Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

pzymon egen företagare
20 maj 2011 · 630 Inlägg

Superior-Micke_J skrev:

Aerodynamik skrev:
Låter riktigt kul Micke! Alla vill att just sin bil ska visas oavsett om man gått all-in och renoverat upp allt eller om man går i skolan och fixat med det man kan smile

Vi har alla börjat någonstans... Sjukt viktigt att man inte glömmer sina rötter, och satsar på att nya generationer verkligen från första början tycker det är kul fast de kanske inte har stora plånboken eller en Supra/Skyline som sin första JDM-bil att bygga på!

Ses där nere, ska bli sjukt mycker roligare än på Elmia att filma nere bland likasinnade!!! cool

http://main.superiorimports.se/superiortv

GILLA!!!
WANGAN WILL BE AWESOME!!

drazen_gti
20 maj 2011 · 807 Inlägg

pzymon skrev:

Superior-Micke_J skrev:

Aerodynamik skrev:
Låter riktigt kul Micke! Alla vill att just sin bil ska visas oavsett om man gått all-in och renoverat upp allt eller om man går i skolan och fixat med det man kan smile

Vi har alla börjat någonstans... Sjukt viktigt att man inte glömmer sina rötter, och satsar på att nya generationer verkligen från första början tycker det är kul fast de kanske inte har stora plånboken eller en Supra/Skyline som sin första JDM-bil att bygga på!

Ses där nere, ska bli sjukt mycker roligare än på Elmia att filma nere bland likasinnade!!! cool

http://main.superiorimports.se/superiortv

GILLA!!!
WANGAN WILL BE AWESOME!!

aaa man börjar bli lite taggad faktiskt:)

I'd rather die like a man, than live like a coward
ThereseH
21 maj 2011 · 25 Inlägg

Jag hittade nyss denna tråden.  Är det någon som vet ungefär hur många bilar det blir på den här träffen?  smile  Finns det någon Facebook sida för evenemanget?  Mvh

alexxe En gång till nu
21 maj 2011 · 760 Inlägg

Ja var på wangan meet #1, och jag och polaren kommer nog med varsin s14a till nr#3. vi är på genomresa till ring knutstorp där NOGS kör klubbkörning den 29e maj så varför inte slå ihjäl 2 sälar med en klubba. smile

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Danyeal
21 maj 2011 · 420 Inlägg

God morgon Wangers. Ännu en våt dröm om en Skyline R34 GTR. Tack för mig.

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
MrJAM
21 maj 2011 · 1 464 Inlägg

ThereseH skrev:
Jag hittade nyss denna tråden.  Är det någon som vet ungefär hur många bilar det blir på den här träffen?  smile  Finns det någon Facebook sida för evenemanget?  Mvh

https://www.facebook.com/event.php?eid=131633640232796

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
shogun
21 maj 2011 · 2 117 Inlägg

Vi kommer ett stort gäng från Göteborg och andra delar av landet, sedan på kvällen drar vi till Ring Knutstorp.

Senast redigerat av shogun (21 maj 2011)

Nissan 200SX "Shogun" (1989)
hoteyes
21 maj 2011 · 457 Inlägg

ThereseH skrev:
Jag hittade nyss denna tråden.  Är det någon som vet ungefär hur många bilar det blir på den här träffen?  smile  Finns det någon Facebook sida för evenemanget?  Mvh

100 stycken är anmälda till träffen smile sen är de folk som inte anmält sig. tongue Ja det finns det smile http://www.facebook.com/event.php?eid=131633640232796

Hasselholmen
21 maj 2011 · 90 Inlägg

Vi är runt 30 bilar som kommer ifrån Club JDM smile

JDMCRAZE
21 maj 2011 · 2 077 Inlägg

ThereseH skrev:
Jag hittade nyss denna tråden.  Är det någon som vet ungefär hur många bilar det blir på den här träffen?  smile  Finns det någon Facebook sida för evenemanget?  Mvh

Ca 160 st just nu smile
Yes det finns 3 st olika men leta upp Wangan Meet 3 eventet wink

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
-Lewan- Sushi mechanic
21 maj 2011 · 72 Inlägg

En vecka kvar wink Dags att börja göra iordning bilen inför helgen smile

Inget Mys Utan Fredags Pys ;)
Nissan 200sx s13 "Restomod" (1989)
Volkswagen Beach Buggy "Loppan" (1968)
Static35
21 maj 2011 · 293 Inlägg

-Lewan- skrev:
En vecka kvar wink Dags att börja göra iordning bilen inför helgen smile

1vecka tills man står på jobb och önskar man var ledig och stog bland er sad

Asse_ clubjdm.se
21 maj 2011 · 462 Inlägg

Inlägg från Club JDM, vissa från Garaget.org var intresserad så jag delar med mig av infon.
----------------------------------------------------------------
Information om Wangan Meet 3 2011

* Karta på rutten karavan ska köra till Wangan finns här. Länk till karta, zooma in för exakt plats.

* En bit utanför Jönköping söderut startar karavanen. Tanken är att inte krångla med att åka igenom stan och vi kommer vara på plats ca: 06:00 och åker ca 06:45. Hasselholmen kommer leda karavanen och kommer ni få problem eller har frågor kring det är det Hasselholmen ni ska prata med. Jag kommer åka ner en dag innan.

