Man kan ju schimsa upp trycket om man vill med brickor bakom fjädern, jag har dock inte gjort det själv för högt oljetryck är inget man vill ha, det är det höga flödet man är ute efter. Och det får man om man tänker på hur man bygger, har man filterförflyttare så måste man ha grova slangar, och likaså så kör jag alltid med det jättestora oljefiltret till dieselmotorerna
Läste en bilsport idag när jag sket, då var det en 16v motor med original pump DOCK bytt fjäder. Men den hade 900hk, så pump är nog inget man ska satsa på byta om man har en fungerande.
Läste en bilsport idag när jag sket, då var det en 16v motor med original pump DOCK bytt fjäder. Men den hade 900hk, så pump är nog inget man ska satsa på byta om man har en fungerande.
Dock har min pump gått 30k mil så då vill jag gärna ha en ny
Dock har min pump gått 30k mil så då vill jag gärna ha en ny
Det förstår ja, ville bara skriva att den räckte iaf till 900hk
Du får hålla oss uppdaterade hur delarna presterar å håller osv! Funderar själv på spm så kan vara bra att veta lite mer än vad folk skriver i 3 rader på forum
Jo, hittade en zf-växellåda från en Bmw e34 diesel på skroten för 700kr. Hade även en rasad m90 liggandes, så blev o skicka in de på svetsning, jobbet kostade 3500kr Här kommer mer bilder...
Grymt! kommer sitta fint på kärran! vart skickade du in det ?
I Falun, samma kille som svetsar lådorna till bakaxeldelar. Men blir så jävla dyrt o köpa låda från bakaxeldelar, nu fick jag med slaven och spakställ till exempel
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
fan de va inte dumt med tanke på att original kopplingspaket till 940 går på nästan 3000,o anledningen till att jag har de i huvet e för att min koppling har börjat slira
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull