Saab 9000 aero med lagomt mkt motor och chassi som ständigt uppgraderas för bättre väghållning. Projektet är inspirerat av 90 talets Supertouring bilar som bland annat kördes i BTCC
Ska göra de men är ingen runt mitt område som åker saab och är lite dyrt att köpa en för att bara testa emhh sony vegas är ju bra och rätt lätt va jag vet
Finns ju gratisvarianter som bara funkar i 30dagar men hade ju varit kul att ha de för alltid men ska testa å ladda ner gratisvarianten nu å se hur de funkar så
Har inte orkat uppdatera så mkt här men har iaf kört turboras på den så nu är de slutkört för i år. inte riktigt bestämt mig för va de ska bli för ny turbo men hade ju varit trevligt med mer driftsäkerhet så kanske blir att dra ner effekten lite.
Sen blir de nog att bygga riktig raceframvagn nu så ja verkligen kan va med i toppen på konbanekörnigarna
Trasig turbo
Början på kolfiberinstrumentpanel
Testade lite hur mkt caster man egentligen kan ha innan de börjar ta i, 6-7° borde funka
Å va händer här då? Formelbilar är ju snabba å dom har öppna hjul så kanske de jag håller på med å bygga om den till?
Har också hunit fixa lite fetare bord i mattsvart så ja slipper få solen i ögonen så lätt nu när ja sitter lite lägre