Jag är lite mållös. Återkommer med kommentar när jag hämtat mig från denna chock. Det kommer ta lite tid att vänja sig, men jag kommer absolut säker på att jag kommer gilla färgen lika mycket som den förra.
Det var min första tanke med och nästan så jag måste hålla med. Jag gillade verkligen den där lila kulören som den var lackad i tidigare. Den passade så bra på bilen och lacken hade en superfin effekt, ett djup och en lyster som var speciell. Men jag ska absolut ge denna färgen en chans och ska bli spännande att se den IRL, hoppas den har samma härligt dyra gnistrande lyster som tidigare.
Det var min första tanke med och nästan så jag måste hålla med. Jag gillade verkligen den där lila kulören som den var lackad i tidigare. Den passade så bra på bilen och lacken hade en superfin effekt, ett djup och en lyster som var speciell. Men jag ska absolut ge denna färgen en chans och ska bli spännande att se den IRL, hoppas den har samma härligt dyra gnistrande lyster som tidigare.
Se den irl sedan så kommer du se att den är bra mycket grymmare nu
idag har jag lackat en motorhuv och kört ved, så mesta av dagen försvann där..
Sen nu ikväll har jag och simon sätt på några gummilister, lite kablar i motorrum, lagt upp lite kablat till ljudet som ska dras. sätt i lite dämpmatta till i dörrar.
Fått 4 nya diodrör som har tätats då dom förra hade tagit in fukt. får snart 2 rör till.