*Ett stopp kommer göras innan Wangan, det är på Turistgatan där alla (alla som kan) som ska stå med Club JDM samlas. Vi är vid Turistgatan ca: 09:15 och lämnar platsen ungefär: 10:45 Här är tanken frukost, tvätta bilen etc. Insläppet är klockan 10:00 och vi kommer vara där ungefär 11:00.

*Ni som inte ska åka karavan ner får gärna komma innan kl. 11. Det kommer underlätta uppbyggnaden av montern.

*Kl: 11:00 ska vi tillsammans i Club JDM hjälpas bygga upp montern. Vi ska montera upp partytält, montera banderollen på banderoll ställ. Det kommer Hasselholmen ha med sig.

*Ca 11:50 samlas vi i/utanför tältet, där kommer jag gå igenom lite saker som är bra att veta när man ställer ut. Beroende på om alla är där så kommer vi ta en gruppbild. Är inte alla där tar vi det senare.

*Angående Lunch så kommer jag ta upp exakt hur vi gör på träffen på vårt lilla info möte.

*Jag kommer ha med mig alla dekaler och flyers.

*Pollie kommer ta med sig ljudanläggning och batteri.

*Alla som har, ta gärna på er Club JDM tröjer. Glöm inte heller stolar/kamping stolar. Jobbigt att stå en hel dag. wink

Har ni frågor, skriv i tråden.

Jag hoppas sen att alla får en trevlig dag och kör lugnt i karavanan samt på området. Jag vet att vi aldrig har problem med sånt med alltid bra att skriva.

Vi behöver flera partytält (börja krisa lite). Jag kommer köpa en eller två om absolut ingen har men vi kommer vara mer en 30 personer så vi behöver gärna 2,3 st. Har någon så skriv gärna.

Sen också om någon har bord. Vilket bord som helst skulle funka.

De som ska va med i våran monter, fler bilar kan tillkomma.


[*]Hasselholmen - Nissan Skyline R34 GT-R
[*]Works - Nissan Skyline R34 GT-R
[*]Mecha666 - Honda Civic Coupe
[*]Kimmy - Honda Civic Coupe
[*]Pollie - Honda Civic CRX
[*]Pazze - Nissan Skyline R33
[*]AcesHigh - Mazda MX-5
[*]Aerodynamik - Nissan 200sx
[*]Coma_Datsun - Datsun 240Z
[*]M Scotte - Honda Civic
[*]christoffer_fd3s - Mazda RX-7 FD3S
[*].:Gurra:. (?) - Ska du ställa ut med oss?
[*]GS430 - Lexus GS430
[*]Marcus_200 - Nissan 200sx
[*]Lars P (?) - Ska du ställa ut med oss?
[*]JapTuning - Mazda Miata Time Attack
[*]JapTuning - Mitsubishi Evo
[*]VMT - Honda Civic VTi
[*]Bolek - Honda Civic Mugen
[*]skyline_demon - Honda Accord
[*]preludedude - Honda Prelude H22
[*]And1 - Honda civic EE9
[*]liveforthis - Honda Civic eg5
[*]lill_ante - Honda crx del sol
[*]robin_civic - Honda Civic EG
[*]RoroKungen - Nissan Silvia S14
[*]sinan - Honda Civic
[*]Sam1r - Honda Del Sol

www.clubjdm.se
elvedin
21 maj 2011 · 101 Inlägg

hoppas vädret blir fint med

ska bli snyggare till sommaren
LazyStance SR20 Spirit
21 maj 2011 · 335 Inlägg

De hoppas jag med, annars blir jag förbannad haha!

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Aerodynamik ...
22 maj 2011 · 7 120 Inlägg

Någon som vet om det finns några köpcenter i närheten så tjejen har något att göra? big_smile

RichiB
22 maj 2011 · 1 866 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Någon som vet om det finns några köpcenter i närheten så tjejen har något att göra? big_smile

hehe! Vi kommer typ  stå på parkeringen till ett köpcentra! Massor med olika butiker!

Aerodynamik ...
22 maj 2011 · 7 120 Inlägg

RichiB skrev:

Aerodynamik skrev:
Någon som vet om det finns några köpcenter i närheten så tjejen har något att göra? big_smile

hehe! Vi kommer typ  stå på parkeringen till ett köpcentra! Massor med olika butiker!

Perfekt, då blir alla nöjda cool

Transporter89
22 maj 2011 · 957 Inlägg

Aerodynamik skrev:

RichiB skrev:

Aerodynamik skrev:
Någon som vet om det finns några köpcenter i närheten så tjejen har något att göra? big_smile

hehe! Vi kommer typ  stå på parkeringen till ett köpcentra! Massor med olika butiker!

Perfekt, då blir alla nöjda cool

anas kan du köra hene  en bit därifrån kanske 5 km  till en anan  shopping center  som heter Väla  där  finns det  en hel del  att se  och mtk mer  äffarer än där i hyllinge

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
peter_1976 JDM
22 maj 2011 · 2 201 Inlägg

Vem står o dirigera var vilka bilar ska stå

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang