3369
Sök

Inför: Karavan från Stockholm till Elmia, 23 April 2011 (UPPDATERAT)

689 Inlägg
19 januari 2011
Det kommer bli riktigt bra med karavanen.. hoppas bara att denna inte spårar ur som dom andra åren när folk börjar gasa och hetsa!

Touch by U
910 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
Bagarn skrev:
Det kommer bli riktigt bra med karavanen.. hoppas bara att denna inte spårar ur som dom andra åren när folk börjar gasa och hetsa!

Det hoppas jag verkligen inte för nu har jag börjat kontakta olika tidningar bland annat aftonbladet wink så hoppas alla håller sig i skinnet smile

Och Dekalerna är ju som sagt klara och Dekaltrim sponsrar oss med dessa! så det kommer bli GRYMT!

PS: ÄN EN GÅNG HÅLL HASTIGHETEN OCH LIGG BAKOM  LEDARBILEN!

Ha en fortsatt fin kväll smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

689 Inlägg
19 januari 2011
Fprobban skrev:
Bagarn skrev:

Det hoppas jag verkligen inte för nu har jag börjat kontakta olika tidningar bland annat aftonbladet wink så hoppas alla håller sig i skinnet smile

Och Dekalerna är ju som sagt klara och Dekaltrim sponsrar oss med dessa! så det kommer bli GRYMT!

Låter utmärkt, ett tillfälle att visa oss hur duktiga man kan vara på vägen haha tongue
Kul med dekaler, blir lite mer helhet i det hela då.. är det för den samanlagda karavanen eller för oss från sthlm?

Touch by U
910 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
Bagarn skrev:
Fprobban skrev:
Bagarn skrev:

Låter utmärkt, ett tillfälle att visa oss hur duktiga man kan vara på vägen haha tongue
Kul med dekaler, blir lite mer helhet i det hela då.. är det för den samanlagda karavanen eller för oss från sthlm?

Det är för den sammanlagda karavanen och det är 850_GLT som har fixat detta smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

23 Inlägg
19 januari 2011
Jag kommer om allt vill säg väl smile

Spidermaniac /  Alfa Romeo Spider

www.Alive.se
122 Inlägg
19 januari 2011
dekaler! det låter iintressant big_smile  hur får man tag på dom ?
komme ni dela ut dom sen vid matorp ?smile

Touch by U
910 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
timzor skrev:
dekaler! det låter iintressant big_smile  hur får man tag på dom ?
komme ni dela ut dom sen vid matorp ?smile

Vi kommer dela ut dessa vid mantorp. Ev. om jag lyckas få ett par hit vi får se smile

wescrape
236 Inlägg
19 januari 2011
Ekman med nylackad M5a och full bil kommer!

FilipEkman

Touch by U
910 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
Nu är det roligt! Nu börjar vi bli en del bilar och ska bli fler för jag har ju kontaktat aftonbladet och dom ringde mig 5 minuter efter skickat mejl så där hoppas jag på att vi får en stor respons ifrån och att dom följer oss hela vägen big_smile Riktigt roligt! big_smile

172 Inlägg
19 januari 2011
Fprobban skrev:
Nu är det roligt! Nu börjar vi bli en del bilar och ska bli fler för jag har ju kontaktat aftonbladet och dom ringde mig 5 minuter efter skickat mejl så där hoppas jag på att vi får en stor respons ifrån och att dom följer oss hela vägen big_smile Riktigt roligt! big_smile

fan va nice smile
då måste jag fan bli klar med evo`n smile

Touch by U
910 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
steffos_evoIX skrev:
Fprobban skrev:

fan va nice smile

Klart att du blir nu får du ju lite press på dig ju wink

172 Inlägg
19 januari 2011
Fprobban skrev:
steffos_evoIX skrev:
Fprobban skrev:

fan va nice smile

Klart att du blir nu får du ju lite press på dig ju wink

haha ja det får väll bli så, men allt hänger inte på mig sad

163 Inlägg
19 januari 2011
shit verkar bli riktigt fett!big_smile måste bli klar med civicen!!;D najs med tidning o dekaler=)

Touch by U
910 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
Karri-92 skrev:
shit verkar bli riktigt fett!big_smile måste bli klar med civicen!!;D najs med tidning o dekaler=)

Ja det kommer bli kungligt big_smile hehe hoppas på flera tidningar ska kontakta bilsport oxå wink

163 Inlägg
19 januari 2011
fett!!!big_smile ser fram emot bilsport:) ska beställa nya rims till civicen snart tror jag oxå;) men vad de blir får bli en överraskning:) hehe fett kommer de bli iaf;) ser fram emot o få se din gt oxå har nämligen hjälpt gt-robban med hans gamla o renovera:)

218 Inlägg
19 januari 2011
ja är lätt på de här får man inte missa wink

www.Alive.se
122 Inlägg
19 januari 2011
vet man hur dekalerna ser ut och villken storlek ? big_smile
shit vad taggad jag är!!
är det bara jag som är det ?! big_smile

TMR|Team Moisty Racing
73 Inlägg
19 januari 2011
Ne du, sitter åh drömmer om det  hahahhaa, SUPERTAGGAD! Ska till garaget nu och fixa lite big_smilebig_smile

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
19 januari 2011
94 dagar kvar hörni big_smile

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

Touch by U
910 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
Är mest taggad av er alla big_smile det lovar jag big_smile hahahaha big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Den ska bli sden största karavanen någonsin big_smile tongue ska bli över 300 bilar iaf!!!!!!

Sök