2909
Sök

Stålmarcks Bmw E30 Goes M50 Turbo , Mappning avklarat!! 519hk 643nm! :D

77 Inlägg
5 juli 2011
GRATTIS! vilka fina siffror wink

1 067 Inlägg
5 juli 2011
Trådstartare
ToTTeN skrev:
Grymt. Grattis. Kör med förstånd första dagarna nu! Sedan brassa på fullt smile.

Tackar big_smile Jo de ska jag göra! wink Fullt ser jag fram emot cool

ander3on skrev:
Trevligt, Stort grattis! smile Måste kännas grymt! big_smile

Ja efter allt jävla slit o pengar o mög som man gått igenom så är det en väldig lättnad nu! första turen blir väll efter helgen men först blir det Rudskogen så man kommer nog vara lagom taggad på att ut o dra när man kommer hem smile

kxponta skrev:
GRATTIS! vilka fina siffror wink

Tack så mkt! ja siffrorna är precis vad jag hade tänkt mig så mer nöjd kan man inte vara big_smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

24 Inlägg
5 juli 2011
hejsan hoppsan vilka siffror lol du kör renoverad bottendel annars standard har jag fattat rätt tongue

4 257 Inlägg
5 juli 2011
Stort grattis:) Hoppas det är driftsäkert nu bara:)

1 051 Inlägg
5 juli 2011
Grymt att den går! Ingen dålig siffra heller wink

1 067 Inlägg
5 juli 2011
Trådstartare
vevstaksvajer skrev:
hejsan hoppsan vilka siffror lol du kör renoverad bottendel annars standard har jag fattat rätt tongue

Ja det gör jag motorn är helt nyrenoverad sen är där ARP/MLS 3,5, racekedjor smile

zemet skrev:
Stort grattis:) Hoppas det är driftsäkert nu bara:)

Tack ja motormässigt så verkar det funka bra smile Blev ju en halv dag med pull från 50 till 300 åtskilliga gånger o inget braka samman där! men det återstår o se smile

Eleanor-Mannen skrev:
Grymt att den går! Ingen dålig siffra heller wink

Ja kul som satan big_smile kommer 2 halvkassa filmklipp snart..lät han filma med sin kamerer där uppe istället så väntar på filmer från han big_smile

1 067 Inlägg
5 juli 2011
Trådstartare
korta filmer...bättre kommer! smile Enjoy

http://www.garaget.org/video/106924

http://www.garaget.org/video/106925

Mest avgasljud här bakom bilen framifrån lät det mysigare kan jag säga! wink

Sous Chef
389 Inlägg
13 juli 2011
varit ute på en ordentlig testrunda inu?

1 067 Inlägg
13 juli 2011
Trådstartare
C-Herbst skrev:

Nja håller på o bygga om kylsystmet så har inte blivit så mkt körning typ bara en pull o den går något fruktanvärt bra kan jag säga :p ritade i dom första 3 växlarna utan problem sen fick jag släppa av men skulle inte förvåna mig om den fortsätter i 4an med :p hehe

194 Inlägg
13 juli 2011
RobinS2 skrev:
C-Herbst skrev:

Nja håller på o bygga om kylsystmet så har inte blivit så mkt körning typ bara en pull o den går något fruktanvärt bra kan jag säga :p ritade i dom första 3 växlarna utan problem sen fick jag släppa av men skulle inte förvåna mig om den fortsätter i 4an med :p hehe

Viktor visade mig filmen igår... Har bara en sak att säga,,  få i den andra stolen kvickt som fan så man kan få en provrunda haha=) Satan vad gott det såg ut! smile

Pedantisk Perfektionist
232 Inlägg
13 juli 2011
Jädrar så fint den låter!

BMW/Alpina - Only the best is good enough

505 Inlägg
13 juli 2011
RobinS2 skrev:
C-Herbst skrev:

Och jag som tycker min går bra som spinner på tvåan när jag stressväxlar ordentligt tongue

Sous Chef
389 Inlägg
13 juli 2011
RobinS2 skrev:
C-Herbst skrev:

gött! låter lovande ju ;-)

1 067 Inlägg
13 juli 2011
Trådstartare
Kommer film på min första burn ikväll smile

1 067 Inlägg
13 juli 2011
Trådstartare
Robin86 skrev:
RobinS2 skrev:
C-Herbst skrev:

Viktor visade mig filmen igår... Har bara en sak att säga,,  få i den andra stolen kvickt som fan så man kan få en provrunda haha=) Satan vad gott det såg ut! smile

haha ja det kommer smile lägger upp filmen nu wink

1 067 Inlägg
13 juli 2011
Trådstartare
http://www.garaget.org/video/107220 Här har ni första pullen..släpper av i 3an för att slippa plöja åker wink

Sous Chef
389 Inlägg
13 juli 2011
underbart!

368 Inlägg
13 juli 2011
fy va gött den rör sig big_smile

30 Inlägg
13 juli 2011
trevligt:) 300hk till på de där så blir de bra sen wink
Köra på mantorp den 23e?