2399
Sök

Holmqvist;s Dodge Magnum SPL Dynamics. Sugen på nått nytt

Projektet startade vintern 2010/2011 med att göra om inredningen samt ljudbygge. Kommande vinter fick bilen ett helt nytt utseende med bland annat ny lack. Strax innan Elmia 2012 stod bilen kvar och den visades upp för... Visa mer

219 572 Visningar
Projektet avslutat 23 juli 2013
1 515 Inlägg
14 mars 2012
Derbi skrev:
Kul att du gillar den smile Men fetaste vet jag inte om jag håller med om smile Men kul att du tycker det smile Nej helt vanligt är det ju inte men det finns ju några fler smile
Ja men det gör vi vettu smile Vart ska du stå?

Joo, men jag tycker det. Stilren men badass big_smile

- Vet än inte i vilken hall det blir, men står i Team Racefans Monter med Evon smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

1 531 Inlägg
14 mars 2012
Trådstartare
Okej trevligt smile Går att kolla på hemsidan vart dom olika montrarna är smile

Men alla tycker inte din bil är fetast kameramannen.

Finraggare
2 381 Inlägg
14 mars 2012
Inte sagt att det är min - rullar några här som är riktigt bra.

Tufft att du raderar kommentarer om din bil som du inte gillar... Förstår att du gnäller om att folk snackar skit på facebook.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

1 531 Inlägg
14 mars 2012
Trådstartare
Den disskutionen som var där är ingen du bör lägga dig i då du inte vet vad det handlar om! Denna tråd handlar om min bil var vänlig respektera det.

1 515 Inlägg
14 mars 2012
Kan inget annat än att skratta åt Kameramannen, läst igenom tråden och alla dessa onödiga kommentarer ifrån hans sida, "Vi ses i backspegeln i sommar amigo??" lol

Nog om det, antar bara att han är lite avis på att Denna Dodge uppmärksamas långt mycket mer än hans smile

Back to topic guys! Grym bil som sagt, och vi ses på mässan! smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

30 Inlägg
14 mars 2012
Antonicracing skrev:
Bamse_ skrev:
Aerocombi skrev:
+1

+2

+3

+4. Fan va du gillar att skryta om din bil kameramannen. Den är ju inget annat än vanlig srt8 med lite mer effekt. Allt handlar inte om effekt och hk. Om man ska kolla på din bil och Derbis så är hans 100ggr finare. Men smaken är som baken.

Sponsorer:
SC Styling

Finraggare
2 381 Inlägg
14 mars 2012
Det var ju ett jävla rabalder det blev när man sticker ut hakan lite. Men nu lägger vi ner här - har ni synpunkter eller frågor så ta det i min tråd om min bil. Här pratar vi om derbis urläckra oranga magnum som vi alla längtar efter att se på Elmia!

Vill samtidigt passa på att påpeka att jag egentligen är en riktigt trevlig kille om man tar sig tiden att snacka med mig smile

Väl mött i Jönköping!
Senast redigerat av kameramannen (14 mars 2012)

1 531 Inlägg
15 mars 2012
Trådstartare
Se så nu lägger vi ner smile

Tvivlar inte ett dugg på att du är en trevlig prick Kameramannen smile

Kan väl passa på att tala om att det kanske inte blir så mycket mer uppdateringar innan Elmia, ialla fall blir det dåligt med bilder. Har inte så mycket kvar att visa då jag vill lämna lite till mässan smile

163 Inlägg
16 mars 2012
Det tycker jag att du gör rätt i, tur för oss alla att det inte är så långt kvar till elmia nu då? börjat räkna ner dagarna. Har läst det nånstans här i tråden men frågar igen vart ska du stå me bilen? hall och monter?

Ska bli riktigt kul att se den i verkligheten.

1 531 Inlägg
17 mars 2012
Trådstartare
Ja nått får man ju lämna till själva mässan smile Har dock lite jobb kvar som jag kommer dela med mig av smile
Nej elmia närmar sig med stormsteg, likaså nervositeten tongue Tycker personligen inte att min bil är värd en plats på Elmia då det finns så sjukt mycke snygga bilar som platsar där bättre än mig. Men jag är super nöjd och glad över att få stå där med bilen smile Once in a life time smile Ialla fall för en vanlig svensson som mig tongue

Jag kommer stå med bilen i Gatbilars monter, monter A02:21 och har fordonsnummer 336 smile

1 531 Inlägg
21 mars 2012
Trådstartare
Denna vecka har det hänt en hel del med bilen smile

Söndags; Hämtade fälgarna från lacken.
Måndag morgon; Körde fälgarna till Däckbolaget.
Måndag eftermiddag; Hämtade fälgarna med däck hos Däckbolaget.
Måndag kväll; Monterade fälgarna på bilen. Kunde inte göra mer pga strömmen gick.
Tisdag kväll; Sänkte ner bilen, monterade front samt bak.

Så nu är den nästan färdig smile Ser förbannat bra ut måste jag säga wink
Idag är tanken att jag ska göra färdigt det sista smile

Xenoholic
2 559 Inlägg
21 mars 2012
Ser fram mot att se den på Elmia nu big_smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

1 531 Inlägg
22 mars 2012
Trådstartare
Ja jag hoppas vi ses där nere smile

Kan säga att bilen blev klar igår wink Endast några få kompletteringar som måste göras smile Så idag blir premiär turen med den wink

Finraggare
2 381 Inlägg
22 mars 2012
Löste du problemet?

1 531 Inlägg
23 mars 2012
Trådstartare
Yes inga problem smile

Bjuder på en liten bild wink
https://www1.garaget.org/gallery/images/8/7574/7574-a1949cdd16e02389816c4e45a9989bb6.jpg

209 Inlägg
24 mars 2012
Nice!!! :d

163 Inlägg
24 mars 2012
Sjukt snyggt. Gillar det du gjort me fälgarna;) inte lång tid kvar tills den rullar in på elmia nu då. Jag kommer kolla in den på söndagen.

1 531 Inlägg
24 mars 2012
Trådstartare
Kul att ni gillar det smile Är riktigt nöjd med hur det blev med fälgarna wink Nej nu är det nära smile Låter bra de smile

1 531 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
Nu är det verkligen inte långt kvar till Elmia smile Fort som satan går det. Men bilen är färdig så gott det går smile Är en del saker som jag inte är nöjd med som får fixas efter Elmia. Dessa saker lär säkerligen märkas på Elmia.

Var iväg till Svensk Bilprovning förra fredagen och besiktade Pråmen, gick nästan igenom. Bara en liten skit sak som att ljuset stod för högt som dom gnällde på.

Hoppas vi ses i A-hallen till helgen smile

1 531 Inlägg
4 april 2012
Trådstartare
Nu är det verkligen nära smile Bilen står hos Top Car för genom gång, får tillbaka den under dagen.
Börjar bli nervös? Svar JA tongue

Men det kommer bli förbannat kul må jag säga smile

Jag hoppas att vi ses där nere smile

Sök