Fint väder idag, det betyder att man kan ta ut sommarbilen på en liten runda så hjulen får rulla lite. Det var en dum idé kan jag säga, nu längtar man ännu mer till våren Men det är inte så länge kvar nu, 2 månader rätt så exakt bara.
Ha! Beror helt på hur man använder det. De flesta av oss mer normalt begåvade (jo, jag anser mig tillhöra den skaran) skriver inte;
"10:03 - Idag har jag röda strumpor på mig..." "10:07 - Jag tror jag ska ta en macka!" "10:09 - Det blev med leverpastej..."
Det är faktiskt rätt intressant just ang. evenemangsbiten (eller alla evenemang) och se vem som ska dit. Och man får sjukt många tips på evenemang per automatik om man har "vänner" som bjuder in. Funkar bättre än nått forum som helst, garaget.org och liknande speciellt som inte stödjer kalenders och syncningar till diverse 3:e parts mjukvaror.
Men diskussioner förs bättre här. Än så länge. Så än lär inte nån av oss överge det som diskussionsområde.
Fick en fråga ang. "efterfest" den dagen. De som känner sig träffade kan höra av sig med synpunkter och idéer. I'm game för att hjälpa till vid ett ev. arrangemang.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)