Inför: Skåne Crazy Tour 2011 29-31Juli ->Canceled!

Yenza -Renoverar och bygger-
17 januari 2011 · 563 Inlägg

Nice:D

Mr-Bredin
17 januari 2011 · 299 Inlägg

eX3Me: tror vi har lyckats att få en bra runda denna touren me. wink

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
eX3Me Skåne Crazy Crew
18 januari 2011 · 701 Inlägg

Tror denna rundan kommer bli kul. nu ska vi bara sätta spiken i kistan på det sista.
Den officiella Tour sidan kommer framöver vara http://sct2010.blogspot.com/ (domänen www.skanecrazytour.se kommer dirigeras hit när det går. men all afficiell info kommer vara på
http://sct2010.blogspot.com/ och här på garaget.

Mr-Bredin
18 januari 2011 · 299 Inlägg

eX3Me: Hojta till om du behöver hjälp me något mer. du vet vart du hittar mig. wink

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
Yenza -Renoverar och bygger-
18 januari 2011 · 563 Inlägg

näää yikes jag som gillade att ha http://www.skanecrazytour.se/ som min första sida sad

eX3Me Skåne Crazy Crew
18 januari 2011 · 701 Inlägg

@Yenza: Kommer försöka flytta domännamnet dit, men detta är gjort för att tiden inte ska behöva läggas på webside hackande utan på det som är viktigt, att göra en grym Tour! lägg bloggadressen som första sidan istället, bilder, videos mm kommer hamna där istället wink

Yenza -Renoverar och bygger-
18 januari 2011 · 563 Inlägg

hehe just kidding ^^ gillar den nya bättre.. ser mer fräsh ut och inte (no offence) som att någon från nybörjarkursen i html gjort den x)

btw.. när får man svar på fejjan vad man ska ha med sig big_smile behöver en packlista liksom tongue
- Bil .. check
- Nycklar .. check
- Bensinpengar.. check
- glatt humör.. check
- tält?.. uhm.. går det bra med ett tält som varit med på hultsfredfestivalen och har "sale fuk"grafitti sprayat på utsidan? XD
- korv o brö? .. ja osv..
- osv..

^^

eX3Me Skåne Crazy Crew
18 januari 2011 · 701 Inlägg

En närmare lista kommer så småningom, men rekomenderad packning är
Oömma småbyxor wink (skämt)
Tält, sovsäck, något att slänga på grillen ( vi kommer troligen stå för extra grillar)
hur man anmäler sig kommer också upp snart, samt krav och anmälningsavgift
avgiften är för att täcka in kostnader för pokaler och diverse annat som kommer gå åt.
men jag återkommer snart, vi håller på att spåna och brainstorma nu för att få allt klart

Yenza -Renoverar och bygger-
18 januari 2011 · 563 Inlägg

eX3Me skrev:
En närmare lista kommer så småningom, men rekomenderad packning är
Oömma småbyxor wink (skämt)
Tält, sovsäck, något att slänga på grillen ( vi kommer troligen stå för extra grillar)
hur man anmäler sig kommer också upp snart, samt krav och anmälningsavgift
avgiften är för att täcka in kostnader för pokaler och diverse annat som kommer gå åt.
men jag återkommer snart, vi håller på att spåna och brainstorma nu för att få allt klart

haha hey.. min flickvän ska med så ni får allt show some respect! .. ska nog ta ett annat tält isf så att det helt plötsligt inte går in någon i tältet och frågar.. troligtsvis har denna personen en volvo också... ^^

ush.. gillar inte volvos x)

eX3Me Skåne Crazy Crew
18 januari 2011 · 701 Inlägg

@Yenza: klart vi visar respect, många som har med flick/pojkvän på touren tidigare år med! gör det hela mycket trevligare.

eX3Me Skåne Crazy Crew
18 januari 2011 · 701 Inlägg

Priserna som kommer delas ut under touren kommer vara

1st Skåne Crazy 2011 pokal - Samma som i fjol omröstning av alla deltagare på den som bidraget till att göra Touren lite extra.
5st Pokaler i fallande storlek (Crazy Cool 2011) som kommer gå till de 5 som får mest röster av publiken under våra stopp
2st Db pokaler (Crazy Loud 2011) går till de som vinner Db mätningarna under touren
1st  Strippen pokal (Crazy Fast) går till den med bäst tid på strippen körningen

Totalt 9st pokaler kommer delas ut på prisutdelningen i Malmö på söndagen.

Mr-Bredin
18 januari 2011 · 299 Inlägg

Hoppas inte att Moppen tar priset detta året igen.
För nu vill jag ha den. :p

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
eX3Me Skåne Crazy Crew
18 januari 2011 · 701 Inlägg

Önskemål:

Ni får gärna sprida vidare till andra Forum mm om Touren, många av er är vet jag medlemmar i era märkesspecifika forum också. och andra Bilrelaterade organisationer.

