Jaha höll inte vad jag sa! men lägger upp bilderna nu i alla fall en kväll för sent! ..
Har borrat lite hål i fronten för bättre kylning...blev riktigt banstukat såhär tycker jag
Tryckrör o allt är klart o monterat..Röret närmast WG har jag lindas med avgasbandage för värmens skull
rååå
Slutpipa svetsas
Ad-center fixade fram 6m AN8 o 6m AN6 via Hansen racing
Här är all matning dragen o all retur har provtryckt det o håller nu 100% tätt..förra gången så systemet ut som ett sprinklersystem :S
Bmc dubbelkonigt luftfilter från PPF ska klara upp till 1000hk Placeringen är dock bara tillfällig inför mappningen då jag ska dra ner det sen som man ser på några andra bilder jag lagt upp.. Har även fått en beställning med vakumslang o kopplingar till det Plenumet svetsades på undersidan där dom förra satt
All vakumslang till motor mätare osv är färdigdraget på bilden ser man magnetventilen för elektronisk laddtryksstyrning som jag kommer kunna ställa själv sen via dator inifrån bilen Min fabror sponsra med en gammal laptop som jag kan ha till det
Tack till björn som krängde på ett par 18 tum på fälgarna bak också:) så nu har man ordentliga däck inför mappningen
ventilationen från fuelcellen drog jag ner i backen bara
Min gamla vinterbil köpte polaren o trycker ner en s50 i den nu 3dje e30bygget i detta garaget
såhär ser det ut nu..försökte dra igång den på ren etanol idag men stod mest o baktände Henrik kommer imorgon med datan o ska trolla lite så får vi se om han går igång o denna gången Filmas det inför torsdag blir det mest meck runtom som rutor bak o så...lite småpill lufta kylare o så... Så får ni hålla alla tummar ni äger för mig att det går vägen på torsdag då vi kör upp till maxxtuning i vrigsta!
Tack tack Haha sett på stan var det ja :p lilla Vellinge vi kommer lite sent ut i år från VSR alla håller på o bygga rätt så många sjuka bilar faktiskt Längtar tills första riktiga debuten
Tack tack Haha sett på stan var det ja :p lilla Vellinge vi kommer lite sent ut i år från VSR alla håller på o bygga rätt så många sjuka bilar faktiskt Längtar tills första riktiga debuten
Ser riktigt bra ut, kul med bilder!
På tal om VSR så såg jag en svart supra glida runt i trelleborg i förra veckan eller helgen, med just VSR dekal