2153
Sök

Angående: Karavan från Västerås(hälla) till Elmia 23aprill 2011

21 Inlägg
24 februari 2011
jag hänger på kan man hoppa i ledet från eskilstuna eller ska man mötas vid västerås ??

308 Inlägg
1 mars 2011
Trådstartare
vi är just nu 116 bilar från mantorp:)  Och fler ska vi bli!

8 894 Inlägg
1 mars 2011
Off-topic inlägg som stör diskussioner och/eller inlägg som inte besvarar frågan eller berör ämnet är inte tillåtna.
Tråd rensad och ni som postar off topic uppmanas att sluta med det för att inte få en evt varning

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

67 Inlägg
2 mars 2011
Det närmar sig smile kommer de ut nån bild på dekalen ?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
2 mars 2011
Kommer tyvärr inte åka med er ner. blir att åka bara vi & några kompisar ner. Men där nere ses man säkert wink

308 Inlägg
2 mars 2011
Trådstartare
nyztrom skrev:
Det närmar sig smile kommer de ut nån bild på dekalen ?

smile, Det som finns är den gammla från 09 i linköpings tråden. tror enda skillnaden kommer vara årtalet:P

308 Inlägg
2 mars 2011
Trådstartare
Piratstikins skrev:
Kommer tyvärr inte åka med er ner. blir att åka bara vi & några kompisar ner. Men där nere ses man säkert wink

Det var ju tråkigt , men vad an dtta? du har ju vart så på;)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
2 mars 2011
danielffs skrev:
Piratstikins skrev:

Det var ju tråkigt , men vad an dtta? du har ju vart så på;)

hehe jo, det är väll mest bara för att vi brukar stanna till på alla möjliga ställen för piss paus, mat, bara kolla lite osv så det blir vi & en bil till som kommer åka ner lite senare än er så det känns som det blir lättast. men ni klarar nog er bra utan oss haha. ses säkert på kvällen iallafall wink

Sir skrotnisse
191 Inlägg
2 mars 2011
jag kommer inte komma heller .. har ett läckande Värmeelement som måste bytas och det va lång leverans tid på skiten :S dock så funkar gamla skrammel igen nu smile

German Engineering
9 083 Inlägg
5 mars 2011
Det är endast 46 dagar kvar till Elmia, längtar som aldrig förr. Sprid vidare om denna karavan smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

21 Inlägg
5 mars 2011
CarpeDiem skrev:
Det är endast 46 dagar kvar till Elmia, längtar som aldrig förr. Sprid vidare om denna karavan smile

jag med smilesmilesmile

Finntrollet
640 Inlägg
5 mars 2011
Dellan1980 skrev:
jag kommer inte komma heller .. har ett läckande Värmeelement som måste bytas och det va lång leverans tid på skiten :S dock så funkar gamla skrammel igen nu smile

hört talas om silvertejp big_smile
fixar allt!!! big_smile

annars är väl ett ägg en klassiker. hehe

nästa helg på börjas Magna Flow monteringen...yeeh!

hoppas tiden rullar på nu så vi får glida iväg!

Jo vars.

947 Inlägg
8 mars 2011
jag har nu lagt ihop listorna och från er som anmält sig till västerås karavanen behöver jag kompletterande info från dessa anmälda:

det som är markerat med ett ? är infon jag behöver komplettera

2 CarpeDiem       ?                      ?                           ?                     ?
3 Celicadennis     ?                      ?                           ?                     ?
4 Piratstikins       ?            Audi A4 1.8t quattro           ?                    ?
5 Phed               ?            Saab 9-3 2.8T Hirsch          ?                     ?
6  _abrahamsson   ?       Nissan Skyline R33 GTR        ?                    ?
7 Bmw_danne         ?             bmw 528                    RLJ513            ?
9 Nilhob                 ?            Volvo 850 T5                PPC254           ?
10 Tyskenracing     ?           Volvo v70R                    MPD786             ?
11 j-nay                 ?          Audi a3 1.8t                   KHE318             ?
14 TTScarface          ?      Honda Civic Type R          WYF742              ?
15 Blapunkt             ?       Volvo 855 t5                   WRN491              ?
16 martin_power      ?         vw passat                     JXG424                 ?
17 lillen_rille            ?          Audi s4                        SCY427              ?
Senast redigerat av 850_GLT (8 mars 2011)

242 Inlägg
8 mars 2011
Det enda du behöver lägga till på mig är att det kommer att stå MEDIA på min bil, jag har lite specialdeal om det och den som inte vill bli filmad kan påpeka det innan vi far.

947 Inlägg
8 mars 2011
Phed skrev:
Det enda du behöver lägga till på mig är att det kommer att stå MEDIA på min bil, jag har lite specialdeal om det och den som inte vill bli filmad kan påpeka det innan vi far.

kan ta all info ändå och lägga till media bakom övrig info

308 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
Phed skrev:
Wolf_ skrev:
Dennan900GL skrev:
jag åker med denna karavanen då jag inte visste om att det fanns fler som ordnade något sådant.
såg inget här varjefall. smile

ett kompisgäng från Station som under iaf 10 år har åkt ner, sen har ju nya tillkommit osv under åren men nä inte postat här, utan på vårat egna forum så ligger d en tråd varje år....

Word på precis allt du skrivit. Jag avanmäler mig från karavanen och följer med "icke karavanen" istället. Fullt ös medvetslös. Sista inlägget i tråden, bye bye.

Eventuella dealar slutade gälla när du avanmälde dig?tongue
Senast redigerat av danielffs (8 mars 2011)

947 Inlägg
8 mars 2011
skynda på att anmäla er nu för snart skickar jag beställningen på dekalerna

242 Inlägg
8 mars 2011
danielffs skrev:
Phed skrev:
Wolf_ skrev:

ett kompisgäng från Station som under iaf 10 år har åkt ner, sen har ju nya tillkommit osv under åren men nä inte postat här, utan på vårat egna forum så ligger d en tråd varje år....

Word på precis allt du skrivit. Jag avanmäler mig från karavanen och följer med "icke karavanen" istället. Fullt ös medvetslös. Sista inlägget i tråden, bye bye.

Jag är alltid anmäld lol

947 Inlägg
8 mars 2011
Phed skrev:
danielffs skrev:
Phed skrev:

Jag är alltid anmäld lol

låter bra det phed men skicka all din info till mig så jag får listan komplett smile

67 Inlägg
8 mars 2011
exakt vad för info behöver du mer ?

Sök