Kanon dom som kommer vilja fota och vara foto bilar får kontakta mig när det är 100% säkert vilka som ska fota max 4 bilar! så det är dom som kommer få ett undantag ibland för att åka fram och förbi för att fota detta för att förgylla karavanen som ett stort minne i bild
Antagligen så är det bara fejk så strunt samma tills motsattsen bevisas haha Nu så hoppas jag verkligen att vi blir många för jag och andino planerar å bygger på bilarna bara för att det ska bli ordentligt kul så se till att alla i sthlm får höra om denna karavan å alla i sverige får höra om den som går från Mantorp
40 mil ?? Njaa kan jag väl inte påstå det blir? man kan juh även åka över mariestad så jäkla lång omväg kan det inte vara ! http://www.facebook.com/?ref=logo#!/eve … 5665239333 Det är länken till våran karavan är inte så aktiv på garaget därför jag segade me svar :p
Jo men hur seriös e den facebook gruppen? tänkte vad jag vet gällande fb grupper är ju att dom klickar i att dom kommer sedan så kommer bara 10% max... så jag e skepptisk till Facebook grupper.. och sen e det en stor omväg så vi skippar nog den tyvärr. Men tack för erbjudandet iaf
Nu har jag inte läst igenom tråden helt, men är det samma rutt som när CarpeDiem hade karavanen sist, stockholm-mantorp-elmia?
Ja så gott som vi kommer stanna till i Norrköping och möta upp v-ås karavanen där för att bli ännu flera sedan efter en kort "kiss paus" på 10-20 min max så kör vi vidare mot Mantorp är tanken om dom flesta verkar tycka det är en bra idé?