Tack för all hjälp.
Skåne Crazy Crew

WANTED
18 januari 2011 · 613 Inlägg

eX3Me skrev:
Skåne Crazy Tour kommer tillbaka 2011 efter succeerna 2008-2010
Vi har som målsättning att bli större, roligare och bättre varje år, och än så länge har vi lyckats hålla detta

Till 2011 har vi redan en del nya sponsorer förutom de som var med under 2010 och vi har lite nya aktiviteter som vi planerar för och tittar på.

Preliminär planering för Touren är sista helgen i Juli dvs 29-31 Juli så se till att ha semestern bokad då smile

Släng gärna in en lite kommentar i tråden om vad ni vill se ska hända eller om ni har önskemål om städer vi ska ha med i touren.

En intresseanmälan kan skickas via mail till tommy.borglin@gmail.com
Officiell sida för touren är http://sct2010.blogspot.com/
Information om anmälan mm finns nu uppe på sidan

Körschema
Fredag:
Malmö strippen
Trelleborg
Ystad
Tomelilla Db-Mätning
Lördag:
Tomelilla
Simrishamn
Kivik
Kristianstad - Biltema
Helsingborg - Stylid/MDS utställning ocg Db-mätning
Söndag:
Helsingborg - Biltema utställning
Eslöv
Malmö - Biltema Final och Prisutdelning

Priserna som kommer delas ut under touren kommer vara

1st Skåne Crazy 2011 pokal - Samma som i fjol omröstning av alla deltagare på den som bidraget till att göra Touren lite extra.
5st Pokaler i fallande storlek (Crazy Cool 2011) som kommer gå till de 5 som får mest röster av publiken under våra stopp
2st Db pokaler (Crazy Loud 2011) går till de som vinner Db mätningarna under touren
1st  Strippen pokal (Crazy Fast) går till den med bäst tid på strippen körningen

Totalt 9st pokaler kommer delas ut på prisutdelningen i Malmö på söndagen.

CREW
Tommy "eX3Me"
Martin
Ezza
Andy
--Så här långt är det vi som kommer arrangera och se till att årets Tour blir ännu bättre än förra!--

Mer info kommer
STAY TUNED

>>Nyheter<<
2011-01-18 - Officiell sida för Touren kommer vara http://sct2010.blogspot.com/
2011-01-18 - information om hur man anmäler sig mm finns på http://sct2010.blogspot.com/
2011-01-18 - Priser som kommer delas ut är bestämt
2011-01-17 - Körschema klart
2010-10-26 - Sammarbete med Stylit.se på en av utställningsstoppen.
2010-10-26 - Crew börjar falla på plats
2010-10-25 - Första Sponsorn nu klar blir Bazzit som ljudmäter även i år.
2010-10-25 - Veidec Raceway strippen i Malmö kommer vara med på ett hörn, mer info kommer senare
2010-10-20 - Missa inte att bli medlem i vår Facebook grupp http://www.facebook.com/group.php?gid=55763067291
2010-10-20 - och Facebook Eventet http://www.facebook.com/event.php?eid=138852192828685
2010-10-20 - Första STORA sponsorn och starten är nästan spikad redan, kommer bli riktigt häftigt.
2010-10-20 - Planering för anmälning som kommer bli lite annorlunda har satts igång
2010-10-20 - Crew håller på att sättas samman

Kan bli roligt om vi blir många då annars inte roligt...

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
raceforfun "ulven"
18 januari 2011 · 68 Inlägg

Lätt man ska med, fan va skoj de va förra året...lollol
hoppas man fixat lite inna det är dax i år....cool
längtar...tongue

Subaru impreza wrx "ulven" (2001)
Clintan66
18 januari 2011 · 2 011 Inlägg

Låter trevligt detta smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Tubbex
18 januari 2011 · 1 517 Inlägg

Kommer komma till nått av era stop. Kommer ni ha som för året att andra får testa sin DB ? Hade varit skoj.. smile

Senast redigerat av Tubbex (18 januari 2011)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
19 januari 2011 · 384 Inlägg

Kommer om jag inte jobbar den helgen smile

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
TurbOla Reservdansk
19 januari 2011 · 6 271 Inlägg

Är också sugen på att dyka upp om jag har något körbart och som inte ser för anskrämligt ut.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Digital_Kicker
19 januari 2011 · 3 721 Inlägg

TurbOla skrev:
Är också sugen på att dyka upp om jag har något körbart och som inte ser för anskrämligt ut.

Du har ju volvon, eller den går fortfarande inte att köra? efter 3år?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang