Kusin fyller 35 år, jävulskap?

kolvas
29 september 2010 · 4 001 Inlägg

Någon med bra ideér? själv har jag total idétorka

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Muttley
29 september 2010 ·

de som fyllt jämt och har smetit från sin födelsedag, utlandssemester då. De har vi ställt till duktig oreda i trädgården för.  Typ alla utemöbler var påklädda på en flaggstång, virat dasspapper. Om man haft tillgång till huset så ställt fram alla spritflaskor man hittat på matbord.

Ja lite sådant.

kolvas
29 september 2010 · 4 001 Inlägg

tkd_rille skrev:
de som fyllt jämt och har smetit från sin födelsedag, utlandssemester då. De har vi ställt till duktig oreda i trädgården för.  Typ alla utemöbler var påklädda på en flaggstång, virat dasspapper. Om man haft tillgång till huset så ställt fram alla spritflaskor man hittat på matbord.

Ja lite sådant.

nu ska dom inte smita och han förväntar sig nåt men vi kommer inte på nåt, när han fyllde 30 fick han 3 getter och 1 minigris.

Vi bor på landet och har tillgång till lite lastmaskiner & traktorer och svets osv.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
LeafBox Lat Perfektionist
29 september 2010 · 6 359 Inlägg

Såg min granne hade fått en kingcab, uppochner och bakochfram på en annan kingcab! (Så "hytten" hamnade på flaket" Sen parkerade dom den tvärs över hans trädgård tongue
Det såg så jäkla fult ut ^^

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Waho Allmänt Jobbig
29 september 2010 · 1 200 Inlägg

Ta och gräv upp en tillfällig pool åt han smile Säkert mycket uppskattat när ni är helt seriösa med att de är hans present smile haha

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Iam2fast4U
29 september 2010 · 1 534 Inlägg

linda in bilen o toapapper`? wink

BMW E34 "538" (1990)
ZonaX Svetsare
29 september 2010 · 3 150 Inlägg

Svetsa igen dörrarna på bilen  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Majk_ Öhh
29 september 2010 · 272 Inlägg

Har han flaggstång??

Isf tar ni och letar rätt på en sjuhelsikes massa bildäck och travar dom över flaggstången nå natten när han sover så han får sig en fin överraskning när han ska ut och hämta tidningen smile

Tänk på att använda skylift lr dyl. då ett motorfordon kan låta "illa" så han vaknar, då spricker ju allt tongue

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
Muttley
29 september 2010 ·

Majk_ skrev:
Har han flaggstång??

Isf tar ni och letar rätt på en sjuhelsikes massa bildäck och travar dom över flaggstången nå natten när han sover så han får sig en fin överraskning när han ska ut och hämta tidningen smile

Tänk på att använda skylift lr dyl. då ett motorfordon kan låta "illa" så han vaknar, då spricker ju allt tongue

enklaste är ändå faktiskt att skruva av bultarna och lägga stången smile

Murvald Knegare
29 september 2010 · 718 Inlägg

tkd_rille skrev:

Majk_ skrev:
Har han flaggstång??

Isf tar ni och letar rätt på en sjuhelsikes massa bildäck och travar dom över flaggstången nå natten när han sover så han får sig en fin överraskning när han ska ut och hämta tidningen smile

Tänk på att använda skylift lr dyl. då ett motorfordon kan låta "illa" så han vaknar, då spricker ju allt tongue

enklaste är ändå faktiskt att skruva av bultarna och lägga stången smile

Tror det kan bli tungt att "resa" stången med massa däck på dock tongue

William 2009-02-20
kolvas
30 september 2010 · 4 001 Inlägg

Majk_ skrev:
Har han flaggstång??

Isf tar ni och letar rätt på en sjuhelsikes massa bildäck och travar dom över flaggstången nå natten när han sover så han får sig en fin överraskning när han ska ut och hämta tidningen smile

Tänk på att använda skylift lr dyl. då ett motorfordon kan låta "illa" så han vaknar, då spricker ju allt tongue

redan gjort.... det är det som är problemet, vi har gjort en j*vla massa för olika personer och det är tråkigt att köra repriser

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Muttley
30 september 2010 ·

Murvald skrev:

tkd_rille skrev:

Majk_ skrev:
Har han flaggstång??

