Klarade både terion och uppkörningen privat och på första Försöket;)..dock blev bilskola lacka över att jag hade klarat allt själv,dom sa att jag behövde minst 10-15 lektioner till (hade kört 6lektioner)¨så lita inte helt på dom om jag säger så;)...lycka till ni som ska ta det o kör lungt=)
Senast redigerat av Mange_volvo (2 september 2008)
Jag tog körkortet som privatist som det kallades då i alla fall. Minns att körkortet kostade den ofantliga summan av 435 kr!!! men det var ju ett tag sen typ -81. Klarade det med 3 fel på teorin och sen utan anmärkning på uppkörningen. Måste väl avslöja att min pappa var utbildad bilskolelärare och hans kusin ägde bilskolan som jag körde upp hos. Han var också utbildad lärare och han körde jag 2 gånger med. En gång för att kolla om det var nåt farsan glömt och andra gången kvällen före för att känna lite på bilen jag skulle köra upp med Sen tog jag mc kortet -93 då var det betydligt mer frågor och svårare men 0 fel på teorin och uppkörningen gick lika bra. Dessutom var bilskolläraren så säker att jag skulle klara mc teoriprovet på morgonen så att han bokade in mig på uppkörningen 2 timmar efter teorin. Kan dock säga att jag inte kände mig lika säker på teorin än bilskoleläraren
Senast redigerat av rickard10735 (2 september 2008)
Jao När jag hade uppkörning så hade jag den bästa ever han jag körde upp med tyckte med om nissan så vi satt mest och snackade om avgas/GARETT turbos/dumpventil/porta o plana och han hade tydligen en 300ZX själv innan