2693
Sök

Angående: Bilträffar i stora underjordiska garage i Göteborg ! rosenlundsgatan 6 klockan 20:00 den 29/1

211 Inlägg
30 januari 2011
Ger 350 hk med extraljusen wink

878 Inlägg
30 januari 2011
bättre cigg lukt än avgasluft som man får ont i huvudet av .tongue

All The best
MVH
Jonas .L

347 Inlägg
30 januari 2011
jag och kompisen kom vid halv 10 då drog ju alla ? verkade som det inte var så kul kanske? dock jävla go kännsla att få se lite bilar och höra lite trimmade motorer! sommar kännslan var ju oundviklig!

Patrick^^

TMChiptuning
81 Inlägg
30 januari 2011
Hej!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/106440/1048589_l7orvv.jpg

Bilder big_smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=112477

Det var ju ganska trevligt igår och det kom rätt många bilar, kanske inte så många japanare jag hade hoppats på. Visst, grupperingar är vanligt och på det sättet lär man ju aldrig känna folk, totalt osocialt. Nästan samma sak som att stå i ett garage helt själv smile. Det enda sem var mindre trevligt var att man till slut inte kunde klara av att vistas i garaget tack vare avgaserna från Tokio drift volvos. roll

De där småtjejerna som gick runt med sina öl fattade jag aldrig. Var kom dom ifrån egentligen? Helt otroligt! Men jag kanske börjar bli gammal...

Vad hände med kycklingen på RC bilen?

Our Subys, who art in the driveway, hallowed be thy name, thy speed has come, thy will never be done, on the road as it is on the mind, give us this day your daily beauty, and forgive us our speeding, as we forgive those who drive slow, and lead us not into incarceration, but deliver us from the five-o ....Amen

Rejsa ?
2 959 Inlägg
30 januari 2011
KatjaT skrev:
Hej!

http://www1.garaget.org/gallery/archive … l7orvv.jpg

Bilder big_smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=112477

Det var ju ganska trevligt igår och det kom rätt många bilar, kanske inte så många japanare jag hade hoppats på. Visst, grupperingar är vanligt och på det sättet lär man ju aldrig känna folk, totalt osocialt. Nästan samma sak som att stå i ett garage helt själv smile. Det enda sem var mindre trevligt var att man till slut inte kunde klara av att vistas i garaget tack vare avgaserna från Tokio drift volvos. roll

De där småtjejerna som gick runt med sina öl fattade jag aldrig. Var kom dom ifrån egentligen? Helt otroligt! Men jag kanske börjar bli gammal...

Vad hände med kycklingen på RC bilen?

Småtjejerna kommer nog med sina småkillar på 18 år som nyss fått körkort skulle jag gissa...

Autotech

sportluft
30 januari 2011
Alla som tog kort kan la länka det här på forumet sen, KatjaT har redan gjort det men det var ju många fler big_smile

78 Inlägg
30 januari 2011
sportluft skrev:
Alla som tog kort kan la länka det här på forumet sen, KatjaT har redan gjort det men det var ju många fler big_smile

Jaa !! vakna nu och lägg in lite bilder big_smile

sportluft
30 januari 2011
Mazda666 skrev:
sportluft skrev:

Gäller dig med gubben big_smile

78 Inlägg
30 januari 2011
sportluft skrev:
Mazda666 skrev:
sportluft skrev:

Gäller dig med gubben big_smile

Tog typ 3 bilder och dom blev dåliga, kan ju fan inte inställningarna på den kameran

sportluft
30 januari 2011
Surt =/ men lägg upp ändå big_smile

1 567 Inlägg
30 januari 2011
Jag och min bror tog några bilder men det blev  sådär kan man säga kan lägga upp dom men orkar inte radera reg nummer..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

sportluft
30 januari 2011
940R skrev:
Jag och min bror tog några bilder men det blev  sådär kan man säga kan lägga upp dom men orkar inte radera reg nummer..

Gör så smile

1 567 Inlägg
30 januari 2011
sportluft skrev:
940R skrev:

Gör så smile

Vet inte om alla vill ha sin reg nr synliga?

sportluft
30 januari 2011
Det är ju sant, dra bilden i paint bara och stryk över ? Beror ju på hur många kort du tog och om du orkar det tongue hehe

TMChiptuning
81 Inlägg
30 januari 2011
Nu finns det ännu fler bilder i galleriet! Om ni lägger upp bilder är det alltid bäst att "ta bort" reg. nummren.
Senast redigerat av KatjaT (30 januari 2011)

Our Subys, who art in the driveway, hallowed be thy name, thy speed has come, thy will never be done, on the road as it is on the mind, give us this day your daily beauty, and forgive us our speeding, as we forgive those who drive slow, and lead us not into incarceration, but deliver us from the five-o ....Amen

UNDERGROUND
649 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
patrick_90 skrev:
jag och kompisen kom vid halv 10 då drog ju alla ? verkade som det inte var så kul kanske? dock jävla go kännsla att få se lite bilar och höra lite trimmade motorer! sommar kännslan var ju oundviklig!

de va bra med folk från 20:00 till halv 10 smile

sportluft
30 januari 2011
Moonfury skrev:
patrick_90 skrev:

de va bra med folk från 20:00 till halv 10 smile

Släng upp bilderna simon big_smile

1 567 Inlägg
30 januari 2011

sportluft
30 januari 2011

Gött smile

964 Inlägg
30 januari 2011
Jag som var i Göteborg igår missade detta totalt! Jag har intresse av att komma förbi på träffar i framtiden smile Helst efter den 1 April då BMWn är påställd igen!

Sök