Byggs om från helt orginal till en bil utöver det vanliga man ser på en parkering . Drifting kommer det andas o bilen kommer användas brutalt o hårt som den ä värd att behandlas ?
Har precis suttit och läst igenom din tråd, kan bara säga att jag är sjukt imponerad, märks verkligen att du har koll på vad du gör, lycka till och keep it up! PS, Du får gärna kolla in mitt lilla projekt med
Sjukt skoj att höra ska kolla in din bil självklart
detta blir jäkligt najs måste jag säga! mycket inspiration till mitt egna bygge! hoppas bara mina delar ifrån usa kommer strax! köpte ett redigt kalas med delar nu när dollarn bara är 6,16 kr Kalllufts lösningen var riktigt schysst!
Förlåt ifall jag missat detta men vad för sprut kör du?
MVH
Har hinget sprut till den ännu men blir nog nått skoj sen men är öppen för förslag fall någon har liggandes eller vet något till vettigt pris. Dollarn så låg kanske man skulle slå till ja med då. Hehe ebay eller firmor du vet ?
Riktigt bra med såhär mycket bilder! Härligt projekt, ser ut som att du har bra koll på vad du gör!
Tackar blir ett uppehåll nu med bilder då ja kört nyårstaffeten o är helt slut inte kört cross sen 04a så va grymt skoj blev sugen igen dock . Nyår i kväll så blir nog inget mek i morgon dock kanske nån timme på söndag
detta blir jäkligt najs måste jag säga! mycket inspiration till mitt egna bygge! hoppas bara mina delar ifrån usa kommer strax! köpte ett redigt kalas med delar nu när dollarn bara är 6,16 kr Kalllufts lösningen var riktigt schysst!
MVH
Har hinget sprut till den ännu men blir nog nått skoj sen men är öppen för förslag fall någon har liggandes eller vet något till vettigt pris. Dollarn så låg kanske man skulle slå till ja med då. Hehe ebay eller firmor du vet ?
hmm jag körde på ebay! många av affärerna lägger ju 50% av värdet i fraktkostnad istället så tullen dessutom blir låg ifall du har otur nog att få den
Så att beställa från usa är sjukt billigt! Har köpt runt 10 saker än sålänge varav ett paket var intercooler,turbo,catchtank,boostcontroller,tryckrör,silicon,slangklämmor,fpr å lite till kramms å jag har aldrig åkt på någon tull
angående sprut, kolla på engelska forum, Ofta kan man hitta Apexi power FCs INKL handkontrollen för 5-7 tusen INKL frakt vilket är ganska schysst!
MVH
hmm jag körde på ebay! många av affärerna lägger ju 50% av värdet i fraktkostnad istället så tullen dessutom blir låg ifall du har otur nog att få den
Så att beställa från usa är sjukt billigt! Har köpt runt 10 saker än sålänge varav ett paket var intercooler,turbo,catchtank,boostcontroller,tryckrör,silicon,slangklämmor,fpr å lite till kramms å jag har aldrig åkt på någon tull
angående sprut, kolla på engelska forum, Ofta kan man hitta Apexi power FCs INKL handkontrollen för 5-7 tusen INKL frakt vilket är ganska schysst!
hur vet man vilka som skriver ner summan ? Hur funkar det bra leverans tid o lätt att betala
Enklast är ju att kontakta säljaren innan köp och höra sej för om dom kan skriva ner värdet på paketet.
Betalar gör man i regel med paypal. Regga ett konto på www.paypal.com om du inte har det, och verifiera ditt kort så blir det enklare att göra större betalningar. Vissa säljare kräver att kontot är verifierat (Paypal drar 15 kr från ditt visa/mastercard-kort, sen loggar du in på din internetbank några dagar senare, och då står en fyrsiffrig kod på ditt kontobesked som du fyller i på paypals sida, så e det klart sen.)
Beställer du från England tillkommer aldrig tull eller moms då det är EU-land.
liten update åkte till garaget en sväng i dag och pilla lite fixa lite med höger sida skall försöka göra den så klar jag bara kan i veckan med inpassning kittning göra klart inerskärm bak och passa in bastötis mot skärm mm så det är klart försöka kan jag alla fall hoppas ja hinner o orkar börjar juh på nytt jobb i morgon blir lite längre o åka men blir kanon tror ja endå
sen har jag beställt detta
12" x2
wg 38 mm vband
Oljekyl +filter flytt kyl 13 rad till detta kit
har även beställt packning och 8mm fläns till downpipe så jag kan svetsa till en elbow och frontpipe så man har det mesta redo
Ser bra ut Noterade vart du sladdade i början av tråden och såg att det vad där min morsa jobbar. Har ni garaget i närheten eller? Det är min moder som har loppisen haha
Full av massa grönt, flytande diarré (alltså SKIT)
Ser bra ut Noterade vart du sladdade i början av tråden och såg att det vad där min morsa jobbar. Har ni garaget i närheten eller? Det är min moder som har loppisen haha
loppis inte tänkt å direkt ska kolla detta har garage i svaneholm vid mekonomen om du vet vart det är
Hämtade ut mitt packet från kl i dag med lite avgas prylar så sättigång direkt med det så det är gjort hoppas dom andra delar jag beställt kommer i morgon så man kan pilla lite med det med!
delarna dp fläns flexmuff 3 " sen t3 packning och dp packningen me
efter en stunds kaande och slipande för få det till ligga rätt och se någorlunda ut så ser det ut så här bara lamdamutter kvar sen blir det 3" vband vid flexmuffen till resten av systemet om skall byggas med måste fixa mer 3 " rör med