ser ju as bra ut men nu börjar det närma sej slutet av helgen så nu vill jag se att det har hänt en hel del:) sj har jag kommit en bit. ska i med en bes motor kanske innan näste helg om jag hinner sen blir de väl att se överallt och bes bara för att få tyna den lite och testa nya fjädringen/bromsarnaoch annat .
Tackar Har inte kollat på det än då den står parkerad i mitt vanliga parkeringsgarage här hemma i väntan på att den gula blir sålld så att jag får in den i det riktiga garaget. Men har för mig att han sa att det var omborrat ibak men att 4 bultshålen även fanns kvar och att de var spacers ifram som går från 4 till 5 bult.
Stolar och ratt kommer bytas ut men tyvär inte till nå retro grejjer. Det blir Sparco Sprint stolarna och OMP mocka ratten som jag köpte till den gula.
Ok Lite synd tycker jag... Men grymt kul med grupp 2 breddare och frontspoiler. Har själv tanke på att köpa det och sätta på bilen i framtiden... Är det Sauce du syftar på som har de andra grupp 2 projektet här?
Vad ska du köra på för fälgar är det dessa rm32 (tror jag de heter vet att det är 32 ngn ting) eller några andra?
Ok Lite synd tycker jag... Men grymt kul med grupp 2 breddare och frontspoiler. Har själv tanke på att köpa det och sätta på bilen i framtiden... Är det Sauce du syftar på som har de andra grupp 2 projektet här?
Vad ska du köra på för fälgar är det dessa rm32 (tror jag de heter vet att det är 32 ngn ting) eller några andra?
Mvh NK
Ja precis han. Lr vet du nån till? Blir helt klart nå ballare fälgar till den sen. Får se vad man snubblar över förnågra
Nej vet faktist inte någon mer här, dock så har väl Götesson på rejsa en alpina a3 (dock är projekttråden borttagen). Frågade om detta igår på 02tavlan. Finns inte så många grupp 2 02or, är la i princip 4 st inkl din.