3583
Sök

Klarade ni uppkörningen på första försöket?

22 Inlägg
1 juli 2005
Klarade både teori och uppkörning på första försöket smile Inga problem... hade 60 på teoriprovet.

Mazda 323 1.8i DOHC -90

Instrumentmontör
16 Inlägg
1 juli 2005
en kompis till mej tog körkortet för 2500 spänn allt på första försöket och inga övningskörningar på körskola och sånt där......
tycker jag var rätt bra eller vad säger ni smile

//Nisse

391 Inlägg
2 juli 2005
1:a  men man ska vara fokuserad, och verkligen träna så gåre det smile

2 juli 2005
klarade med båda på första försöket! även C uppskrivningen på första.. får se hur det går med C uppkörningen sen big_smile
Senast redigerat av SpeedXracing_9000T (2 juli 2005)

222 Inlägg
13 juli 2005
Självklart och det är mååånga år sedan...

Lycka till med ditt!

Hellre chips än sex på festival!!!!

Kejsare
547 Inlägg
29 mars 2006
Klarade teorin med 58p för en timme sen smile Sitter och firar nu, fast man kanske inte ska ta ut segern i förskott, har ju halkan och uppkörningen kvar

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

Svetsare
216 Inlägg
29 mars 2006
Jag klarade åxå på första förköket men fick en komentar som va ganska rolig "du kan ju ta det lite lungnare på grusvägarna även om det e 70 för det är inge roligt att tvätta bilen varje dag" men jag fick mitt körkort iaf.

I Rock Your Socks Of...
http://mickeshobby.blogspot.com/
Hellre Parkinsons än Alzheimers.
Det är ju bättre att spilla ut lite av groggen än att glömma var man ställt den.

Svetsare
216 Inlägg
29 mars 2006
Fernicus skrev:
Klarade teorin med 58p för en timme sen smile Sitter och firar nu, fast man kanske inte ska ta ut segern i förskott, har ju halkan och uppkörningen kvar

jag trodde att man va tvungen att köra halkan före skrivningen?

I Rock Your Socks Of...
Det är ju bättre att spilla ut lite av groggen än att glömma var man ställt den.

Jajjemen!
1 512 Inlägg
29 mars 2006
Mango_p skrev:
Klarade både teori och uppkörning på första försöket smile Inga problem... hade 60 på teoriprovet.

Samma här smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Ingenjör
256 Inlägg
29 mars 2006
För bil:
Pröjsade sammanlagt 2900Sek (då har jag som många andra här inte räknat med besinpriset och slitagekostnader för den egna bilen. EDIT: För övningskörningen). Första gången på allt. Tog den 3timmar före min kompis som jag tävlade med om vem som skulle få kortet först.

För Mc'n fick jag lägga ut betydligt mer pga lektioner för att få tips om balansprov/hinderbana etc..
10'000Kr gick det på och värt vartenda krona. Första gången på allt.
Senast redigerat av N33d4Sp33d (29 mars 2006)

Det är inget brott förrän man åker fast

314 Inlägg
29 mars 2006
Klart.. smile Men bommade uppskrivningen 1 gång...

271 Inlägg
29 mars 2006
Klarade både skrivning och körning på första försöket.

Kejsare
547 Inlägg
29 mars 2006
BogieBoy skrev:
Fernicus skrev:

Varierar väl mellan olika trafikskolor.. Min lärare rekommenderade teorin före halkan. Vilket är ganska logiskt enligt mig

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
29 mars 2006
Klarade alltihop på första

Team Insane Racing

Chaufför
131 Inlägg
29 mars 2006
Klarade både uppskrivningen/ uppkörningen första gången på både B o C. O sen har jag skrvit upp på CE o ska köra upp inom kort.

Svetsare
216 Inlägg
29 mars 2006
Fernicus skrev:
BogieBoy skrev:
Fernicus skrev:

Varierar väl mellan olika trafikskolor.. Min lärare rekommenderade teorin före halkan. Vilket är ganska logiskt enligt mig

ok ja det va ju ett tag sen man tog körkort nu å det ändras ju helatiden...

I Rock Your Socks Of...

Elektriker
31 Inlägg
29 mars 2006
klarade B körkortet direkt. skrivning och uppkörning.
uppkörningen var väldigt rolig.
dagen innan jag körde upp hade de snöat hela dagen.
så när jag skulle köra hade dom bara plogat huvudlederna och allt folk var på sina jobb. mötte en enda bil på 20min.
så jag körde bara rakt i genom stan. åkte på en ringled runt stan och in vid sjukhuset där parkeringen var oskrapad. så jag körde in.stannade och fick sen köra vidare tillbaka till vägverket. allt detta tog 20 min.

Race until death or die behind.
Say Yes to bananas and No to orangus

Rallyförare
1 075 Inlägg
29 mars 2006
Japp, året va 1999, 2800:- och körkortet va i hand... Billigare än så kunde det knappast bli!
Ett år senare (2000) tog jag rallylicens, även det gick smidigt och billigt smile

1 231 Inlägg
29 mars 2006
Klara båda på första smile

Mitt projekt: Evo III

2 Inlägg
29 mars 2006
La ut 3500:-  klara på första! Men var close one på torsk (: Drog om en långtradare på 110väg med solen i fejjan. Såg ju inte att det var 200m kvar tills de blev 1 fil big_smile
Senast redigerat av marrRe (29 mars 2006)

Sök