Problem med att att kablarna från lådan och upp i bilen har gått av precis innan dom går in i bilen och in i panelen och omöjliga och nå och skarva om, går de och dra nytt inne från relät och ner på lådan igen ??
Hur ser de ut där på relät går de ut som kablarn gör till växelspaken med en sockerbit delning? har inte vart där inne och rivit än!!
Jag fixa precis min overdrive i veckan. Ska jag se så jag förklarar rätt. På relät fanns det Gul- går till Solenoiden och till lampan. Svart-till jord Blå- från knappen på vxl spaken. Röd- Vette tusan vad den gick till, men när jag gjorda den så klickar det i lådan iaf. Så man får överväxel på 1,2,3,4.
Jag tycker det är skönare på alla vxl istället för bara 4:an. Ett tipps bara.
Hur ser de ut där på relät går de ut som kablarn gör till växelspaken med en sockerbit delning? har inte vart där inne och rivit än!!
Jag fixa precis min overdrive i veckan. Ska jag se så jag förklarar rätt. På relät fanns det Gul- går till Solenoiden och till lampan. Svart-till jord Blå- från knappen på vxl spaken. Röd- Vette tusan vad den gick till, men när jag gjorda den så klickar det i lådan iaf. Så man får överväxel på 1,2,3,4.
Man får tacka se om man lyckas få det och funka
Men som nitrus skrev: Overdriven tar stryk. Det tror jag också att den gör. Men kompisen körde säkert ett halvår utan problem.