Inför:American power tour 2011 1-2 juli

musclegear
14 december 2010 · 116 Inlägg

Nu Kan vi stolt presentera American power tour 2011.
Nytt för i år är att vi kör hela Vättern runt med start och mål i Motala.
Anmälnings fönstret är öppnat så är du intresserad av att följa med på årets tour, gå in på http://www.musclegear.se för mer info.

Mvh Mike & Rikk
Musclegear

Senast redigerat av musclegear (7 januari 2011)

Rumpkullan Chevy lover into the bone's...
15 december 2010 · 8 Inlägg

Det är med stort intresse jag iakttar de förändringar ni hittils gjort inför APT 2011.

MEN FÖR ALLA ER SOM ALDRIG VARIT MED I DETTA KAN JAG BARA SÄGA:
Anmäl Dig/Er direkt, det här är en sjukt kul grej, och "ståpälsen" är svårttrimmad efter att ha varit med på startplattan i Motala...
Att få vara en av alla i detta startfält är en otroligt härlig känsla, finns ingenting i bilväg som jag stött på - som kan klå just denna känsla.

När väl startögonblicket närmar sig så är adrenalinet så pumpat så man ser knappt all publik som står o vinkar, man har bara fokus på ATT få komma iväg, man hör muller, någon gasar lite extra för att bjuda publiken på lite gött sound, nuuu börjar äventyret vi glider ner mot Gränna o det är ljuvligt vackert den vägen!.

Det är ju sådant här åtminstone jag har bilen till, att få rulla, uppleva och njuta.
Stå stilla o sparka däck eller försöka vinna pokaler är något jag aldrig varit sugen på så sett.
En vanlig crusing där bilen knappt rör på sig är ju väldigt tråkigt, det kan inte på långa vägar mäta sig med APT för där rör man på sig och det ÄR uppseende väckande när hela denna svans brölar fram efter svenska sommarvägar.

Nu har jag åkt två ggr på raken o hade tänkt göra ett uppehåll 2011, MEN de nyheter som dykt upp till denna omgång lockar mig.
Och dessutom har jag sagt att om det sluter upp x antal Mopar kärror i år, så anmäler även jag mig...dom har vi inte sett många alls utav hittils, det vore otroligt trevligt att få slå följe med ett stim sådana och få se dom på riktigt nära håll, njuta av deras sång.

Så kom igen....

Mvh: tokfian från rumpan på Dalarna...

Senast redigerat av Rumpkullan (15 december 2010)

"Man blev som man blev när man inte blev som man skulle" ;)
musclegear
7 januari 2011 · 116 Inlägg

Hello!
Vill bara meddela att anmälningarna rullar in , och det ser ut att bli ett helt otroligt startfält som vanligt.
Är du sugen att hänga på eller se alla anmälda ekipage gå in på www.musclegear.se

Syns i sommar !!
Mvh Mike

WeDo
7 januari 2011 · 3 390 Inlägg

Vänligen ändra rubriken så den följer rubrikanvisningarna för evenemang.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
musclegear
18 februari 2011 · 116 Inlägg

Hej!
Ja det här blir kul.
Det är över 50 st as häftiga bilar anmälda redan:)
www.musclegear.se

musclegear
23 mars 2011 · 116 Inlägg

Viktiga nyheter angående årets "Tour" efter överläggande med våra medarrangörer har vi bestämt att i år begränsa antalet fordon till 150 ekipage, för att på så sätt kunna genomföra en bra tour och att samtliga deltagare ska få bästa möjliga service samt utrymme (vi tänker då framförallt på stoppet i Jönköping). Så ni som funderar på deltaga passa på att anmäla er snarast för att säkra er om en plats till årets skönaste träff!

Mer nyheter gällande touren, vi har dessutom ansökt tillsammans med vår medarrangör i Jönköping att få poliseskort ut genom hela centrum via gågatan Ö.Storgatan som börjar vid Hovrättstorget där vi ställer ut för vidare färd norrut mot Karlsborg, kan bli riktigt maffigt i sommar! 

Mvh Mike
musclegear.se

musclegear
31 maj 2011 · 116 Inlägg

Vi vill bara meddela att i dag är det sista dagen man kan anmäla sig till årets tour.
Så är du sugen att hänga på  anmäl omgående.
Obs!!! efter den 31/5 kan ingen anmälan ske.


Mvh Mike
Musclegear.se

musclegear
2 juni 2011 · 116 Inlägg

Då har fönstret till årets tour stängt och vi kan bara lyfta på hatten och bocka! Vilka fantastiskt fina ekipage som anmält sig till årets "runda". Vi väntar fortfarande in startavgiften på några riktigt grymma ekigpage som vi kommer att lägga upp så snart vi bara kan.

Det är nu bara lite drygt fem veckor kvar innan årets häftigaste träff drar igång, så håll utkik på hemsidan om information som gäller dig som skall deltaga och givetvis dig som ser fram emot att beskåda dessa fina ekipage i "full action" någonstans runt Vättern!!

Mvh Mike & Rikk

Dominate_ :)
30 juni 2011 · 51 Inlägg

I morgon mullrar det wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang