Tja! Har tagit mig en vilovecka nu kan man säga! Prioterat lite annat Har bland annat köpt mig en ny bruksbil
Bmw 523i -97 med M-paket! Väldigt nöjd med köpet hittills
285 bak! svålligt ska de va
Äkta M3 fälgar
Tycks?
Igår hjälpte jag Leo pressa i lite plastbussningar i hans bakvagn sen idag lyckades jag komma iväg till garaget några timmar.. Röret högst upp mellan tornen har jag beställt nytt så det ska inte vara skarvat som det är nu...bara tillfälligt så jag kunde komma någonstans:)
Det var det här jag försökte skissa upp som inte vara så lätt o förstå kanske Ny fick jag nya planer på att borra hål i väggen in mot buren och dra två rör emellan där också så sitter det också ihop med buren, bra eller dåligt?
Förbereder lite iför svetsningen, sidoruter bak urplockade...
Framrutan och jag ville inte samma sak så vi rök ihopa jag vann!
Slipa bort lite färg på stolparna så ska det svetsat lite där också
Väntar på en beställning från Finess på lite rör till buren så den kan bli helt klar...har även beställt svetsplattor med öglor till mina sexpunktsbälten som ska svetsas i golvet..lika bra att ta det i samma veva Även extraplattor till tornen bak ska svetsat fast som förstärkning
varför frågade du inte innan!!! du tar listen som sitter i listen runt rutan innan man använder fötterna!! hahaha
Hur visste du att jag använde fötterna? hahah Vlle inte ringa upp o störa dig så sent Blev kanske inte bättre såhär men får skylla på att där var ett stort stenskott i synfältet! behövde bytas^^
Jävligt läckert arbete när du e klar med din så kan du få göra likadant i min hehe köpte du rör på finess? vad fick man pynta för lite raka rör? tänkte bygga något i stil med det du bygger där bak också, är dock inte helt överens med mig själv hur det ska set ut
Tack det materialet jag bygger med Kostar 110kr/m och det är väll det dyraste dom har, då håller det en viss klass och är sömnfritt. Sen finns där folkracebur tror det kostar 50kr/m.. Haha fler burar denna vintern blir de inte
Vad tror ni om att bygga ihopa det där bak med resten av buren ? Har funderingar på ljudnivån kommer bli värre inne i kupén ? Någon som har erfarenhet av detta? Mvh Robin
Något ligger i bakhuvudet att man inte får göra så.. Men det kan ha varit enbart för reggning av riktig racing då jag läste det på rejsa nånstans. Regga bur för gata kanske inte spelar nån roll om bakvagnen sitter ihop med buren
Okej, kanon, då får det bli lite såna fina rör då tänkte bara bygga det där bak, sen kommer jag köra med skruvbur, jag har inte tålamod till att bygga en bur själv som du hehe
det där med att bygga ihop det där bak med resten av buren beror nog på vad du ska ha för bussningar till diffen? kör du metall eller delrin så tror jag att det blir ett visst ringande i buren från det ska du köra med gummi eller powerflex så tror jag det kan funka