag  på

Aja baja! Vad heter tråden:P

eke_aero
27 september 2010 · 11 Inlägg

Kommer!! Hoppas på många sköna kurvor och lite mindre snabba rakor så min lille röde hänger me!! smile Annars får jag blyinfatta högerdojjan lite bara!!big_smile

Clintan66
27 september 2010 · 2 011 Inlägg

eke_aero skrev:
Kommer!! Hoppas på många sköna kurvor och lite mindre snabba rakor så min lille röde hänger me!! smile Annars får jag blyinfatta högerdojjan lite bara!!big_smile

Ja det är rätt big_smile .

Sorry tegulen. Tog bort de 2 inläggen. wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Tegulen Pro Street Driver
27 september 2010 · 82 Inlägg

eke_aero skrev:
Kommer!! Hoppas på många sköna kurvor och lite mindre snabba rakor så min lille röde hänger me!! smile Annars får jag blyinfatta högerdojjan lite bara!!big_smile

Trevligt. Du har ju kört med oss innan, utan några som helst problem wink

Tegulen Pro Street Driver
27 september 2010 · 82 Inlägg

Clintan66 skrev:

eke_aero skrev:
Kommer!! Hoppas på många sköna kurvor och lite mindre snabba rakor så min lille röde hänger me!! smile Annars får jag blyinfatta högerdojjan lite bara!!big_smile

Ja det är rätt big_smile .

Sorry tegulen. Tog bort de 2 inläggen. wink

Thanks, mate! wink

Mk-supra
27 september 2010 · 91 Inlägg

BadBoy89 skrev:

Clintan66 skrev:

BadBoy89 skrev:
jag  hade  gärna  kommit  men  mina framdäck e nästan slut  efter  den  rundan hahahah  bilen fick kämpa som fan  och de  var  inte värst bra heller inan vi började  så  att    någon  hög tempo kan  jag inte  hänga med tyvärr:( men hoppas att ni  har det kul:d

Klart du ska med... Du har ju minst 1 mm smile. Skifta bak och fram nu i veckan, så är det lugnt.

Ska du med till driftingen på söndagen?

heheh när  tyvärr  clintan men akn  inte göra det  då är det ganska  smämre grep där bak  occh  den där  däcken vågar jag inte pressa hårt mera 
Jaså  vart e driftningen någonstans?
Jag e troligen på om jag  inte  jobbar  för nästa lördag ska ajg  till mantorp  park    komm på det nu:D

Badboy varför kan du inte köra men sämre däck bak?roll Du har ju framhjulsdriven bil så bra däck ska du ju ha på driven bak gör det inte så mycket ju big_smile

Toyota Supra MKIV "White Beauty" (1995)
Transporter89
27 september 2010 · 957 Inlägg

Mk-supra skrev:

BadBoy89 skrev:

Clintan66 skrev:

Klart du ska med... Du har ju minst 1 mm smile. Skifta bak och fram nu i veckan, så är det lugnt.

Ska du med till driftingen på söndagen?

heheh när  tyvärr  clintan men akn  inte göra det  då är det ganska  smämre grep där bak  occh  den där  däcken vågar jag inte pressa hårt mera 
Jaså  vart e driftningen någonstans?
Jag e troligen på om jag  inte  jobbar  för nästa lördag ska ajg  till mantorp  park    komm på det nu:D

Badboy varför kan du inte köra men sämre däck bak?roll Du har ju framhjulsdriven bil så bra däck ska du ju ha på driven bak gör det inte så mycket ju big_smile

För man vill inte ha  en  dansade bakvagn:P

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Clintan66
27 september 2010 · 2 011 Inlägg

BadBoy89 skrev:

Mk-supra skrev:

BadBoy89 skrev:

heheh när  tyvärr  clintan men akn  inte göra det  då är det ganska  smämre grep där bak  occh  den där  däcken vågar jag inte pressa hårt mera 
Jaså  vart e driftningen någonstans?
Jag e troligen på om jag  inte  jobbar  för nästa lördag ska ajg  till mantorp  park    komm på det nu:D

Badboy varför kan du inte köra men sämre däck bak?roll Du har ju framhjulsdriven bil så bra däck ska du ju ha på driven bak gör det inte så mycket ju big_smile

För man vill inte ha  en  dansade bakvagn:P

Ingen fara för det. Dit fram hjulen drar för din del följer de 2 andra med wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Supralady
27 september 2010 · 79 Inlägg

Detta görs på pin kiv för att jag är på ringen.....Eller hur?!

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
eksten
27 september 2010 · 480 Inlägg

lite dum tid, 11- 14 är det veidec raceway på lördag..

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Tegulen Pro Street Driver
28 september 2010 · 82 Inlägg

eksten skrev:
lite dum tid, 11- 14 är det veidec raceway på lördag..

Om vi skulle köra efter 14.00, blir det skymning när vi gasar genom skogarna. Kan bli farligt med alla djuren. Detta är tänkt för dom som vill svänga lite big_smile

Tegulen Pro Street Driver
28 september 2010 · 82 Inlägg

Supralady skrev:
Detta görs på pin kiv för att jag är på ringen.....Eller hur?!

tonguetonguetonguetonguetonguetonguetonguetonguetonguetonguetonguetonguetonguetonguetongue och Puss

Gyllin
28 september 2010 · 7 Inlägg

kommer
Vad mäter rundan på tripmättare?
big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Senast redigerat av Gyllin (28 september 2010)

Mk-supra
28 september 2010 · 91 Inlägg

Badboy89 var inte mesig nu smile hur man än vrider o vänder på det har du bättre grepp än jag med supran, men ingen risk din bakvagn dansar med framhjulsdrift big_smile och är du riktigt chaufför och känner din bil så vet du var gränsen går innan bilen tappar greppet wink

Toyota Supra MKIV "White Beauty" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang