Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

Danyeal
28 maj 2011 · 420 Inlägg

Transporter89 skrev:
NU ska man fan gå tväta bilen så  hoppas att det inte regnar   vill ha sol och bara sol

gör det inte än, din bil kommer va asskitig när du kommer fram! från motorvägen då

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
hoteyes
28 maj 2011 · 457 Inlägg

Vädret här är okej solen skiner smile

race Race For Fun!
28 maj 2011 · 379 Inlägg

Danyeal skrev:

race skrev:
Någon som har koll på hur vädret är i Hyllinge? smile Runt markaryd är det uppehåll och sol till och från wink

SMHI.SE (:

Den dagen jag litar på smhi, klart.se eller någon annan värdelös källa wink nej vill ha riktig fakta om någon bor där omkring?

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun
race Race For Fun!
28 maj 2011 · 379 Inlägg

hoteyes skrev:
Vädret här är okej solen skiner smile

Snabbt och bra svar smile!

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun
RichiB
28 maj 2011 · 1 866 Inlägg

I Bjuv som ligger ca 2min från hyllinge är det uppehåll och en del moln! Och  man ser lite blått mellan molnen :-)
Lite små blåsigt också :-)

DRFT_ HH|Photo
28 maj 2011 · 165 Inlägg

Solen skiner här, lite moln på himlen, nu ska jag ut o tvätta bilen!

Edit: Satt o kollade på förra sidan, men nu har ni hört det från några stycken, solen skiner! tongue

Senast redigerat av DRFT_ (28 maj 2011)

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.
Volkswagen Polo 6n2 GTI "Brukis.." (2001)
Honda S2000 (2005)
Ajfa
28 maj 2011 · 158 Inlägg

alexxe skrev:

Ajfa skrev:
nu är bilen klar inför imon smile har även en fylld lastbil med däck till grymma priser från www.atdack.se
passa på å fynda på detta bilträffs priserna smile

Har ni krängsningsmaskin med er? eller bara lösa däck?

tyvärr så har vi inte med oss krängmaskinen, den är bara med på banträffar i fortsättningen, så det är bara lösa däck smile

Transporter89
28 maj 2011 · 957 Inlägg

Danyeal skrev:

Transporter89 skrev:
NU ska man fan gå tväta bilen så  hoppas att det inte regnar   vill ha sol och bara sol

gör det inte än, din bil kommer va asskitig när du kommer fram! från motorvägen då

vart ska man anas göra det  tänkte tväta den  lite iallfall men ska  inte ställa  ut bilen endå tror jag så det spear inte något störe roll

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Danyeal
28 maj 2011 · 420 Inlägg

Transporter89 skrev:

Danyeal skrev:

Transporter89 skrev:
NU ska man fan gå tväta bilen så  hoppas att det inte regnar   vill ha sol och bara sol

gör det inte än, din bil kommer va asskitig när du kommer fram! från motorvägen då

vart ska man anas göra det  tänkte tväta den  lite iallfall men ska  inte ställa  ut bilen endå tror jag så det spear inte något störe roll

finns gör det själv där borta vid träffen big_smile vi tvättar tillsammans haha hur gay de än lät ..

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
RichiB
28 maj 2011 · 1 866 Inlägg

var i hyllinge precis! Finns stora blåa luckor på himlen! Men även stora svarta moln! Men de blåser säkert förbi :-) Solen syns dock inte till!

Transporter89
28 maj 2011 · 957 Inlägg

Danyeal skrev:

Transporter89 skrev:

Danyeal skrev:

gör det inte än, din bil kommer va asskitig när du kommer fram! från motorvägen då

vart ska man anas göra det  tänkte tväta den  lite iallfall men ska  inte ställa  ut bilen endå tror jag så det spear inte något störe roll

finns gör det själv där borta vid träffen big_smile vi tvättar tillsammans haha hur gay de än lät ..

haha sen skiver vi där bak  gay tvät  stör ej hahahahah

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
LimpanS
28 maj 2011 · 351 Inlägg

Är det full rulle där borta?

Lexus IS250 "Executive" (2006)
CruzarN 040 RedLine
28 maj 2011 · 182 Inlägg

Eftersom jag inte hinner innan 6 så får någon gärna skicka ett pm ang efterträff:)

BMW E39 523 "Daily" (1998)
Superior-Micke_J
28 maj 2011 · 192 Inlägg

Det är full rulle här och vädret är mer än stabilt! Fotade ett snabbt galleri i morse, så bara gå in och kika här:

http://main.superiorimports.se/blogg/ga … -meet-iii/

http://main.superiorimports.se/wp-content/gallery/wangan-meet-1-ixus/img_1473.jpg

Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
28 maj 2011 · 152 Inlägg

Slutar inte förrän 14.00, så får ösa på upp till hbg sen. Synd att min WG-klocka är i sönder så jag kan bara ladda 0.5 bar, "wiie"

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
WANTED
28 maj 2011 · 613 Inlägg

Superior-Micke_J skrev:
Det är full rulle här och vädret är mer än stabilt! Fotade ett snabbt galleri i morse, så bara gå in och kika här:

http://main.superiorimports.se/blogg/ga … -meet-iii/

http://main.superiorimports.se/wp-conte … g_1473.jpg

Ser bra ut ju man kanske ska åka förbi en runda och titta då.

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
alexxe En gång till nu
28 maj 2011 · 760 Inlägg

ja kom hit titta, har bara vart trevligt och änsålänge så har väderguden gett oss uppskov med regnet :p

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
gustafsson
28 maj 2011 · 97 Inlägg

Nu är ju inte vädret alls det bästa. Sitter på hotellet i stan nu. Är det någon som vet vad som händer får ni jättegärna sms:a. Är ju inte härifrån så vill gärna veta vad som händer kvällen. smile

0730-925058

alex_bmw hondaaaaa
28 maj 2011 · 411 Inlägg

Antar att det blir lite lattjolajban ikväll ifall vädret föbättras?

Old hondas never die, they just get faster!
"Learn to drive a slow car fast. Otherwise you'll just drive a fast car, slow."
Club JDM of Sweden
P-H-G Utbildad proffsamatör
28 maj 2011 · 782 Inlägg

Bilträffarnas kryptonit, regn...

Trevligt med mycket snygga bilar och speciellt snygga bilar från längre upp i landet, det gillar vi! wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang