3201
Sök

Inför: Karavan från Stockholm till Elmia, 23 April 2011 (UPPDATERAT)

www.Alive.se
122 Inlägg
16 januari 2011
hänger med om inget annat kommer ivägen wink
kommer med s70! smile
jag hoppar oxå in som xhion en bit efter södertälje smile

Touch by U
910 Inlägg
16 januari 2011
Trådstartare
timzor skrev:
hänger med om inget annat kommer ivägen wink
kommer med s70! smile
jag hoppar oxå in som xhion en bit efter södertälje smile

Absolut ni får se till att matcha med tid osv smile vi kommer röra oss ca 07:30 men tiden kan ändras! smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

622 Inlägg
16 januari 2011
Tjena, Förra året så höll jag i en Karavan från Malmö som slutade på ca 150st bilar! Vad sägs om att köra på en stor efterträff på lördagskvällen??? Där deltagare från alla karavaner träffas???

http://www.youtube.com/watch?v=c8Coqb7WXhs <-- Video på en liten del av våran karavan förra året!

// Saman Från Malmö

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

Touch by U
910 Inlägg
16 januari 2011
Trådstartare
DjMes skrev:
Tjena, Förra året så höll jag i en Karavan från Malmö som slutade på ca 150st bilar! Vad sägs om att köra på en stor efterträff på lördagskvällen??? Där deltagare från alla karavaner träffas???

http://www.youtube.com/watch?v=c8Coqb7WXhs <-- Video på en liten del av våran karavan förra året!

// Saman Från Malmö

Det låter väl som en kanon idé tycker jag vi får kolla med dom andra här norr över om vad dom tycker smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

101 Inlägg
16 januari 2011
räkna in mig i karavanen med eclipsen. fick ledigt

TMR|Team Moisty Racing
73 Inlägg
16 januari 2011
Ja lätt asså! Fan va sweet! Riktigt jävla bra idee! big_smile

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.

103 Inlägg
17 januari 2011
Grymt kul ide big_smile

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
17 januari 2011
DjMes skrev:

// Saman Från Malmö

kul idé men jag tror dom flesta kommer dra till A6 på kvällen hmm

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

Touch by U
910 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
andino skrev:
DjMes skrev:

// Saman Från Malmö

Så är det ju alla samlas ju på A6... men man kan ju säkert samlas där runt omkring? om det går tongue

689 Inlägg
17 januari 2011
Jag och simon08 hänger på från kungens kurva!

Touch by U
910 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
Bagarn skrev:

Perfekt skriv användar namn och vilken bil ni åker smile

Mvh Robin

689 Inlägg
17 januari 2011
Fprobban skrev:
Bagarn skrev:

Mvh Robin

Yesbox!
Bagarn - Volvo s70
Simon08 - Volvo 850

Touch by U
910 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
Bagarn skrev:
Fprobban skrev:
Bagarn skrev:

Mvh Robin

Yesbox!
Bagarn - Volvo s70
Simon08 - Volvo 850

Kanon tackar smile

622 Inlägg
17 januari 2011
Fprobban skrev:
andino skrev:
DjMes skrev:

// Saman Från Malmö

Så är det ju alla samlas ju på A6... men man kan ju säkert samlas där runt omkring? om det går tongue

Ja Problemet e ju att när alla träffas på A6 så blir det alltid proppat med bilar, massa idioter som kör bland alla bilar sen är polisen på en hela tiden! Sist så stoppade dem oss och ställde samma dumma frågor varje gång, Jaså dags o köra streetracing eller...Kör tillbaka till malmö vet ja, för nästa gång så tvingar jag dig att ta motorvägen hem!

Jag vill slippa detta och lyckas dra bort oss från denna tråkiga plats och kanske samlas någon annanstans??? och hoppas att fler kanske hänger. Vad sägs om en träff punkt strax utanför jönköping??

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

Touch by U
910 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
DjMes skrev:
Fprobban skrev:
andino skrev:

Ja Problemet e ju att när alla träffas på A6 så blir det alltid proppat med bilar, massa idioter som kör bland alla bilar sen är polisen på en hela tiden! Sist så stoppade dem oss och ställde samma dumma frågor varje gång, Jaså dags o köra streetracing eller...Kör tillbaka till malmö vet ja, för nästa gång så tvingar jag dig att ta motorvägen hem!

Jag vill slippa detta och lyckas dra bort oss från denna tråkiga plats och kanske samlas någon annanstans??? och hoppas att fler kanske hänger. Vad sägs om en träff punkt strax utanför jönköping??

Jag tror att det kommer bli väldigt svårt att dra undan folk därifrån... Många anser ju detta som en klassiker plats att samlas på.. Och det är ju faktiskt ruskigt roligt där oxå visst polisen kommer men det kommer dom göra vart man är om man inte gömmer sig i skogen...

163 Inlägg
17 januari 2011
hänger på med en röd civic -91 om den blir klar men de ska den:) kommer med timzor o xhion säkert isf så hoppar in i södertälje trakten:)

1 801 Inlägg
18 januari 2011
Är det beräknat att vi ska vara där till tio ungefär?

Touch by U
910 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
Det kommer vara beräknat så vi kommer dit 10-20 minuter innan avgångstid ca. Så tiden kommer variera beroende på vad 850_GLT sätter för tid att åka därifrån.

1 Inlägg
18 januari 2011
Jag kränger oxå på har inte riktigt en bil har vinterpulkan just nu men blir en ny bil inom kort. Kommer med timzor, xhion o Karri-92.

Touch by U
910 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
Tänkte att vi gör så att vi tar en Kisspaus i norrköping så möter vi även upp karavanen från Västerås där så kör vi i en samlad trupp se första sidan för mera info!

PS: Dekaler är nu klara från Dekaltrim.se!

Sök