kastintegrusivevhus skrev:Ser ut som brickan till muttern till panhardstaget på bakaxeln.. By the way, kul projekt du håller på med!!
jsson skrev:kastintegrusivevhus skrev:Ser ut som brickan till muttern till panhardstaget på bakaxeln.. By the way, kul projekt du håller på med!!fan helt rätt orginalet va så rostig av nån anledning så jag köpte en ny tack så mycket förresten
cykelpump skrev:Fan där kom den uppdateringen man saknat!
Bensinskallen skrev:cykelpump skrev:Fan där kom den uppdateringen man saknat! Ah, och nu vill man ha mer
christAfer skrev:Åhfan, så denna kommer man få se på gatorna i Säffle inom en snar framtid ? Prem. lagd förresten !
jsson skrev:christAfer skrev:Åhfan, så denna kommer man få se på gatorna i Säffle inom en snar framtid ? Prem. lagd förresten !Nja kommer nog kanske ta nån sväng efter lack men kommer inte bli färdig i år är jag rädd
christAfer skrev:jsson skrev:christAfer skrev:Åhfan, så denna kommer man få se på gatorna i Säffle inom en snar framtid ? Prem. lagd förresten !Nja kommer nog kanske ta nån sväng efter lack men kommer inte bli färdig i år är jag rädd Det var ju trist.. ska hålla utkik, inte svår att missa Men du gick på herrgårdsgymnasiet eller ?
jsson skrev:christAfer skrev:jsson skrev:Nja kommer nog kanske ta nån sväng efter lack men kommer inte bli färdig i år är jag rädd Det var ju trist.. ska hålla utkik, inte svår att missa Men du gick på herrgårdsgymnasiet eller ?ja jag gjorde det för typ 11-14 år sedan
christAfer skrev:jsson skrev:Nja kommer nog kanske ta nån sväng efter lack men kommer inte bli färdig i år är jag rädd Det var ju trist.. ska hålla utkik, inte svår att missa Men du gick på herrgårdsgymnasiet eller ?
jsson skrev:Nja kommer nog kanske ta nån sväng efter lack men kommer inte bli färdig i år är jag rädd
cykelpump skrev:jsson skrev:christAfer skrev:Det var ju trist.. ska hålla utkik, inte svår att missa Men du gick på herrgårdsgymnasiet eller ?ja jag gjorde det för typ 11-14 år sedan å ja examinerades i våras
jsson skrev:christAfer skrev:Det var ju trist.. ska hålla utkik, inte svår att missa Men du gick på herrgårdsgymnasiet eller ?ja jag gjorde det för typ 11-14 år sedan
christAfer skrev:Det var ju trist.. ska hålla utkik, inte svår att missa Men du gick på herrgårdsgymnasiet eller ?
christAfer skrev:cykelpump skrev:jsson skrev:ja jag gjorde det för typ 11-14 år sedan å ja examinerades i våras Kul, jag går i tvåan nu (transport) Gick fordon i ettan och hade Tore som lärare
cykelpump skrev:jsson skrev:ja jag gjorde det för typ 11-14 år sedan å ja examinerades i våras
jsson skrev:ja jag gjorde det för typ 11-14 år sedan
Johan_e2 skrev:Coolt projekt! Följes
cykelpump skrev:christAfer skrev:cykelpump skrev:å ja examinerades i våras Kul, jag går i tvåan nu (transport) Gick fordon i ettan och hade Tore som lärare hade också han i ettan herrejävlar säger jag bara ( nu vart det offtopic här )
christAfer skrev:cykelpump skrev:å ja examinerades i våras Kul, jag går i tvåan nu (transport) Gick fordon i ettan och hade Tore som lärare
cykelpump skrev:å ja examinerades i våras