Inför: Skåne Crazy Tour 2011 29-31Juli ->Canceled!

Yenza -Renoverar och bygger-
7 juli 2011 · 563 Inlägg

LTM skrev:
vad sägs om att dra in om helsingborgsfestivalen på lördagen när vi kommer ti hbg ?smile

oooh I like it!

LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
7 juli 2011 · 384 Inlägg

Yenza skrev:

LTM skrev:
vad sägs om att dra in om helsingborgsfestivalen på lördagen när vi kommer ti hbg ?smile

oooh I like it!

låter rätt bra planerat ändå =P dra in där på kvällen och dricka någon öl eller något i den stilen smile

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
7 juli 2011 · 384 Inlägg

Någon utav er som ska till lödde idag?

Håll utkik efter en mörklila mb som tickar och det står hermann i bakrutan eller en lila pt cruiser =P

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
raceforfun "ulven"
8 juli 2011 · 68 Inlägg

LTM skrev:
vad sägs om att dra in om helsingborgsfestivalen på lördagen när vi kommer ti hbg ?smile

Jag ska nog...kolla joddla me siv...e ju ett av sveriges bästa live band.....sjukt jävla ös dom håller...

Subaru impreza wrx "ulven" (2001)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
9 juli 2011 · 384 Inlägg

kan ju inte bli mycket bättre smile

har ni något tidschema om vilka tider man brukar vara framme å när man börjar köra ?=P

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Yenza -Renoverar och bygger-
9 juli 2011 · 563 Inlägg

LTM skrev:
kan ju inte bli mycket bättre smile

har ni något tidschema om vilka tider man brukar vara framme å när man börjar köra ?=P

Ja vi har ju detta:

Körschema
Fredag:
Malmö strippen
Trelleborg
Ystad
Tomelilla Db-Mätning
Lördag:
Tomelilla
Simrishamn
Kivik
Kristianstad - Biltema
Helsingborg - Stylit utställning och Db-mätning
Söndag:
Helsingborg - Biltema utställning
Eslöv
Malmö - Biltema Final och Prisutdelning




sen har vi också en "post" från januari så den kanske inte gäller nu längre tongue
Schemat för fredagen ser ut som följer

Vi startar på Veidec Raceway på Fredagen kl 10:00
Då är det samling för alla deltagarna, vi går igenom lite regler, vad som kommer hända under touren, delar ut material mm och bekantar oss med varandra.
Kommer även för de som vill få möjlighet att rasta bilarna på 201m drag, med tidtagning mm, där tillkommer en kostnad för licens som betalas på plats. med info om detta kommer senare.
Efter Veidec så beger vi oss mot Trelleborg, vi kommer då köra karavan ner längst med E65:an och gör ett stopp på torget i trellebor kl 13:00, där blir det ett utställnings tillfälle och jaga lite röster från förbipasserande samt möjlighet att äta något för de som är hungriga.
Efter Trelleborg så kommer vi köra vidare via kustvägen mot ystad och stanna till på Parkeringen på gamla regementet, plats återkommer vi med. Där beräknas vi vara kl 16:00 och stanna fram till 17:30 ca.
Efter Ystad bär det iväg till Tomelilla där vi är framme vid 19:00 på kvällen, med utställning och Db mätning.
Efter detta så grillar vi lite tillsammans och åker ut till lämpligt sovställe, återkommer med info om sovmöjligheter i Tomelilla bl.a.

daajvid Elektriker
9 juli 2011 · 1 138 Inlägg

Hur ligger de till med veidic kommer 201 meter bli av? O vad kommer det kosta?
Skicka mejl till Tommy men han har inte svarat :s mindre än en månad kvar hade
varit bra att veta lite hur det ligger till o så.

Mvh D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
raceforfun "ulven"
10 juli 2011 · 68 Inlägg

tror de e 100 :- för licensen.. och är de som på onsdagar så är de väl en 100ing till....ska fixa lite mer med bilen...fan va skoj de ska bli...får snar maila alla om mer detaljer så vi vet vad som händer...
ska maila tommy å kolla me ezza..

Subaru impreza wrx "ulven" (2001)
Mr-Bredin
10 juli 2011 · 299 Inlägg

jag sitter o väntar på att digital kicker ska höra av sig till mig. har sj en massa frågor jag vill ha svar på.
Känner hur stressen kommer sakta men säkert nu.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
10 juli 2011 · 384 Inlägg

inte för att vara den mene, snart ärre rundan å jag har en slang till servon som har fakktat till sig ... grr:O

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
raceforfun "ulven"
10 juli 2011 · 68 Inlägg

e ju skit om de blir soppa....sett framemot detta...i typ ett år..ler...

Subaru impreza wrx "ulven" (2001)
Yenza -Renoverar och bygger-
10 juli 2011 · 563 Inlägg

Ge oss information!!

Jag har precis upptäckt att jag har en bokning den 30ionde.. så lite info om detta blir av eller ej så man kan flytta bokningen isf.


EDIT: Dessutom är det biggame på paintballbanan i Ålstorp den 31...

Senast redigerat av Yenza (10 juli 2011)

LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
10 juli 2011 · 384 Inlägg

jo jag är också riktigt sugen !big_smile

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Digital_Kicker
11 juli 2011 · 3 721 Inlägg

Många som väntar på en update på Touren. Jag kan tyvärr inte ge så mycket till update. Alla sponsorer har Tommy kontakt med, jag vet inte vad han ordnat fram till idag, samt att alla deltagar anmälningar går till hans mail, så jag vet inte hur många som anmält sig.
Jag vet inte om han beställt pokalerna, är inte detta gjort så är det försent för dom nu.


Eftersom jag kom in i Crew i mitten av allt planerande så har jag tyvärr ej fått så mycket info. Min uppgift är att jaga sponsorer, men det har tyvärr ej nappat så bra.

eX3Me Skåne Crazy Crew
12 juli 2011 · 701 Inlägg

Hej alla
PGA dels lågt intresse från deltagarna samt diverse andra anledningar så kommer Touren 2011 att ställas in.
Vi kommer i slutet av säsongen köra en Cruising men mer info om detta kommer senare
//Tommy, Martin och Ezza

ps: frågor angående detta, vänligen ta det till min mail tommy.borglin@gmail.com

Senast redigerat av eX3Me (12 juli 2011)

Cizla Pfffft
12 juli 2011 · 906 Inlägg

eX3Me skrev:
Hej alla
PGA dels lågt intresse från deltagarna samt diverse andra anledningar så kommer Touren 2011 att ställas in.
Vi kommer i slutet av säsongen köra en Cruising men mer info om detta kommer senare
//Tommy, Martin och Ezza

ps: frågor angående detta, vänligen ta det till min mail tommy.borglin@gmail.com

Men NEEEEEEEJ!!!!

Umadbro?
Yenza -Renoverar och bygger-
12 juli 2011 · 563 Inlägg

jahapp...

daajvid Elektriker
12 juli 2011 · 1 138 Inlägg

Alla som skulle köra e kanske sugna att glida en runda på fredag kring hbg. ?

Tråkigt att det inte gått att få ihopa detta årsad

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Mr-Bredin
12 juli 2011 · 299 Inlägg

ja det e tråkigt att vi måste ställa in touren.
Men daajvid. låter som en bra ide. se om vi kan få ihopa ett gäng o glida runt lite. så e jag jätte gärna på.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
Clintan66
12 juli 2011 · 2 011 Inlägg

Gärna också med på en glidar runda.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang