Ja idag så har jag börjat bygg in nya inredningen! Fick börja med å åka på Häggsbildemontering och införskaffa mig ett nytt främre fäste till stolen eftersom jag kapade bort det då jag installerade förar stolen som har el justering framåt och bakåt. Så jag fick låna mig en lämlig såg å göra jobbet själv! Sen va det till å riva inredning å svetsa tillbaka fästet å sedan av njuta någon mil i nya stolen, OBS ingen annan del av inredninge är inbyggd, bara förar stolen! Resten göra jag i morgon/idag lördag
Lastade även den gamla inredningen som skall skickas till göteborg, fick behålla alla kolfiberlister så dom skall jag sälja eftersom Rs4 inredningen kom komplett med full kolfiber utsmyckning!
Här kommer lite bilder på de jag hittat på idag
Den "lämpligaste" sågen dom hade?
Objektet jag va ute efter!
Kunde tyvärr inte knäppa kort då jag sågade men fick bort den å det va en del vatten i bilen dessutom!
så kapskivan vart som en paddel den å skicka en fin fors emot mitt ben BLÖTT
Men fick det jag va ute efter!
Rivning av inredningen samt stapla på pallen!
Passade på att väga stolarna bara för kul skull, det är inga lätta grejor precis! Rs4 Stolen:
S4 stolarna, först förarstolen sen passagerar stolen:
Här ska den ju sitta och det bästa är ju att man använder hålen i mitten för å rikta in fästet, smidigt som fan!
Inriktad å sen svetsades den, men svårt å knäppa kort då man gör det Använde industri blå färgen som rostskydd, hade inge annat Passade ju även på å dammsuga oxå givetvis, hand tvättade mattan innan jag la i den när andra inredningen monterades å den är fortfarande ren å snygg så att säga!
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
samarbetspartners
Pm för info
nje men kan lösa från tyskland:)mycket billigare där jag får väl snart montera din gamla inredning
samarbetspartners
Pm för info
Det är lite glesare nu mellan updateringarna p.g.a att Rs4 delar är dyra å köpa sen håller jag på att lösa det där med max tillåtet axeltryck på framvagnen jag har å jag kan ju inte säga att Audi södertälje jobbar speciellt fort Funderar snart på att ringa Audi själv
Har köpt in dessa grejor iaf. Rs4: Innebackspegel Solskydd Innerbelysning handbroms spak...
Hehe ja ni kanske undrar varför jag köpte en handbroms spak? take a wild guess
Tänkte jag skulle uppdatera lite grann vad som skett. Det mesta är väl olyckliga saker så som att en olje slang släppt å att domkraften "slog" tillbaka när jag skulle hissa upp bilen å for rätt in i förar dörren! kontrollera sedan genom att ställa handtaget i toppläge å då tog den inte i dörren så "kicken" som vart va så stark så skaftet for ur näven på mig! Har även gjort bilen klar inför vintern, bytt stift,torkarblad, fälgar å fyllt spolar vätska men inte nå snö alls har man sett hittills. Provar även Rs4 fronten nu... Bilen som hade så rent under rede samt motor men en tappad olje slang ändrade på de rätt så snabbt.
Rs4 Original fronten
Dom är rätt mycke bredare Rs4 än A4an
Billigt Kina skit! Denna har fan vara krångal sen jag köpte den!
Den gör fina bulor när den slår tillbaka, lättrings märken å allt.