Isf tar ni och letar rätt på en sjuhelsikes massa bildäck och travar dom över flaggstången nå natten när han sover så han får sig en fin överraskning när han ska ut och hämta tidningen smile

Tänk på att använda skylift lr dyl. då ett motorfordon kan låta "illa" så han vaknar, då spricker ju allt tongue

enklaste är ändå faktiskt att skruva av bultarna och lägga stången smile

Tror det kan bli tungt att "resa" stången med massa däck på dock tongue

massa starka grabbar går allt smile..

Marcus_89 Biltokig elektriker
30 september 2010 · 3 352 Inlägg

Ställ deras bil uppe på stora vedkubbar. Blir lite småroligt för dem när de ska få ner den igen

JonR
30 september 2010 · 3 259 Inlägg

När en kompis fyllde 25 så tog vi en 245:a och ställde på hans gård mitt i natten... På fullvarv! smile Givetvis med avklippt huvöppningsvajer, ståltrådad gasrulle vid förgasaren och direktström på tändspolen! Jäklar vad det stog o varvade i flera minuter... hela avgassystemet glödde ända bak till slutröret... Tur att han bodde på landet då!

Mvh/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
kolvas
30 september 2010 · 4 001 Inlägg

JonR skrev:
När en kompis fyllde 25 så tog vi en 245:a och ställde på hans gård mitt i natten... På fullvarv! smile Givetvis med avklippt huvöppningsvajer, ståltrådad gasrulle vid förgasaren och direktström på tändspolen! Jäklar vad det stog o varvade i flera minuter... hela avgassystemet glödde ända bak till slutröret... Tur att han bodde på landet då!

Mvh/Jon

redan gjort, det råkade jag ut för när jag fyllde 25, det var dessutom demonterat grenrör på den så den hördes ett par km lollollol

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
JonR
30 september 2010 · 3 259 Inlägg

Haha ja det är lite min typ av humor sånt där! smile Citerar kompisen som fyllde: "Jag snackade med grannen dagen efter och han trodde det var en helikopter som höll på att landa på gården" big_smile big_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
JonR
30 september 2010 · 3 259 Inlägg

Vet man att det kommer bli en regnfri natt så kan man ju tömma X antal raklödderburkar över bilen!(kanske inte ska göras om han är poleringsfreek)

Roligast är ju om kompisen i fråga har en äldre bil som det kanske inte är så där jättenoga med... fylla friskluftintaget med mjöl kanske.. (är ju lätt värt att samla ihop ett gäng o städa bilen efteråt!)

En annan bekant fick sin bil totalt fullsmockad med pantburkar! (fick inte plats en enda burk till)...

Sen får man ju välja graden på elakhet i skojerierna också... beroende på hur stark kompisen ifråga är! big_smile

Mvh/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
30 september 2010 · 1 903 Inlägg

samla ihop ett gäng och kör turnering i lerduveskytte i trädgården ifall det är genomförbart big_smilewink

MVH

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
30 september 2010 · 3 929 Inlägg

Samla ihop några 4x4 förare och dra lite mudracing mitt på natten! big_smile På hans tomtsjälvklart!

Kanske lite elakt dock ^^

Eller!

Sno extra nyckel till hand bil/ar och sedan dra dit en stor container som ni kör in bilarna i och svetsar igen dörrarna! smile
Och självklart ska ni sno alla hans kapverktyg och transport medel och lämna kvar en liten trehjuling!

Senast redigerat av Thunderbird88 (30 september 2010)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Sanizz
30 september 2010 ·

JonR skrev:
Roligast är ju om kompisen i fråga har en äldre bil som det kanske inte är så där jättenoga med... fylla friskluftintaget med mjöl kanske.. (är ju lätt värt att samla ihop ett gäng o städa bilen efteråt!)
Mvh/Jon

Uhh den är kaxig hahahha xD

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang