Var ner en sväng idag och plocka bort det andra fjäderbenet, krångla lite som vanligt men inte allt för mycket Fick fundera en liten stund när drivaxeln skulle lossas då det inte fanns något som helst motstånd och allt bara snurrade runt när bulten skulle lossas. Tur att man har ufo-skivor ibland för det gjorde det hela mycket enklare, stoppade skivan med en skruvmejsel genom ett av hålen i skivan och vips så va drivaxeln lös! Hade även lillebror med mig som hjälpreda denna gång då flickvännen var hemma hos sig (hon brukar ofta vara med när jag är i garaget). Nu ska det inhandlas lite nya grejer, naven ska pressas ur och fjäderbenen ska på lackering. Sen ska allt plockas ihop igen Känns som att det börjar ordna upp sig nu
Var ner en sväng till garaget igår, gjorde klart skarvarna till bromsrören och monterade det högra (jobbigaste). På vänstersidan var mitt rör lite för långt så det kapades och idag fixade jag ny kona på det, ska bara monteras nu Har beställt lite mer delar som är påväg nu, hoppas alla leveranser fungerar som dom ska för nu börjar det dra ihop sig :p